ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

بازم عذرخواهی

سلام
صبح سرد زمستونیتون بخیر
ببخشین که نتونستم بنویسم. سنگینم و سرم شلوغه حسابی. نمی دونم بگم میرم مرخصی یا این که باز فرصتی میشه بنویسم. بهرحال که این روزا سخت مشغول کارم تا یک ماه دیگه که کودک به دنیا بیاد. دعا کنین برام. متشکرم

نظرات 33 + ارسال نظر
ashraf پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

شاذه جان سلام،
مرسی بابت داستانهای قشنگت، دوسشون دارم. با اینکه نسبت به خیلی از داستانهای دیگه کوتاه ترن ولی همیشه خوب و یک دست و روون تمومشون می کنی.
ضمنا" نگران هول هولکی نوشتن داستانهای جدیدت نباش، این فراز و فرودهام مثل حال روز ما آدماست.
مواظب خودت و وروجکت باش، امیدوارم به سلامتی و به راحتی به دنیا بیادعزیزم.
برای تو و خانوادت آرزوی شادی و آرامش خیال می کنم عزیزم

سلام
خواهش میکنم. خوشحالم که لذت میبرین
خیلی ممنونم. سلامت باشی

[ بدون نام ] شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
من وبتون سر میزنم داستانو هم کم بیش خوندم

به سلامتی دارین مادر میشن فک کنم البته هستید ودوباره دارید لذتی دیگه رو میچشید

خدا روشکر وامیدوارم سالم وصالح باشه

برای من هم دعا کنید که کودکی هم منو مادر صدا کند
شاید خدا صدای یه مادر رو شنید و بعد سالها منو از تنهایی در آورد.......

سلام
خیلی ممنونم

بله. ممنون. سلامت باشی
چشم انشاءالله خدا به تو هم بچه های سالم و صالحی بده

میرصا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام شاذه جونم. من همه داستان های شما را خواندم. هر وقت ناراحتم خواندنش بهم آرامش میده و موقعی که خوشحالم شادی منو تکمیل میکنه. امیدوارم همیشه سالم باشی و خوشحال. منتظر داستان های بعدیت هستم.

سلام عزیزم
خیلی ممنونم

بهاره سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

یه ماه دیگه؟ من چقدر عقبم فکر می کردم هنوز اولاشه.مواظب خودت و نی نی باش.یه ماه دیگه؟ من چقدر عقبم فکر می کردم هنوز اولاشه.مواظب خودت و نی نی باش.

الان شده سه هفته!
مرسی

زینب سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

سلام شاذه ی عزیزم ...
یعنی اگه داستانات نبودن من چیکار می کردم ؟

خیلی خیلی ممنون از اینکه تو این وضعیت سخت بازم می نویسی...
امیدوارم جوجه تون تپل مپل و سالم به دنیا بیاد !
عزیزمممم !! انقده منم واسه ش هیجان زده ام !!


خیلی خیلی مراقب خودت باش...یکمی به خودت مرخصی بده و ننویس....ما هم دندانمان را روی جیگرمان فشار میدیم !!

قربونت برم..!
بووووووس
باه بای

سلام زینب گلی
خیلی لطف داری
ممنونم
زنده باشی
بووووووس
بای

بهار سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.bahari-kamiab.blogfa.com

آخی عزیزم نی نی داره میادش کم کم.
انشالله نی نی سالم بیاد و شاذه عزیزم هم هروقت تونست دوباره برامون بنویسه.
مراقب خودت باش شاذه جونم.
دوست دارم. بوس

سلامت باشی عزیزم
خیلی ممنونم

متینا و بهاره دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام شاذه جونی خوبی؟
واقعا شرمنده که دیر به دیر بهت سر می زنم ...اما می دونم بزگواری به بزرگواری خودت می بخشی ولی بدون که به یادت هستم هر وقت فرصت کنم بی سر وصدا یه سر به وبلاگت می زنم..
از همین الان یک خسته نباشید جانانه بابت تمام بیدار ماندن های شبانه بهت می گم البته امیدوارم گل پسر شما مثل شیطونک من اهل شب زنده داری وجگر مامان رو مثل طالبی دو نیم کردن نباشه...
راستی ایمیل قبلی بوت شد اگر دوست داشتی جدیده رو اد کن. قربانت....

سلام عزیزم
خوبم. تو خوبی؟ دخترای گلت خوبن؟
خواهش می کنم. مرسی. از همین الان میخشو کوبیده. هرشب تا دو بعد از نصفه شب مشغول ورجه ورجه است و نمیذاره بخوابم
مرسی. حتما. زنده باشی

ترنم دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام شاذه عزیز
من همیشه داستانهاتو دنبال میکنم ولی با عرض شرمندگی زیاد نمی تونم به وبت سر بزنم.ممنون از کارهای قشنگت. امروز اومدم و خوندم که داری به سلامتی مامان میشی.خیلی خوشم اومد از شخصیتت چه خوبه که شما از این دست خانما نیستید که یه بچه روهم میگند براشون زیاده و فکر میکنند فرزند کمتر کلاس بیشتر .چه مادر جالبی هستی اهل نویسندگی و امکانات روز و در عین حال مامان چهار تا بچه.منم دوست دارم مثل شما باشم البته هنوز ازدووج نکردم(25 سالم یکم دیره نه) ولی دلم میخواد چهار تا بچه داشته باشم دو تا پسر و دو تا دختر و در عین حال آرزو های دیگه ام راهم بهش برسم

سلام ترنم مهربان
خیلی ممنونم از لطفت.
نه بابا ما با کلاس نیستیم یه خونه ی شاد و شلوغ رو به کلاس داشتن ترجیح میدم.
سال به سال بزایی میشه
انشاءاالله

souraj دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام شاذه جونم، خوبی، نی نی کوچولومون چطوره، ایشالا هم خودت و نی نی نازمون سالم و سرحال باشین، ایشالا به سلامتی و با قدم خوش به دنیا بیاد و یه دنیا شادی براتون ارمغان بیاره
ضمناً سلامتیتون از همه چیز مهمتره پس غصه‌ی نیمه موندن داستانت رو نخور
دوست دارم و میبوسمت

سلام سوراج عزیزم
خوبیم خدا رو شکر. تو خوبی؟
سلامت باشی گلم. منم می بوسمت

mirage یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://sparlus.mihanblog.com/

سلام بر بانوی عزیز .....
.
خوبین ؟؟؟ فینگیلی خوبه ؟؟؟
.
میگم حالا دیگه باید متن اول وبلاگ رو ویرایش کنید دیگه !
.
شما الان میشین مامان چهارتا بچه

سلام بر میراژ مهربان

خدا رو شکر خوبیم. تو خوبی؟

آره دیگه انشاءالله دنیا بیاد ویرایش می کنم

آزاده شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
امیدوارم هم خودت هم نی نی گلت سلامت باشین

فقط خواهشا این یکی داستانو مثل قبلیا زود تموم نکن
اکه چند ماه منتظر بمونیم که با حوصله بنویسینش خیلی بهتره تا فکر کنیم یه چیزاییش جا مونده

ووووووووی من نی نی دوست دارم

سلام
سلامت باشی
همونطور که قبلا هم توضیح دادم، این روزا فقط برای مقابله با افسردگی می نویسم. در واقع این تنها درمانیه که امکانشو دارم. اینه که قصه هام با وجود تلاشی که می کنم خوب در نمیان. همین چند روزم که ننوشتم بهم ریختم و حالا دارم سعی می کنم هرجوری هست بازم بنویسم.
می دونم این کار درست نیست. ولی بهتر از اینه که بیام بشینم از زمین و زمان بنالم، یا قصه های غمگین بنویسم، نه؟
خلاصه این که معذرت می خوام. دوست داری بخون، دوست نداری هم بذار وقتی حالم خوب شد همراهیم کن.
متشکرم

moonshine جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://sobandkiss.blogfa.com/

سلام شاذه جونی ..عیب نداره خانمی ..استراحت کن ..
ما عاشقان قلمت تا هروقتی که تو بخوای تحمل میکنیم ..
تو فقط به فکر خودت ونی نی اوچولوت باش ..
راستی شاذه جان ...این جور که من دیدم تو این داستانهای جدیدت رو هیچ کدوم پی دی اف نکردی مثلا گلهای صورتی یا دلتنگی ...من یه جورهایی چون برای داستانهای خودم پی دی اف ونسخهءجاوا درست میکنم تا یه حدی بلدم که برای داستانهات پی دی اف ونسخهءموبایل درست کنم ...
اگه دوست داری واعتماد بهم داری خوشحال میشم که یه کار کوچیک برای تشکر از زحماتت انجام بدم ..با اسم سایت ومرتب همه رو برات درست میکنم ...
این وبلاگ منه ...
http://sobandkiss.blogfa.com/
شیش تا داستان نوشتم وسه تا هم درحال تایپ دارم ...خواستی میتونی مدل پی دی اف هام رو ببینی ...
اگه دوست داشتی تکست داستانهات رو اپلود کن دانلود کنم پی دی افش که کردم برات اپلود میکنم تا راحت باشی
هربار که میام میبینم داستانهات رو اضافه نکردی یه جورهایی دلم میگیره داستان دلتنگی یا گلهای صورتی قشنگن نمیدونم چرا اینکارو نمیکنی حالا یا وقت نمیکنی یا شاید هم نخواستی ببخشید که فضولی کردم ..این هم ادرس من تو نودوهشتی هاست اگه خواستی اونجا برام پیغام بزار ...
http://www.forum.98ia.com/member46658.html#visitor_messaging
بای شاذه جونی ...مراقب خودت باش عزیزکم ...

سلام عزیزم
نظر لطفته. خیلی ممنونم
داستانای جدیدم رو دوست نداشتم. همه هول هولکی و بد تموم شده بودن. مرسی از محبتت. ولی الان تو مود و حوصله ی این چیزا نیستم. قصه نوشتن برام فقط شده رفع افسردگی. امیدوارم دوباره بتونم کمی بهتر بنویسم و اون وقت پی دی اف می کنم می ذارم.
چه جوری سه تا باهم می نویسی؟!!!! خیلی جالبه!
با گوشی یه چرخی زدم تو وبت. هروقت بتونم درست می خونم نظر میدم. فعلا که شرمنده. احوالم مساعد نیست.
بای گلم. مرسی

غزال پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://man-oo.blogfa.com/

وای ۱ ماهدیگه دنیا میاد خوش به حالت مامان خانومی
واسه منم دعا کن
عکس نی نی هم برامون بذار ببنیم

انشاءالله خدا به تو هم بده

روشنک چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام
ایشالا که به سلامتی فارغ میشین . یه نی نی سالم با مامان مهربونش برامون داستان میگن !!!

سلام
سلامت باشی عزیزم. خیلی ممنون :)

حانیه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

دوباره سلام
من سوتی ندم روزم نمیگذره
یه سیستم جدید گرفتیم قدیمیه رسیده به من . حالا یواشکی رفتم سراغ جدیده صفحه کلیدش سخته...
ولی خودمونیم غلط املاییا حال کردی؟!!
شدم مثل ارسلان تو رمان تو دوست داری ...

سلام
بیخیال
از اولیش که شاذه رو با ز نوشتی امدم بگم، بعد گفتم ولش کن
مگه تو هم تهرانی؟ ارسلان غلط املاییای مخصوص تهرانیا رو داشت. ق و غ رو همش جابجا می نویسن. خیلی عمومیه و تو وبلاگا زیاد می بینم.

مینا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

آخ جون نی نی اونقدر دلم میخواد ببینمش
من میمرم واسه نی نی.
خوش به حالت

منم کنجکاوم ببینمش!
خدا قسمتت کنه.

فاطمه اورجینال چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://originaal.persianblog.ir/

ولیمه هم در همین مکان توزیع میشه آیا؟!

خـــــب!بچه ها بیاید بقیه قصه رو خودم میخوام براتون تعریف کنم

اسم نی نیت انتخاب شده آیا؟اسم قبلی ها چیه؟کلا من اسم خیلی دوست میدارم!

بله بله
آفرین! بگو ببینم بعدش چی میشه؟
نه هنوز. قبلیا زهره محسن حسن

کیانادخترشهریوری چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ

شاذذذذذذذذذذذذذذه! تو نی نی داری؟من نمیدونستم...4می هستش نه؟دختره یا پسر؟

بلههههه.... چارمیه. پسره. مرسی گلم

مریم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

شاذه عزیزم
تا همین جا هم که وقت گذاشتی و نوشتی خیلی زیاد به ما خواننده های رمانات لطف کردی، به امید خدا و به سلامتی نی نی به دنیا میاد و ما دوباره از قلم دوست داشتنیت لذت میبریم.
خانومی پیشاپیش یلدا رو به شما و خانواده محترمتون و همچنین نی نی جیگر طلا (که احتمالا در آینده نویسنده میشه) تبریک میگم. همیشه شاد و سلامت و پایدار باشید.

خیلی از محبتت ممنونم

sokout سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

دوباره سلام
ما را بی خبر نزاریا
هر وقت تونستی فقط یه خبرکوچیک بده
مخصوصا از نی نی جانمان

سلام عزیزم
نگران نباش. چشم. خبر میدم.

نسیم سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

آخیییی شاذه جون من نمیدونستم که حامله هستین!! خیلی تبریک میگم و برای هر دوتون آرزوی سلامتی میکنم ودعاگو هستم.راستی همچنان داستانای زیباتونو دنبال میکنما فکر نکنین رفتم حاجی حاجی مکه!!ولی اینقدر داستانا قشنگه که جایی برای نظر دادن نمیذاره منم به جاش براتون ایمیلهایی که به نظرم جالب میاد میفرستم(برای عرض تشکر بابت داستانای زیبا)

خیلی ممنونم عزیزم. سلامت باشی
متشکرم

راز نیاز سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://razeeniaz.blogfa.com

وای شاذه جون دوباره دادی مامان میشی مبارکه عسیسم خیلی خوجالم مبارکه مبارکه

خیلی ممنونم

آذرخش سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

ناراحت نباش خانم ما صبرمون زیاد. ایشالا نی نی صحیح و سالم دنیا میاد با یک انرژی مضاعف دوباره شروع می کنی.
مواظب خودت و نی نی مون باش

سلامت باشی
چشم. متشکرم

آبان آذر سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://abanazar.ir

عزیـــــــــــــــــــــزم..
نی نی؟؟؟
مبارک باشه:*:*

جانم
بله
متشکرم

حانیه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام شازه جونم
ایشالاه که به سلامتی نی نی دنیا بیاد فکر کنم دیگه حالا حالاها سرت شلوغ باشه.
نری دیگه حاجی حاجی مکه ما را فراموش کنیا.
تو رو خدا زود بیا .
دوست داریم...
منتظریما...

سلام عزیزم
سلامت باشی. بله ولی حتما بازم می نویسم. در هر فرصتی که بشه
منم دوست دارم

زهرا(Z.BITA) سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام خوبید؟
ایشالا به سلامتی به دنیا می یاد......
هر چند روز که خواستید برید مرخصی...
منتطر می مونیم

سلام
خوبم. تو خوبی؟
سلامت باشی
خیلی ممنون

sokout سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
ایشالا که به سلامتی این ماه بگذره
یه کاکل زری تپل مپل بدنیا بیاری
مراقب خودت باش

سلام
سلامت باشی
متشکرم

لبخند بانو سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

ایشالا زودتر همه چیز روی روال عادی بیافته و تو هم زودی بیایی و بنویسی...
نی نی هم ایشالا به سلامتی بیاد

متشکرم. سلامت باشی

حواس پرت سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

امیدوارم نی نی به سلامتی بدنیا بیاد

سلامت باشی :)

رها سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

یا ودود یا رحیم یا رئوف یا رحیم
نی نی تو عشق ست!
مراقب خودت باش. تا اینجا هم خیلی لطف کردی گلم. مسلما این روزا سرت شلوغه...
من که بهت مرخصی می دم فقط قبلش یواشکی بهم بگو تکلیف این دو تا جوون چی می شه

:)
متشکرم عزیزم
قطعا خوشبخت میشن

دختری بنام اُمید! سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

سلام عزیزم
خوبی؟ نی نی خاله خوبه؟
آرزوی ما سلامتیه شماست عزیزم، هم خودت هم نی نی نازت
حتما خیلی سخته که تو این موقعیت بنویسی، اصلا خودتو به زحمت ننداز عزیزم، خوب استراحت کن و همه چیزو برای ورود نی نی خوشگلمون محیا کن
ما منتظر خبرهای خوشت هستیم عزیزم
ووووووووووووووووووووووی چقدر خوشحالم که یه نی نی ناز دیگه میاد پیش ما، کلی هیجان زده ام
برای سلامتیتون دعا میکنم عزیزانم، به نی نی خوشگلم سلام برسون و بگو منتظرش هستیم
روی ماهتونو میبوسم

سلام گلم
خوبیم خدا رو شکر. تو خوبی؟
سلامت باشی
خیلی ممنونم عزیزم

صدف سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

خسته نباشی شاذه جون،ایشالله کارات زود روبراه بشن،خودت و نینیتم خوب باشین.هروقت تونستی و فرصت کردی بیا،منتظر میشیم.اکشال نداره

سلامت باشی گلم
متشکرم

zahra777 سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

مهم اینه تو خوب باشی ..نی نی خوب باشه عزیزممممممم

متشکرم دوستمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد