ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

دوستی دات کام (10)

سلام به روی ماه دوستام





Neda Sharafi to Alireza Maham


من خریدامو کردم دلت بسوزههههه.... یه مانتوی سبز و یه شال طلایی خیلی ملایممم....
نوروبیان اهداییتونم دادم تزریقات طبقه پایین مطب دکتر برام زد...




Alireza Maham to Neda sharafi


خوش به حالت! حالا چرا سبز؟ مگه لباس عروس سفید نیست؟ البته هرجور دلت می خواد.
منم یه کت شلوار دودی باکلاس دیدم کمی گران بود. ولی یه کت شلوار اسپرت مخمل کبریتی سبز تیره دیدم خوشم امد همینجوری خریدم ولی همش فکر می کردم باید برم اون یکی رو بخرم برای سر عقد رسمی تر باشه. حالا اگه لباس تو سبزه، ست میشیم های کلااااس ;-)




Neda Sharafi to Alireza Maham


عقد سبزه دیگه.... سبز بخت بشم و اینا مثلا....
وای خدای من.... ست کردیم و عشق و علاقه و پرنده و قلب بالا سرمون و وای....




Alireza Maham to Neda sharafi


آهاین! اصلا یادم نیومد! خوب شد کت شلواره فقط سبزش مونده بودو الا این همه عشق و علاقه و پرنده محبوس می موندن تو قلبمون ها: )))))))
تا حالابهت گفتم خیلی باحالی؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


لازم نبود بگی کاملا واضح و مبرهنه :دی
یعنی من به عنوان عروس دنیا لنگه ندارم‌ کدوم خری میاد برای عقد خودش کیک بپزه؟




Alireza Maham to Neda sharafi


خب چیزی که واضح ومبرهنه اینه که تا حالا دیده نشده خری کیک بپزه :-D 
ولی این که عروس کیک بپزه خیلی احتمالش بیشتره :-P
عروس محترم لازمه یادآوری کنم داماد به کیک شکلاتی علاقه ی وافر داره؟ ;-) 
اون کیکه چی بود؟ جنگل سیاه بود؟ جنگل شروود بود؟ یه عالمه کاکائو داشت! خلاصه همون. با تشکر :-)  ♥ :-* :-
D




Neda Sharafi to Alireza Maham


رو رو‌برم. عوض اینکه بگی نه عروس طفلکی خسته میشی میگه بلک فارست میخوام....
ایششش یه جو شانسم خدا به ما نداد




Alireza Maham to Neda sharafi


باید می گفتم؟! خب بلد نیستم. آخه من دفعه ی اولمه که دارم داماد میشم. باور کن!

خب عروس طفلکی آخی خسته میشی. نازی عزیزم جگرم عشقم :-* ♥
خوب بید؟ حالا جنگل سیاه می پزی؟ :-D  ندااااا خواهششش: *****




Neda Sharafi to Alireza Maham


نمیخواد قربون صدقه بری آبروم میره....
موبایلم دستم بود افتاد تو فر پشتش همش آب شده از ریخت افتاده.... مامان موبایلممممم




Alireza Maham to Neda sharafi


فدای سرت! ما که سنت شکنی کردیم. سر عقدم به جای گردنبند بهت موبایل میدم :-)  نازنین یه گردنبند دیده و نتیجه گرفته خیلی قشنگه و من باید برم بخرم بهت کادو بدم. حالا بماند که از اولم نمی خواستم بخرم. می خواستم باهم بریم هرچی خواستی بخریم. ولی اگه گوشی واجبتره مدلی که دوست داری اس ام اس کن، عصر قبل از داروخونه بخرم سر عقد سورپریزت کنم :-D 
البته بیشتر از تو بقیه سورپریز میشن :-D
فقط یه روز مونده! خدای من! آخرین روز مجردی!




Neda Sharafi to Alireza Maham


نه خیر موبایلمو خودم میخرم.... در آینده هم هیششش وخ درمورد موبایل منو سوپریز نمیکنی هااا....
بریم خودم گردنبند انتخاب کنم.... اگه یه چیزی باشه که دوستش نداشته باشم نمیپوشمش راستشو بخوای....




Alireza Maham to Neda sharafi


سورپریز رو که شوخی کردم. گفتم خودت مدل انتخاب کن. ولی باشه میریم گرنبند می خریم. ساعت پنج میام دنبالت.




Neda Sharafi to Alireza Maham


بیا
منم باید برات ساعت بخرم.... بگرد تو نت یه مدلی انتخاب کن بریم بخریم



Alireza Maham to Neda sharafi


بی خیال ساعت نمی خوام. ساعتی که پشت دستمه یه ساعت عالی و خوش دسته. چار تا دیگه هم تو کشو دارم که هیچ کدوم رو استفاده نمی کنم.
میرم گل و شیرینی سفارش بدم. سعی می کنم ساعت پنج در خونتون باشم. یا زودتر بیام باهم بریم خودت انتخاب کنی. هوم؟



Neda Sharafi to Alireza Maham


مرد حسابی فکر منو بکن که مامانم پوستمو ‌زنده زنده میکنه.... میخوای بجاش سکه بگیریم؟ گردنبند و دستبندم که هیچ خوشم نمیاد آقایون داشته باشن. تو هم نباید خوشت بیاد.
نه کار دارم زودتر نیاااا.... شیرینی هم هرچی بود مهم نیست. رژیمم.




Alireza Maham to Neda sharafi


سکه خوبه. بعدش میره تو جیب هردوتامون. البته اگه واقعا مجبوری. اگه نه هیچی. این همه تو ساز مخالف زدی من فقط گفتم ساعت نمی خوام! بگو به مامانت این پسره غد از خودراضی فقط ساعت خودشو دوست داره :-P

باشه. گلم ارکیده می گیرم. دیگه یاد گرفتم. تشویقم بکن :-D
هیدروکسیزین هم میذارم تو جیبم ;-)

دیگه؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


خدا خیرت بده. سون-تو-بی-هازبند خوبی هستی....
ده دقیقه به پنجه و‌من دارم میمیرم از خستگی.... الان حاضر میشم بریم. اون بیچاره هایی که مجلس میگیرن چه خاکی به سرشون میریزن؟ اون باری گفتی شن و‌ماسه؟




Alireza Maham to Neda sharafi


فقط همین؟ یه وقت منو زیادی تحویل نگیری ها پررو میشم!
شن و ماسه هم باید تهیه کنم؟ :-P
سون-تو-بی-وایف عزیز من دم درم.




Neda Sharafi to Alireza Maham


اِ الان ایمیلتو دیدم. خو تو همسر عزیز و مهربان و وفادار و از همینایی که مردم میگن هستی. خوبه؟
ای بابا.... مجردیمونم تموم شد.... همش بیست و سه سال؟ عجب غلطی کردم ردبول خوردم. ساعت سه صبحه و من هنوزززز بیدارم. فردا صبحم باید بخورم که بتونم بله بگم. بله با دوپینگ قبوله آیا؟



Alireza Maham to Neda sharafi



فکر کنم خوبه :-P

عقد که بعدازظهره عزیزم. صبح بگیر بخواب :-)




Neda Sharafi to Alireza Maham


اینجا کولر ندارن؟ پختمممم....
چی میگه عاقد؟




Alireza Maham to Neda sharafi


باز کجا موندی دختر؟ بیا من پاک گیجم. گمونم شام زیاد خوردم سنگینیم کرده. الانم زیر سنگینی نگاههای بابات دارم له میشم کله مو کردم تو موبایل مثلا من خیلی بیزیم.
یعنی واقعا همه چی تموم شد؟ تمام بازیای بچگیام تو این خونه... شیطنت کردن با نیما... دور زدن نوید.... سربسر ندا گذاشتن...
حالا داماد خانواده یه تازه وارد که باید خیلی موقر و متین بشینه و مواظب رفتارش باشه...
کاش اقلا نیما بود. کجا جیم زد یهو اونم درست بعد از عقد؟ نگفت من اینجا غریبی می کنم؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


دکی خوشگله
میشه بخاطر دل منننن امشب بیخیال حجره بشی بریم گردش؟ خواهشششش.... علیرضا جونمممم....




Alireza Maham to Neda sharafi



اینجوری گوشام دراز نمیشه. کار دارم جیگر. صبح میریم. نمی خوابم. قول میدم. نگران نباش. تصادف نمی کنیم. اصلا می خوای بیام ماشین رو بذارم دم خونتون پیاده بریم توپارکی جایی صبحونه بخوریم؟ هوم؟ خوبه؟
دلم برات تنگ شده. ولی باور کن فرصت ندارم :(


آخر نوشت: شرمنده که خیلی عاشقانه و هیجان انگیز نشد...



دوستی دات کام (9)

سلام سلام
اینم قسمت بعدی :)

Neda Sharafi to Alireza Maham


ساعت یازده و نیمه. با پتو بالش تشریف بیارم؟ صبونه مجانیه؟

نخیر.... همینقدرم عقد نکرده میریم میایم بابام خوشحال نیست. بذار هفته آینده.

راستییییی هنوز یه کله پاچه باید به من بدیاااا.... منم به جاش بهت کیک شکلاتی میدم با قهوه




Alireza Maham to Neda sharafi

شوخی کردم. صبح بیام پیشت صبحونه بخورم؟

کله پاچه بخرم بیارم؟ دو ساعت دیگه کارم تموم میشه.






Neda Sharafi to Alireza Maham


اول زنگ بزن به بابا خود شیرینی کن بعد بیا :دی
نون سنگک و پپسی و آب انارهم سر راهت بگیر. منم سفره میچینم.
هوراااا




Alireza Maham to Neda sharafi


امری باشه خانوم؟ :-)  آدامس چی؟ برای هضم غذا نمی خوای؟


الان از محضر زنگ زدن. به جای سلام و علیک میگه شما بودی خیلی عجله داشتی؟
اینقدر جا خوردم که نمی فهمیدم چی میگه! میگم آقا ساعت هفت صبحم نشده. کابوس دیدی برداشتی یه شماره الا بختکی گرفتی؟ می دونی با کی کار داری؟
میگه بعله آقا! با همون داروخونه چی عجول دیروزی که وقتی میگم هفته دیگه بیا برق از کله اش می پره! چیه اگه تا هفته صبر کنی عروس پشیمون میشه؟! خیلی خب پاشین ساعت یازده بیاین. یه نفر وقتشو کنسل کرده!
به نظرت من دیروز پشت تلفن چی گفتم که فکر کرده برق از کله ام پریده؟ خودم یادم نیست دقیقا چی جواب دادم!
ساعت یازده بریم؟! می تونیم همه رو جمع کنیم آیا؟




Neda Sharafi to Alireza Maham



نههههه من لباس ندارمممم.... آرایشگاهم نرفتم.... مجلس شلوغ نمیخوام ولی لااقل شبیه آدم باشم خوووو....
:(((((((




Alireza Maham to Neda sharafi



خیلی خب گریه نکن میذاریم هفته ی دیگه. منم می گیرم می خوابم! آدم شب نخوابیده باشه صبحم کله پاچه بخوره یه جورایی خوابش می گیره B-)




Neda Sharafi to Alireza Maham


وای چسبیددددد.... چه خوشمزه بود.... دستت درد نکنه....
میگم کول دیسک من پیش توئه آیا؟






Alireza Maham to Neda sharafi



نوش جان!
آبیه آره. قرمزه رو پس دادم. عصر که دارم میرم داروخونه برات میارم. یه کم سرم شلوغه زودتر میرم.
قرار عقدم شد دوشنبه آینده. بعدازظهر ساعت چهار. مسئله ای نداره؟
فردا دارم میرم تهران یه دو روزی کار دارم. کاری نداری؟



Neda Sharafi to Alireza Maham


اوکی است.
نه فقط برو‌نیشکر یه عالمه شیرینی خوشمزه بخورررر.... فرمانیه ست.




Alireza Maham to Neda sharafi


بخورم؟! تنهایی؟! ندا دلت میاد؟ دفعه ی بعد باهم میریم. الانم اگه مسیرم به اون طرف خورد یه جعبه برات سوغات میارم که باهم بخوریم :-P
برم چمدون ببندم. نیم ساعت دیگه باید برم ایستگاه. گمونم وقتشه که چمدونمو حاضر کنم ;-)



Neda Sharafi to Alireza Maham


رسیدی به قطار؟ داری میدویی دنبالش؟
غذا هم دارن؟



Alireza Maham to Neda sharafi


آره ثانیه ی آخری رسیدم! همش تقصیر خانم دکتر بود. زنگ زد کلی کار سرم ریخت. و الا من برنامه هامو تنظیم کرده بودم به جان خودم!
الانم یک ساعت و نیمه که راه افتادیم و تا همین الان داشتم با تلفن حرف می زدم. وای فکم پیاده شد! صد تا تلفن زدم و جواب دادم. دارو گیر نمیاد حسابی به مشکل خوردیم.
حالام یه نسکافه گرفتم و دارم ایمیل می زنم. اوه باز تلفن داره زنگ می زنه :S



Neda Sharafi to Alireza Mahamادامه بده تو میتونی. منتهی مواظب باش هم کوپه ایا به علت آلودگی صوتی بیرونت نکنن.
کتی نشسته داره گله میکنه چرا هیچکدوم بهش چیزی نگفتیم. چرا چی؟ چرا چو؟



Alireza Maham to Neda sharafiنه بابا همش تو راهرو حرف زدم. صد بار سر تا ته قطار رو رفتم و برگشتم. اگه تا بیام قلمی شده باشم تقصیر همین تلفناس!
نسکافه هم تو رستوران خوردم. کلا از کوپه خوشم نمیاد. احساس خفگی می کنم. الانم حواسم پرت کارمه فرصت ندارم با هم کوپه ایا آشنا بشم و وقت کشی کنم



Neda Sharafi to Alireza Maham

دیشب نیس تلفن کم داشتی منم مرتب زنگ زدم که نکنه چونه ت بیکار بمونه. :دی
میگم نکنه یهو این دخترای جینگل مستون تهرونی ببرنت اینقده لاغر شدی؟ :دی




Alireza Maham to Neda sharafi


تو زنگ می زدی که خوب بود. گرفتاری نبود.
میگم دیگه لاغر نمیشم. صبح تا عصر تو سمینار بودم. شبم تا ساعت نه کلاس بازآموزی داشتم. بعدم یه شام سنگین خوردم و الان تو هتل رو تخت نیمه بیهوشم




Neda Sharafi to Alireza Maham



هی وای من چقدررررر بیزی!!!!
خوب شد دکتر نشدما.... الان همین عنوان خانمِ دکتر کافیمه گمونم :دی



Alireza Maham to Neda sharafi



ای تنبل: )))
من دارم برمی گردم. فرصت نشد برم فرمانیه. الان دست خالی برسم با ماهیتابه ازم استقبال می کنی؟ ;-)




Neda Sharafi to Alireza Maham



نه ماکارونی داریم و یک عدد ندای خسته بی اعصاب.
کی میرسی؟



Alireza Maham to Neda sharafi



ندای خسته ی بی اعصاب عزیز امشب نمی رسم. ماکارونی ها رو تنهایی بخور.
با پرواز ساعت نه شب دارم میام و مستقیم میرم داروخونه.
قول میدم فردا صبح اول وقت بیام دیدنت :-*



Neda Sharafi to Alireza Maham


فردا صبحم که لابد داری بیهوش میشی. شب مامانت اینا دارن میان اینجا بیا همراهشون. شامم نمیدونم چی داریم.
همه دارن بهم میگن اشتباه میکنم مراسم نمیگیرم. اعصابم از فضولی مردم خورده. حالا گیرم من پشیمون بشم به اونا چه مربوطه؟ مگه قراره برم یخه اونا رو‌بگیرم؟




Alireza Maham to Neda sharafi


تشکرات صمیمانه ی منو بپذیر! دلم می خواد یه عالمه بخوابم. این دو روزی خیلی کم خوابیدم.
شام رو نمی دونم. ولی کیک شکلاتی می خوام :-D
همچین دست خالی دست خالی هم نیستم. یه سوغاتی خنده دار برات گرفتم :-D

از این به بعد هرکی گفت بگو علی رضا خسیسه زورش میاد برام مجلس بگیره! یه قیافه ی خیلی طفلکی هم بگیر :-D



Neda Sharafi to Alireza Maham


کیک شکلاتی پختم.‌ دسر هم درست کردم حتی...
همینم مونده.... بعد شروع کنن راجع به اینکه چرا ما میخوایم عروسی کنیم حرف بزنن.




Alireza Maham to Neda sharafi


خیلی خیلی متشکر! همشون بسیار خوشمزه و عالی! مامانم کلی به خاطر انتخاب شایسته تشویقم کرد ;-) 

البته کلی هم به خاطر صندلای قرمز جیغ پاشنه ده سانتی غرغر کرد و گفت عقلم نمی رسه که یه خانم متین چه کفشی می پوشه.
منم... نـــــــــــــه نگفتم ندا یه خانم متین نیست :-D 
فقط گفتم ولی مامان ندا هنوز سنی نداره که بخواد کفش سنگین و ساده بپوشه.
با اخم گفت ربطی به سن و سال نداره. خیلی جلف بودن و تو هم خیلی بی سلیقه ای! از این به بعد اگه خواستی برای زنت کفش و لباس بخری پولشو بده خودش انتخاب کنه!
واقعا کفشا اینقدر بد بودن؟

Neda Sharafi to Alireza Maham


نه مامان من و مامان تو خیلی مبادی آدابن. قول میدم تو خیابون نپوشم بعد وقتی همراه تو ام بپوشم و اینا.... خیلی باحالنننننن... مرسییییی....
یه کرم لیمویی هم داشتیم ولی چون نبسته بود نیاوردیمش.... مامان میگه بریده من میگم هنوز نبسته.... البته الان ساعت هفت صبحه و‌بعد از. بیست و‌چهار ساعت هنوز نبسته.... فچ کنم حق با مامانه....


Alireza Maham to Neda sharafi


خب خدا رو شکر! داشتم نگران می شدم که لابد مجبوری بندازیشون بیرون!
دیگه جا برای دسر نداشتم. علاوه بر شام سنگین قبل و بعدش هم کیک خوردم و آخر شب در مرز انفجار بودم!



دوستی دات کام (8)

سلام به روی ماه دوستام
امیدوارم همگی خوب و خوش و سرحال باشین
دوستای وبلاگی ببخشید این چند وقت خیلی کم بهتون سر می زنم. واقعاً وقت نمی کنم. رضا چهاردست و پا میره و مراقبت بیشتری می خواد. بقیه هم مدرسه و درس و رسیدگی به برنامه هاشون... اینه که نت گردیم خیلی محدود شده. معذرت می خوام
این قصه رو هم تو بایگانی ایمیل با گوشی می نویسم. (موبایلم بعد از یک ماه تازگی از تعمیر برگشته. نوشتن توش خیلی آسونتر از کامپیوتره. دعا کنین با این استفاده ی افراطی دوباره خرابش نکنم و چند سال برام کار کنه! خیلی دوسش دارم) بعد میام پشت پی سی و از تو ایمیلم تو وبلاگ کپی و ویرایش می کنم. چند نفر خواستن برای نامه ها تاریخ و زمانم بذارم. اگر از اول به فکرم رسیده بود حتما میذاشتم. ولی الان بیشتر از دویست تا نامه گذاشتم. ویرایش یکی یکی شون در توانم نیست. اینطور که پیداست این سبک هم علاقمندان خودش رو پیدا کرده. انشاءالله تو داستان بعدی با این سبک حتما زمان رو هم بالای نامه ها ذکر می کنم

حدود شصت نامه آماده دارم. بریم ببینم چند تاشو فرصت می کنم منتقل کنم :)

بعدا نوشت: خوشم میاد هرچی این نوشته ها رو چپ و راست می کنم اینا ساز خودشونو می زنن! هر پاراگرافی هرجور دلش می خواد ثبت میشه! موضوع چیه آیا؟ هشت قسمت نوشتم هنوز نتونستم این مسئله رو حل کنم!

Neda Sharafi to Alireza Maham

بیخیال بابا....
ورمام کمتر شد بلاخره.... دارم فک میکنم استعفا بدم. دکتر تا کل دهنمو سرویس نکنه ول کن نیست. عصری بهش گفتم آخر کار رو دندونای پیشم باید نگین بکارم یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم انداخت رفت....
میگم یه دوستی دارم دانشجوی دارو سازیه. دنبال کار میگشت. دختر خوبیه.معرفیت کنم بهش؟




Alireza Maham to Neda sharafi


من الان نگرفتم واسه چی می خوای استعفا بدی. واسه جراحی دکتر یا چون با منشی بودن مشکل داری؟

بگو بیاد. این چند روز اینقدر دانشجوهای رنگارنگ دیدم که دیگه داره حالم بهم می خوره ولی هنوز کسری کارمند داریم.



Neda Sharafi to Alireza Maham


واسه جراحی دیگه.... البته شوخی کردم چون از ماه آینده قراره حقوقم بره بالا....
الان خجالت نمیکشی یه هفته ست سراغی از من نگرفتی؟ من نت نداشتم تو کوجا بودی؟
مامانم هی میپرسه حرفمون شده آیا؟




Alireza Maham to Neda sharafi


باید خجالت بکشم؟! این یه هفته به اندازه ی یک درازگوش بارکش کار داشتم. تو هم که جواب مسیجات تک کلمه ای بود گفتم لابد حوصله نداری سربسرت نذارم.

به مامانت بگو... نمی دونم چی بگی. سرم درد می کنه حوصله ندارم.




Neda Sharafi to Alireza Maham


باشه به کارت برس. فقطمیخواستم بگم امشب چیپس پنیر داریم. حالا منکه میدونم دوس نداری اصلاااا :دی





Alireza Maham to Neda sharafi


دوست که دارم ولی نمی تونم بیام. دارم میمیرم. یه نوشابه ی انرژی زا با مسکن خوردم نشستم تو داروخونه دارم حساب کتاب می کنم. اون روزی که علم ریاضی رو قسمت می کردن احتمالا داشتم چیپس پنیر می خوردم که هیچی بهم نرسید. حتی اگه حالم خوب باشه از حساب کتاب سردرد میشم چه برسه حالا!
خانم دکترم که فقط به درد قاب عکس رو دیوار می خوره. باز گلی به جمال جیب شوهرش که وقتی به ته خط می رسیم کمکمون می کنه.




Neda Sharafi to Alireza Maham


علیرضااااا.... زنده ای آیا رفیق جان؟
برات کیک شکلاتی آوردم نبودی. خانم دکترتون داشت از فضولی میمرد. گفتم بسته رو فقطططط خودشون باید باز کنن.




Neda Sharafi to Alireza Maham


علی رضا قهری؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


آقای دکتر قدبلند بیزی داروخونه دار موبایل خاموش از خودراضی! لطف کنید به اصطلاح نامزد خود را از نگرانی رهانیده و مژدگانی دریافت نمایید.
محض رضای خدا





Alireza Maham to Neda sharafi


دلم برات تنگ شده لعنتی!



Neda Sharafi to Alireza Maham


لعنتی تویی که دهن منو سرویس کردی! کجا بودی تو این دوهفته؟ می مردی زنگ بزنی؟ آخر زنگ زدم سراغتو از نیما گرفتم. ما مثلا باهم دوستیماااا....
میام داروخونه اون کاغذ ماغذا رو میندازی کنار میریم یه طرفی! قبول؟ خواهش؟ لطفاااا؟




Alireza Maham to Neda sharafi


به اصطلاح نامزد عزیز
دارم سعی می کنم ترک عادت کنم
وقتی هرروز باهم باشیم نمی تونم یه دفه کنارت بذارم
ولی انگار این یکی راه حلم خیلی جواب نداده

متادون ترک ندا سراغ نداری؟




Alireza Maham to Neda sharafi


نیا! لطفا!




Neda Sharafi to Alireza Maham


بیخیال بابا به وقتش یه فکری میکنیم. فعلا اون هووی منو ول کن بیا بریم گشنمههههه.... داره فعلا خوش میگذره....‌نیما و‌نوید هیچ وقت منو نمیبردن بیرون تازه اگرررررم میبردن اینقدر خوش نمیگذشت.‌یالا پاشوووو



Alireza Maham to Neda sharafi


کشتی منو! من در خدمت شمام!



Neda Sharafi to Alireza Maham


اوه اوه چه چه اخمییی!

اینجوری نه.... یه خورده لبخند بزن... مثلا نامزدتماااا... جلو خانم دکتر آبرو داری کن بعد تا یکی دو ساعت بعدشم ادامه بده بعدشم یادت میره میخواستی اخم کنی :)))




Alireza Maham to Neda sharafi


داری خیلی اذیتم می کنی ندا. یعنی چی وسط همه ی این حرفا چند دقیقه یه بار یادآوری می کنی وقتی بهم زدیم اینطور وقتی بهم زدیم اونطور؟ از همه قشنگترش این بود که وقتی بهم از این همه بداخلاقی پشیمون میشی!!!

دستخوش! یعنی من موندم تو کف کمالات تو! منظورت چیه؟ چرا دست از سرم برنمی داری؟




Neda Sharafi to Alireza Maham

چت شده یهو؟ چطور قبل از اینکه بیای اون خواستگاری مسخره رو راه بندازی یادت نبود به ندا عادت میکنی؟ بیخود دور برداشتی که چی؟ مگه من نگفتم بیا سر دوهفته بهم بزنیم گفتی نه؟
تو که میدونستی عادت میکنی زودتر نکشیدی کنار؟ چرا اصلا منو اینجوری قاطی کردی؟



Alireza Maham to Neda sharafi

می دونم اشتباه کردم. بعد از تمام اون تشکرها حالا باید بگم معذرت می خوام معذرت می خوام معذرت می خوام.
که البته بازم هیچی رو توجیه نمی کنه و باید تمومش کنیم. همین.

Neda Sharafi to Alireza Maham

فردا صب میرم به مامانم میگم به توافق نرسیدیم. دیگه هم نمیخوام ببینمت.ترسووووو


Alireza Maham to Neda sharafi
ترسو؟ هان؟ اینه تمام برداشتی که از من کردی؟!!! منی که با خاطر قولم و شرفم عقب می کشم لایق این اسمم؟! باشه من ترسو. به خاطر این که تو نمی خواستی باهم باشیم. به خاطر این که قول داده بودم که این یه بازی بمونه. به خاطر این که نخواستم رنگ نگاهم از اون رفاقت ساده عوض بشه. به خاطر همه ی اون چیزایی که ندیدی و نفهمیدی.... باشه من ترسو. شبت بخیر. برات آرزوی خوشبختی می کنم.


Neda Sharafi to Alireza Maham
چرا شما مردا تا کم میارین از شرافت و‌مردونگی تون مایه میزارین؟ مردونگی اینه؟ تا دیدی کارت سخت شده فرار کنی؟ اگه اینه که همون بهتر بری دیگه اثری هم ازت نباشه. وگرنه پای رفاقتت وایسا.... اگه چیزی ازش مونده....
Alireza Maham to Neda sharafi
جانم؟!!! من هنوزم رفیقتم. پای همه چی هم وایسادم. اگه راضی باشی حاضرم با دسته گل و شیرینی این دفعه واقعا بیام خواستگاریت. اما موضوع اینه که تو عالم رفاقت تو مرامم نیست رفیقمو اذیت کنم. وقتی اینقدر از ازدواج فراری هستی و وحشت داری، نمی خوام برات یه سایه ی ترس باشم. می کشم کنار که نبینمت که بتونم راحتتر تحمل کنم. همین.
اینقدر پیچیدش نکن. خواهش می کنم!



Alireza Maham to Neda sharafi

ندا؟ گم شدی؟ نت نداری؟ حالت خوبه؟ قهری الان؟
حتی مامانم نگرانت شده. گفتم چیزی نیست ما چند روزی تصمیم گرفتیم بهم فرصت بدیم.
خیلی بیراه نگفتم. این اتفاقیه که افتاده. بدون این که دربارش حرف زده باشیم. هنوزم فکر می کنم باید تمومش کنیم. من دیگه کشش ندارم.
Neda Sharafi to Alireza Maham
دنبال چی هستی؟


Alireza Maham to Neda sharafi
هیچی. فقط می خوام تکلیفمو بدونم. بریم بیرون باهم حرف بزنیم؟

Neda Sharafi to Alireza Maham
اگه میخوای حرفای قبلی رو بزنی بگی من رفیقتم ولی دارم میرم نه.


Alireza Maham to Neda sharafi
میشه روشن کنی الان دقیقا کجای زندگی همدیگه ایم؟
مامان که تقریبا مطمئن شده که نامزدی بهم خورده. کلی هم دلخوره. چپ و راست بهم میگه این که دیگه انتخاب خودت بود!
بهم بزنیم رفیق باشیم؟ این اون چیزیه که تو می خوای؟
ولی من دلم می خواد ازدواج کنیم.
می دونم. می دونم. قرار ما این نبود. درسته. جبهه نگیر. فقط می خواستم حرف آخرمو بزنم. همین

Neda Sharafi to Alireza Maham
واسه چی میخوای با من ازدواج کنی؟ بخاطر یه وابستگی چندماهه احمقانه؟ یا رفاقتت با برادرم؟ من پول دارم؟تحصیلات دارم؟ قیافه دارم؟ اخلاق دارم؟ قد و قواره م به تو میخوره؟
منم که سنگ نیستم. ولی من دخترم. نمیتونم به خودم اجازه بدم یه طرفه از کسی خوشم بیاد یا وابسته بشم و ندونم بعدش چی میشه....
بشین درست به همش فکر کن....

Alireza Maham to Neda sharafi

بهت اجازه نمیدم اینطوری منطق منو زیر سوال ببری! من یه پسر بچه ی هول عاشق پیشه نیستم که بعد یه خواب پریشون هوس ازدواج به سرم زده باشه!
این چند وقت به قدر کافی از هم دور بودیم که فرصت فکر کردن داشته باشم. اونم از جهت منطقی نه احساسی!
یعنی احساسیش از اول مشخص بود. با تو گشتن خوش می گذره. تو هم که مسلما بدت نمیاد با من باشی. این دیگه نه تعارف داره نه مسخره بازی.
ولی جدا از این زاویه ی ماجرا... خانم ندا شرفی من به شما علاقمندم و الان رسما و قلبا ازت می خوام که با من ازدواج کنی!



ضمنا این موضوع کاملا شخصیه و هیچ ربطی به نیما نداره!


Neda Sharafi to Alireza Maham

یک: پسرا منطق ندارن کلاااااا
دو: اصلا بهت نمیاد اینجوری حرف بزنی
سه: نامزد میمونیم
چهار: یه دلیلش این بود که گفتی به نیما مربوط نیست.

Alireza Maham to Neda sharafi
جاااان؟ ما منطق نداریم؟ اونوقت شما ملکه های احساس با منطقین؟
اصلا چرا جمع ببندیم؟ نه همه ی پسرا یه جورن نه همه ی دخترا. اگه همه مثل هم بودن انتخاب دوست یا همسر معنی نداشت. چه فرقی می کرد آدم با کی ازدواج کنه؟
نامزد نمی مونیم. نه تا وقتی که تصمیمتو نگرفتی.


Neda Sharafi to Alireza Maham
من فکرامو کردم
قبول میکنم.
آیکون خجالت و اینا....
الانم اگه پاشی قهر کنی یا بحث فلسفی راه بندازی به عنوان همسر آینده ت با ماهیتابه خدمتت میرسم. :)))


Alireza Maham to Neda sharafi
ندا! خوبی الان؟ واسه چی قهر کنم؟!
دارم میام اونجا ببینم خوابم یا بیدار!
ارکیده بگیرم یا کلا بیخیال گل خریدن بشم؟
شکلات خریدم




Neda Sharafi to Alireza Maham
محض رضای خدا گل نگیر.... ازت خواهش میکنم.... حوصله فش فش ندارم. جلو مامانم آبروریزی نکنیا

Alireza Maham to Neda sharafi

خیلی خب بابا نمی گیرم
یعنی چی آبروریزی نکنی؟ مگه بچه دو ساله ام؟ کوچولو من بیست و نه سالم تموم شده یه کمی هم قد کشیدم! صرفا جهت یادآوری ;-) چند وقته منو ندیدی فراموش کردی انگار!




Neda Sharafi to Alireza Maham



چقدر خوش گذشتاااا....
مامانم خوشحاللللل میگه بلاخره آشتی کردین؟ منم گفتم نههه ما نا محسوس معاشرت میکردیم.
من مطمئنم تو با چیپس و‌پنیر یه چیزیت میشه که بعد از شام میخواستی قرار عروسی بذاری :دی
عقدم که محضری شد. جانمی جاننننن




Alireza Maham to Neda sharafi


تو هم که خوب منو وجب کردیا! هرجا کارت گیر باشه سریع یه ظرف چیپس پنیر میذاری جلوی من :-D

مامانم از آشتی کردنمون بسیار خوشوقته ولی از این هیچ تشریفاتی رو رعایت نمی کنیم پاک ناامید شده. میگه باز خدارو شکر قبل از تو جشن عروسی حمیدرضا و نازنین رو دیدم آرزو به دل نیستم! و الا از دست شما دو تا دق می کردم!
مطمئنی عقد محضری کافیه؟ تعارف نمی کنی؟ اینقدر حساب جیب منو نکن.



Neda Sharafi to Alireza Maham

خب چیکار کنم مامان اینا که تو‌این سن و سال نمیتونن ازینا بخورن نیما رو که ولش کن نویدم رژیم داره. میمونی تو که خوشبختانه دوست داری.
خیلیم خوبه. بدم میاد ملت زل بزنن بهم عین دلقک سیرک بشم. بعدم برن خونشون بگن اینجا اینجوری بود اونجام اونجوری بود.

اگه باورت نمیشه میخوای واسه تو هم گریه کنم؟





Alireza Maham to Neda sharafi

نه مرسی. احتیاجی نیست گریه کنی. فقط صبح که از داروخونه برمی گردم میام دنبالت بریم دنبال آزمایشو مقدمات عقد.
فقط یه چی... رانندگی بلدی؟ با این شام سنگینی که به خوردم دادی و بی خوابی بعدش دارم بیهوش میشم اما متوجه ای که؟ نمی تونم بذارم برای یه وقت دیگه :-)

احیانا الان بابات فکر نمی کنه من دیوانه ام؟ نه به اون همه عزّ و جزّمون برای این که عقد نکنیم نه به این همه عجله!!!




Neda Sharafi to Alireza Maham



شرمنده. رد بول میل کنین با یه قهوه. من از رانندگی میترسم. رفتم آموزشگاه یاد بگیرم با همون ماشین خودشون یه تصادف وحشتناککککک کردم دیگه عمراااا پشت فرمون نمیشینم.
میگن خیلی طول نمیکشه فقط کلاسش طول داره که میشه یه روز دیگه بریم.
میگم یه چیزایی هست که من قبل از عقد باید بهت بگم. نمیدونمممم...



Alireza Maham to Neda sharafi
خب الان بنویس. باید حضوری بگی؟


Neda Sharafi to Alireza Maham

۱- من قبلا سه بار دوست پسر داشتم. ولی فقط دوست معمولی بودیم. اتفاقا دستمم خوب بود همه شون رفتن خارج. (تو جایی نمیخوای بری؟)
۲- کامپیوتر نیما تقصیر من بود که سوخت. آب ریختم روش ولی هیچی نگفتم.
۳- دلم میخواد حتماااا بعد از عروسیم کار کنم.
۴- به استادمون قول ازدواج دادم که نمره مو پاس کنه بعدا که اومد خواستگاری گفتم نامزد دارم.
۵- روی گوشام هرکدوم پنج تا سوراخ برای گوشواره هست.
۶- من از کتی از ته ته ته ته قلبم متنفرم.
۷- اودوکلن کریستین دیور نوید رو اشتباها انداختم بیرون.
۸-اون خواستگاریه رو من برات جور کردم.
۹- به خانم‌دکترتون گفتم از شوهرش خوشت نمیاد.
۱۰- از بوی داروخونه م ت ن ف ر م.
۱۱- من تو رختخواب تو و‌نیما هزارپا انداختم.
۱۲- وقتی یواشکی رفتین سفر من لوتون‌دادم.
۱۳- خوراکیاتونو من کش رفتم.
۱۴-تقلباتونو من تحویل معلم عربی مشترکمون دادم که باعث شد اونسال مردود بشین. تقصیر خودت بود چون بهم گفتی پاندا.
۱۵- من به دوست دخترت (شیوا) زنگ زدم گفتم زن گرفتی.


هنوز مطمئنی منو میخوای؟





Alireza Maham to Neda sharafi



تف به ذات خبیثت بچه!
آره هنوز مطمئنم خب که چی؟
نکنه انتظار داری بشینم یه لیست مثل این بنویسم تحویلت بدم. عمراً! مجبورم نکن روتو کم کنم!



Neda Sharafi to Alireza Maham
من اومدم با صداقت تمام رازهای زندگیمو بهت گفتم بعد تو اینجوری باهام حرف میزنی!!!!
گفتم که بعدا ضایع نشم. چون تو خواب حرف میزنم.
هیچی نگی هم به اندازه کافی آتو دستم دادی :))))
Alireza Maham to Neda sharafi
همون! منظورم اینه که لازم نیست چیزی بگم :-D 
جواب آزمایشا رو گرفتم. متاسفم برات. مشکلی نیست. می تونیم ازدواج کنیم :-D
زنگ زدم محضر میگه تا آخر ایم هفته وقت ندارن. برای هفته آینده هم بعداً زنگ بزنین!
نمی خوای یه سر بیای داروخونه؟ بدجوری حوصلم سر رفته.

دوستی دات کام (7)

سلام سلام
بعدازظهر شنبه تون به خیر و شادی
اینجا هوا نیمه ابری و خنک و بهاریه جاتون خالی



Neda Sharafi to Alireza Maham


بابا رو راضی کردم عقد نمیکنیم. ولی تا دو سه هفته دیگه مجبوری فیلم بازی کنی....



Alireza Maham to Neda sharafi


مامان میگه حتی اگه عقدم نکنین باید نامزدی رو بگیرین. الان داره با مامانت حرف می زنه قراراشو بذاره. یه لنگه پا وایسادم می خوام برم داروخونه نمیشه.
عجب غلطی کردم!



Neda Sharafi to Alireza Maham


اه چقدر غر میزنی.... عقد و کادو و همه رو که من پیچوندم.... یکم تشکر کن لااقل....
درضمن مامان من میدونه من چقدرررر به مجالس شلوغ علاقمندم.... خودش میپیچونه....
حقته نامزدیه رو دو سه ماه کش بدم ادب بشی...




Alireza Maham to Neda sharafi



من الان متشکرم!
مامان میگه نمیشه که حلقه نخریم! برین با ندا دوتایی بخرین. اینقدری که ندا از جمعیت فراریه می ترسم خوشش نیاد همه ی ما قطار شیم باهاتون بیاییم. ولی اگه دیدی لازمه بیاییم بگو!
حالا لازمه؟!
دیگه چی باید بخریم؟ یه بله برون بیست نفره هم بالاخره هدیه می خواد.
رفتم از شوهر خانم دکتر قرض کردم: پی



Neda Sharafi to Alireza Maham


میریم یه چیز بدلی میخریم هیشکیم نمیاد....
هنوزم داری غر میزنی.... شیش ماهش میکنمااا





Alireza Maham to Neda sharafi



من حلقه رو بخرم دیگه مشکلم حله. تو بگو ده سال: )))
نخیر بدلی نمی خریم. دیگه الان که دارم!
تازه امشب داروخونه هم نمیرم. میریم شام می خوریم هورااا
خداییش دارم فکر می کنم تو زن به صرفه ای هستی: دی
نزن بابا خیلیم خوبی!
کی بیام دنبالت؟



Neda Sharafi to Alireza Maham



شام باید بهم استیک بدی حالا که پولدار شدی....
خیلی نق میزنی هنوزززززز




Alireza Maham to Neda sharafi


این همه تو نق زدی من هیچی گفتم؟ دست بردار بابا!
هنوزم فکر می کنم لازم نبود تو هم برام حلقه بخری. ولی دیدنش تو دستم احساس خنده داری داره. مثل مهره ی یه بازی! الان نوبت کیه تاس بریزه؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


اه اه اه.... هنوز نه به باره نه به داره.... میخوام برم مهمونی بابا میگه از علیرضا هم بپرس اگه اون راضیه برو.... الان مشخصه که منظورم اجازه گرفتن نیست یا توضیح بدم؟



Alireza Maham to Neda sharafi


  :)))  نه می خوام ببینم اگه بگم نمیشه بری مثلا چکار می کنی؟ :)))
حالا اصلا کجا می خوای بری مهمونی؟ با کی بری و برگردی؟ تا ساعت چند و غیره...
بابا یه کم جربزه هم نشون بدم بد نیستا :دی

آخرش برای نامزدی لباس نخریدیم. چکار می کنی؟ دو روز بیشتر نمونده ها




Neda Sharafi to Alireza Maham


من نامزدی ن م ی خ و ا م :((( اصلا بعد از مهمونی بیا دنبالم بریم یه چیزی بخریم.... سر لج میخوام یه لباس کوتاه غیر عروسانه بپوشم....
اصلا یه پیراهن طرح دار یه جایی دیدم میخوام با کفش بنفشام بپوشم....
بدم میاد ازینکه همه کلی ازم عکس بگیرن درحالی که چار روز دیگه قراره بگیم ما همو نمیخوایم...‌ اه




Alireza Maham to Neda sharafi


این تن بمیره کوتاه بیا! اگه لباستم ساده باشه نازنین اول منو بعد خودشو می کشه! یعنی تا حالا هم مخمو آبکش بس زنگ زده که مطمئنی نمی خواین من همراتون بیام؟
خل شدم از دستش!
حتی زن داداشم چند بار زنگ زده!!! میگه خودم آرایشش می کنم. بهش گفتم من از این چیزا سر در نمیارم خودتون با ندا صحبت کنین.
جالب این که مامان کامل کشیده کنار. میگه همینقدر که تو دست از لجبازی برداشتی خوشحالم! خدا رو شکر که نمی دونه همش مسخره بازیه!




Neda Sharafi to Alireza Maham



ها ها ها.... با یک متر و پنجاه و سه سانتیمتر قد حریف بیست نفر آدم شدم :دی
دروغ گفتم. مامانت و نازنین و پریسا و مامانم وترانه و هستی اومدن راضیم کنن مجلس نامزدی مفصل باشه و لباسم فلان باشه و جواهر بهمان و .... منم به لطف حساسیت به دسته گلی که جنابعالی صبح برام آوردین یهو الکی زدم زیر گریه و اشکام فواره زد که شماها منو دوسسس ندارین و بهم اهمیت نمیدین و میخواین رویاهامو خراب کنین و اینا تو دلم میمونه و عصبی میشم و خلاصه یک روضه ای خوندم که آخرش مامانم و مامانت میگفتن خب کی زنگ بزنیم کنسل کنیم جشنو؟
بعدم گفتم مسائل زندگی من و نامزدم (!) به هیشکی ربط نداره..... بهمون پرایوسی بدین و خلاصه همون لباس خودم و کفشی که چند سال پیشا خریدم میپوشم و پریسا آرایش میکنه ولی لایت و ترانه موهامو اتو میکنه....
گفتم بهت؟ امروز صبح رفتم موهامو کوتاه کردم تازیر گوشم. برخلاف تصورم مامان گفت وای کاش زودتر کوتاه کرده بودی :دی
خلاصه اینکه یکی طلبم چون حتی اجازه داری با شلوار جین بیای نومزدنگ :دی





Alireza Maham to Neda sharafi


عاشقتم فسقلی!!!
اصلا نمی تونم تصور کنم با موی کوتاه چه شکلی میشی! همیشه با موی بلند دیدمت!
خواااابم میاد! ما همچنان به چند عدد کارمندو یک داروساز دیگه احتیاج داریم. ولی موجودی جهت استخدامشون نداریم.
بیخیال.... این هم بگذرد...
نامزدی شد پنجشنبه؟ صد بار این تاریخ رو عوض کردن!



Neda Sharafi to Alireza Maham


لطف داری دکی! در ضمن چشم داداشم روشن تو چیکار به موهای من داشتی؟ هان؟ هان؟ هاننن؟
ازین دانشجوها نمیتونی استخدام کنی؟
آره چون من چارشنبه میخواستم سریالمو ببینم..... جذبه هم خوب چیزیه....
من گمونم وحشی ترین عروس تاریخم




Alireza Maham to Neda sharafi


من والا غیر از اون دفعه ای که برات چتری چیدم کاری با موهات نداشتم: ))
احتمالا بتونم. این نامزدی بگذره بعدا دربارش فکر می کنم.
چارشنبه می خوای سریال ببینی؟!!! ناز بشی! یه جماعت رو گذاشتی سر کار واسه سریال؟! وحشی کوچولو گاهی دلم می خواد حسابی بزنمت! اگه واقعا نامزدم بودی نشونت می دادم یه من ماست چقدر کره داره!




Neda Sharafi to Alireza Maham


اگه واقعا نامزد بودیم که الان دور سر و کله مون گل شمع و پروانه بود و داشتیم ناز میخریدیم....  تازه الان باید ازمن تشکر هم بکنی همه رو راضی کردم....
خب دکی مهمه برام.... سریالش خیلیم باحاله
میگم هستی به بهانه خرید بریم دور دور؟ اصلا بریم جگرکی



Alireza Maham to Neda sharafi


اوه اوه چقدر منت می ذاره!!!! من چند بار تشکر کنم تا راضی بشی؟
جگر خوبه بریم. بدم میاد از این دخترای سوسول که از بوی جگر حالشون بد میشه!
اگه بچه خوبی باشی یه بار برات کله پاچه می گیرم: دی




Neda Sharafi to Alireza Maham


نههه بذار چند روز لاغر باشم بعد بریم کله پاچه بخوریم :دی
خانم دکترتون میفرمایند پس از اولش یه خبرایی بود بین شماها... میخواستم بگم هنوز خبر در راهه :)))
کجایی؟ پوسیدم تو این داروخونه جونتون‌... گشنه مه



Alireza Maham to Neda sharafi


تو کله پاچه دوست داری؟!!! داره کم کم ازت خوشم میاد! حتی ممکنه یه وقتی دربارت جدی فکر کنم! ولی الان نه. خیالت راحت. خسته میشم: ))
خانم دکتر میگه بهت تعارف کرده چند تا لاک برداشتی. چند تا بوده؟ بگو عددشو وارد کنم. بس که از انبارگردانی بدم میاد وسواس دارم همه چی رو در جا حساب کتاب کنم که اون موقع کارم سنگین نشه. و الا منظورم این نیست که چرا برداشتی.
جگر هم مزه داد. هرچند که اخمات تو هم بود و اعصاب نداشتی! حالا بهتری؟ من همچین انرژیک برگشتم داروخونه




Neda Sharafi to Alireza Maham


فقططط سه تا برداشتم جلو خانوم دکتر روم نشد بیشتر بردارم (سنگ پا چیست؟ پررو کیست؟)
از بس نوید غر زد که کجا میرین چه خبره اعصاب نذاشت برام.... حالا انگار اگه به خودش گفته بودم میومد منو ببره....
دارم منفجر میشم. یکی نبود بهم بگه مجبوری اینهمه بخوری....




Alireza Maham to Neda sharafi


ای جااانم! چه رنگایی می خوای پشت سر خانم دکتر برات بردارم؟
این نویدم دیگه شورشو در اورده. با وجود این که یعنی مثلا با من آشتی کرده، ولی بازم به چشم قاتل بخشیده شده بهم نگاه می کنه!
نه بابا نصف منم نخوردی که!!!
فردا پنجشنبه است! الانم که لابد داری سریال میبینی امیدی نیست به این زودی چک میل کنی




Neda Sharafi to Alireza Maham



پایین موهام با اتو سوخت. ترانه نشسته داره گریه میکنه که نداااا موهات سوخت
تازه خبر نداره زیپ لباسمم گیر کرد مجبور شدم با کوک لباسه رو بند کنم سر جاش....
بعد به ریمل پریسا هم حساسیت دادم چشام پفففف کرده و قرمزه و تازه اشکش بند اومده. اونم اون طرف داره حرص میخوره.
میگی تو این آشوب چه نوع خاکی به سرم بریزم بهتره؟ خاک رس؟ خاک برگ؟ خاک چینی؟



Alireza Maham to Neda sharafi


شن و ماسه بهتره :-D
گمونم به خاطر سوختنشون مجبور میشی موهاتو کوتاهتر کنی. اون طوری قیافت شیطون تر میشه: دی
با تمام این اوصاف خیلی خوردنی شده بودی. هرچند که تو روت جرات نکردم بگم. با اون پاشنه های بلندت امنیت جانی نداشتم. خطرناک بود؛ )
ولی بعد از همه ی این حرفا خیلی خوش گذشت. گمونم بازم باید تشکر کنم که مهمونی خیلی کوچیک و خودمونی بود: )
نویدم شکر خدا معمولی برخورد کرد. کم کم داشتم از کاراش عصبی می شدم. مخصوصا که همه چی شوخیه. یعنی آش نخورده و دهن سوخته!





Neda Sharafi to Alireza Maham


چشماتو درویش کن هاااا.... هی همه نامزد نامزد کردن تو هم جو گرفتت...
نوید هم وقتی چند تا تیکه از خل بازیای زمان نامزدیش بهش انداختم ساکت شد. بره اصلا بشینه پیش زنش چکار به من داره؟

خب حالا برنامه بریزیم که یه جور خنده داری بهمش بزنیم :دی



Alireza Maham to Neda sharafi


حالا چه عجله ایه؟ فعلا داره خوش می گذره. هروقت شروع کردن گیر دادن بهم می زنیم.
یه کارمند احمق استخدام کردم دارم از دستش خل میشم. اگه تا صبح زنده موندم دلم می خواد از شهر بزنم بیرون.
از وسط هیجانات مهمونی نامزدی پرت شدم تو داروخونه، افتادم به گیر این! خیلی نفهمه!

صبح جمعه اس. تو هم میای بریم بیرون شهر؟





Neda Sharafi to Alireza Maham


باوشه....
موهام خیلی کوتاه شده دیگه.... ایش
صبح خوابت نمیاد مگه؟ میخوای منو به کشتن بدی؟




Alireza Maham to Neda sharafi


زودتر امدم سه ساعتی خوابیدم. الان ساعت دهه. بیام دنبالت؟




Neda Sharafi to Alireza Maham



بیا .... اتفاقا مامان اینا و برادرا دارن میرن یه جا مهمونی من حوصله ندارم. عذرمم موجهه .... میگم با نامزد محترم رفتم....



Alireza Maham to Neda sharafi


نامزد محترم کجا رفتی سه ساعت تو دسشویی؟ ببینم زنده ای؟ بیا دیگه غروب شد. نوید سه بار زنگ زده کجایین!



Neda Sharafi to Alireza Maham


چقدر خوش گذشتاااا
ولی خوب شد نمیخوایم ‌واقعا عروسی کنیما یه دسشویی نمیذاری به دل خوش برم....



Alireza Maham to Neda sharafi


آره باصفا بود. امشب میرم این کارمند احمق رو جوابش می کنم دوباره همه چی گل و بلبل میشه.
هه هه بابا سه ساعت طولش دادی! گوشیتم که گذاشته بودی پیش من، نوید فکر کرد سر به نیستت کردم.
آدامسات تو ماشین جا موند: دی



Neda Sharafi to Alireza Maham


آدامساممممم....

یه هفته مرخصی داشتم جانشینم زده همه چیو ترکونده.... همه جا نامرتبه.... الله بختکی به مردم وقت داده.... طبیعتا دکتر هم بی اعصابه....
به جا سلام احوال پرسی میگه هنوز اوندوتا دندون عقلت مونده باید جراحیشون کنی! گفتم من نامزد کردم باید ازش بپرسم ببینم چی میگه گفت نامزدت اگه گفت نکن باید ولش کنی....
رییسه ما داریم؟




Alireza Maham to Neda sharafi


تو رو خدا قیافه ی این بچه مظلوما رو که واسه جراحی دندون باید از نامزدشون اجازه بگیرن، نگیر که اصلا بهت نمیاد: ))))
گمونم دکترم اینقدرا تو رو بشناسه که اینطوری گفته. فهمیده داری بهانه می گیری.
از داروخونه تازه رسیدم. می گیرم میخوابم ظهر میام دنبالت آدامساتو تحویل بدم. مال مردم خوری به ما نیومده. نگران نباش.



Neda Sharafi to Alireza Maham


آدامس دارم ولی نمیتونم دهنمو باز کنم یا حتی یه چیزی بجوم.... کلی ورم کرده دردشم اصلا خوب نمیشه. فقط من با مسکنا گیج میشم و کلافه.... تازه کلیم گشنمه....
اه



Alireza Maham to Neda sharafi


آخی آخی... کلی احساس نامزد بودن بهم دست داد که با کمپوت امدم خونتون :-D  نه که با این قیافه شبیه بچه مظلوما شده بودی، از اون لحاظ!  و‌قتی حالت خوبه احساس نمی کنم نامزدیم: )))))  ولی اینجوری وقتی مامانتم کلی تحویلم گرفت داشت کم کم باورم میشد.
از ترس حساسیتات این دفعه گل نخریدم :پی



Neda Sharafi to Alireza Maham



دستت درد نکنه.... آناناسا رو ریختم تو بلندر و بعد از دو روز گشنگی خوردمشون چسبید....
مامانم گمونم خوشحاله یکی داره از شر من راحتش میکنه بس حرص میخوره از دستم



Alireza Maham to Neda sharafi

ببین چی به روزش دادی که بیچاره به این اصرار میخواد ردت کنه بری :)))))
نازنین میگه موهات داره سفید میشه. (چند تا دونه رو شقیقه هام!) زودتر عقد کنین تا یه دست سفید نشده :))) انگار قراره دو روزه کل موهام سفید شه!
گفتم نگران نباش اگه همش سفید شد و ندا ناراحت بود واسه عقدکنون رنگ می کنم.
گفت واااایییی یعنی می خوای تا اون موقع صبر کنی؟؟؟؟
خواهره ما داریم؟!