ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

رویای سفید (2)

سلام سلام سلامممم
حالتون خوبه؟ دماغتون چاقه؟ سرحال؟ قبراق؟ انشاالله که سلامتین

اینم از قسمت بعدی. امیدوارم که لذت ببرین.
خداوندا ماجرایی نوشتن کار بسی سختی می باشد. کمکم کن این لقمه ی گلوگیر را به سلامت فرو بدهم!


آبی نوشت: هرکی می خواد لینکش کنم، آدرس بذاره، انشاالله اضافه میشه.

روی تخت فلزی بیدار شد. به سختی غلتی زد. تخت ناله ای کرد. با تعجب به لبه ی تخت زیر تشک دست زد. فلز سرد و ناآشنا. اینجا کجا بود؟ چند وقت بود که اینجا بود؟ سر برداشت. دیوار روبرویش تا نصفه سنگ بود، بالای سنگ هم سفید ساده. بوی مرگ میداد.

چشمهایش را بست. سعی کرد به خاطر بیاورد که چرا اینجاست؟ اما ذهنش خالی خالی بود. آهی کشید و چشم باز کرد. یک تخت خالی کنارش بود. یعنی مال کی بود؟ اهمیتی نداشت. دلش می خواست بخوابد. برای همیشه...

اما قبل از این که خواب برود در اتاق باز شد و یک مرد با روپوش سفید و لبخندی که انگار برای مهربانی روی لبش چسبانده بود، وارد شد. یک زن هم همراهش بود. با مانتو شلوار ساده ی مشکی و مقنعه. قیافه ی دانشجویی داشت. چشمهایش را بست و فکر کرد: یعنی چی قیافه ی دانشجویی؟

زن با خوشرویی گفت: سلام کیاناجون.

خم شد و پیشانیش را بوسید. کیانا با بیحالی زیر لب گفت: سلام.

مرد سرحال و بشاش پرسید: امروز حال مریض ما چطوره؟

زیر لب گفت: خوبم.

_: بله. معلومه که خوبی. می خوای بری با دوستت تو باغ گردش کنی؟ نگاه کن چه آفتاب قشنگیه!

رو گرداند و از پنجره بیرون را نگاه کرد. خدایا چقدر نرده داشت! انگار زندان بود.

برگشت و به زن جوان نگاه کرد. زن لبخندی زد و گفت: آره خانم گل. پاشو. باهم میریم حسابی گردش می کنیم.

_: باشه بعد. خوابم میاد.

_: نمیشه که همیشه خوابت بیاد. بیا بریم.

زیر بغلش را گرفت و کمک کرد، برخیزد. پشتش خیس عرق بود. لرز کرد. زن جوان، ژاکتی روی دوشش انداخت و گفت: بیا بریم.

چقدر باغ دور بود! کلی تلاش کرد تا بالاخره رسیدند. زیر درختی نشستند. ولی سردش بود. دلش می خواست توی آفتاب بنشیند. به سختی خواسته اش را به زبان آورد. زن به سرعت برخاست و کمکش کرد تا روی نیمکتی توی آفتاب بنشیند. زن یکسره حرف میزد. از زمین و زمان و دانشگاه و استاد و مهران. هیچ کدام از حرفهایش هیچ حسی را در کیانا برنمی انگیخت. تمام مدت بی عکس العمل به روبرو چشم دوخته بود. بالاخره وقتی زن جوان مکثی کرد، آرام به طرف او برگشت. زن لبخندی زد و پرسید: چیه عزیزم؟

_: تو کی هستی؟

_: من میترا ام. همسایتون. از دو ماه پیش همسایه ایم.

_: اوه.

_: مهران خیلی سلام رسوند.

_: مهران؟

_: شوهرت. گفت امروز نمیتونه بیاد. خیلی معذرت خواست. تو راه پله دیدمش.

_: اوه... شوهرم... عشقم...

_: آره اونم عاشقته. به خاطر اونم که شده باید خوب بشی. هرکاری بتونه برات می کنه. هم اون هم دوستش دکتر فرزاد.

_: دکتر فرزاد؟

_: همین دکتری که اومد تو اتاقت. می دونی دیوارای آپارتمان که مثل کاغذ نازکن. منم که تنهام سر و صدایی ندارم. شبا گاهی صداشونو می شنوم. دکتر دائم داره تحقیقات تازه ای درباره ی بیماریت می کنه. هرشب به مهران سر می زنه و کلی باهم بحث می کنن که چکار کنن که هرچه زودتر حالت خوب بشه. وقتی هنوز بستری نشده بودی هم مرتب به دیدنت می اومد.

_: چند وقته... اینجام؟

_: حدود یک ماه و نیم.

_: هوم.

_: خوب میشی. دکتر فرزاد همه ی سعیشو داره می کنه. همه اینجا میدونن که تو مریض مخصوصشی.

_: پدر و مادرم کجان؟

میترا لب به دندان گزید. چشم گرداند و نگاهی به اطراف کرد. بعد بالاخره تصمیم گرفت بگوید. شمرده ولی با تردید گفت: مهران میگه پارسال اونا رو تو تصادف از دست دادی.

_: تو با مهران دوستی؟

_: وای نه... چی داری میگی؟ اون عاشقته!

_: هان.

میترا نگاهی به ساعتش انداخت و گفت: باید برم. بعدازظهر کلاس دارم. چیزی میخوای فردا برات بیارم؟

_: فردا هم میای؟

_: البته. هرروزی که بتونم میام.

_: خواهرمی؟

_: نه عزیزم. من همسایتونم. تو خواهر نداری.

_: خاله چی؟

_: خاله ات سوئده. مرتب زنگ می زنه از مهران احوالتو می پرسه.

_: هان.

_: من دیگه برم.

_: به مهران بگو... دوسش دارم.

میترا خندید. خم شد و گونه اش را بوسید. با خوشرویی گفت: البته که دوسش داری. اونم عاشقته. خیلی وقته که منتظره که خوب بشی.

_: خوب میشم.

_: البته! خداحافظ.

_: خداحافظ.

 

صندلی چوبی سرد و سفت بود. کمی سر جایش جابجا شد. میترا به مردی که روبرویش نشسته بود، گفت: حدود دو ماهه که همسایه ایم. من شاهد بودم که شوهرش و دکترش همه ی تلاششونو برای بهبودیش کردن.

مرد دستی به ریشش کشید و از مهران پرسید: شما چکار کردین؟

_: من هرکاری که از عهده ام برمیومد انجام دادم.

_: نظر شما چیه دکتر؟

_: مهران دوست منه. من هم به خاطر دوستی و هم به خاطر وظیفه ام، از هیچ تلاشی فروگذار نکردم. تحقیقات ویژه ای فقط برای بهبودی این خانم انجام دادم.

_: و نتیجه؟

_: متاسفانه بیماریهای روانی از بیماریهای جسمی خیلی پیچیده ترن.

_: این فقط نظر شماست یا با اساتیدتون هم مشورت کردین؟

_: البته که مشورت کردم. اونام می تونن شهادت بدن.

_: فعلاً نیازی نیست. ادامه بدین.

_: ما نتونستیم درمان قطعی پیدا کنیم. به نظر می رسه حافظه ی ایشون برگشت ناپذیره.

_: دیگه؟

_: بعضی از ساعتای روز به شدت پرخاشگر میشن.

_: تحت تاثیر دارو؟

_: نه دقیقاً. ما داروهاشونو عوض کردیم. ولی تغییری حاصل نشد.

_: ساعت خاصیه؟

_: نه همیشه. ولی به نظر می رسه ظهرها، وقتی بیرون باشن از آفتاب خیلی ناراحت میشن. ولی اینم قطعی نیست. ما هنوز دلیل قطعی ای برای پرخاشگری شون پیدا نکردیم.

_: ولی با دارو می تونین کنترلش کنین.

_: نه... به نظر می رسه عوارض داروهای کنترل خشم، روی داروهایی که ما برای حافظه شون در نظر گرفتیم، خوب نباشه. البته ما تلاشمونو می کنیم. ولی احتمالاً در نهایت باید به برش مغزی فکر کنیم.

_: عوارض این جراحی چیه؟

_: خب عوارض عادی هر عمل جراحی ای رو داره. ولی در نهایت از این که هستن بهتر میشن. حداقل پرخاشگریشون کنترل میشه و می تونیم مطمئن باشیم که به خودکشی و یا دیگر آزاری منجر نمیشه.

مرد سری به تایید تکان داد. کیانا مات و مبهوت به روبرو چشم دوخته بود. به نظر می رسید که اوضاع خوب نباشد. آنها می خواستند چکار کنند؟ از جا برخاست. صندلی را برگرداند و داد زد: نمیذارم منو بکشین.

به موهای دکتر چنگ زد و مشتی حواله اش کرد. مهران از جا برخاست و شانه هایش را گرفت. با ملایمت گفت: عزیزم هیچ کس نمی خواد به تو آسیبی بزنه. عزیزم آروم باش. خواهش می کنم.

میترا هم برخاست و در حالی که نوازشش می کرد، او را سر جای خودش نشاند. ولی کیانا می خروشید و با عصبانیت می خواست دکتر را بیرون بیندازد.

سوزش سوزنی را حس کرد و کمی بعد به خواب رفت.

 

وقتی بیدار شد، می دانست باید برود. اما نمی دانست چرا و به کجا؟

مثل یک حیوان زخمی از اتاق بیرون آمد. خودش را در پناه دیوار می کشید و می رفت. به همه با چشمانی خون گرفته نگاه می کرد و آماده ی حمله بود. ولی کسی جلویش را نگرفت.

فقط یک زن درشت هیکل با ژاکت بافتنی سعی داشت به او آبنبات بدهد. او را از خودش دور کرد و از در بیرون رفت.

در حالی که پشت همه ی درختهای باغ پناه می گرفت، با عجله خود را به نزدیک در خروجی رساند. پشت یک بوته نشست.

یک ماشین وارد شد. راننده، نگبان را صدا زد. نگهبان چند لحظه ای پستش را ترک کرد و رفت تا ببیند، راننده ی ماشین چه می گوید. نگهبان دومی هم توی باجه نشسته بود و همراه موزیک رادیو برای خودش می خواند.

کیانا به سرعت و نرمی یک گربه بیرون رفت و پشت دیوار نشست. نگاهی به اطراف کرد. کسی نبود. دیوارها کوتاه و نرده دار بودند. اگر می ایستاد دیده میشد. چهاردست و پا راه افتاد.

میرفت و نمی دانست به کجا می رود. وقتی به خیابان رسید، ایستاد. حالا باید کجا می رفت؟ اصلاً اینجا کجا بود؟ توی ذهنش نه کلمه ای بود، نه تصویری. فقط صدایی می گفت: فرار کن. فرار کن. فرار کن.

شروع به رفتن کرد. به ایستگاه اتوبوس رسید. نگاهی به مسیرهای اتوبوسها انداخت. نمی دانست می تواند بخواند یا نه. ولی به طرف یکی از اتوبوسها رفت و بین جمعیت سوار شد. خودش را گلوله کرد و گوشه ای نشست. گره روسری اش را محکم کرد و از پنجره به بیرون خیره شد. اتوبوس هر ایستگاهی می ایستاد و پر و خالی میشد. ولی او فقط می لرزید و بیرون را نگاه می کرد. تا این که احساس کرد باید پیاده شود.

پیاده رو شلوغ و پر رفت و آمد بود. نگاهش روی ویترین مغازه ها نشست. نمی شناخت. نمی دانست کجاست. عدم آشنایی و تلخی گم شدن آزارش میداد. خواست برگردد و سوار اتوبوس شود، اما اتوبوس رفته بود. دو سه قدم برداشت و بعد حس کرد باید برگردد. برگشت و در جهت مخالف به سرعت راه افتاد. توی اولین کوچه پیچید و تا انتهای کوچه رفت. جلوی آخرین ساختمان ایستاد. انگشتش را روی زنگها کشید و به اسمها نگاه کرد. ولی هرچه کرد، نتوانست نوشته ها را بخواند.

بالاخره یکی را فشرد و با نگرانی به دوربین چشم دوخت. چند لحظه بعد صدایی به گوشش رسید: تویی کتی؟ اینجا چکار می کنی؟

لبخندی از آسایش بی انتها بر لبش نشست. درست آمده بود. برای چند لحظه به دیوار تکیه زد و به دری که باز شده بود، چشم دوخت. صدای پایی را توی راه پله شنید. آرام و مطمئن وارد شد و در را پشت سرش بست. مرد جوانی از پله ها پایین آمد و گفت: سلام. چی شده؟

با لبخند فقط نگاهش کرد. دلش برایش تنگ شده بود.

صدای رد شدن ماشینی را از توی کوچه شنید. با وحشت به در بسته نگاه کرد و با صدایی خش دار گفت: اومدن. می خوان منو بکشن. کمکم کن. درو باز نکن. خواهش می کنم. بذار قایم شم.

_: چی داری میگی کتی؟ کی دنبالته؟ بیا تو. نگران نباش. درو باز نمی کنم.

به سرعت به طرف آسانسور دوید و دسته اش را کشید.

مرد جوان گفت: خرابه. ولش کن. با پله بیا. خوبه. دیگه از آسانسور نمی ترسی.

با حالتی وحشی به مرد چشم دوخت. برای چند لحظه وحشت قبلی را فراموش کرد. ناگهان گفت: چرا هنوزم می ترسم.

بعد به طرف راه پله دوید و بالا رفت. مرد پشت سرش بالا آمد و گفت: آروم باش کتی. اینجا دست کسی بهت نمی رسه.

ناگهان به طرف مرد چرخید و گفت: کتی کیه؟ من کیاناام.

مرد غش غش خندید و گفت: کیانا؟! اوه چه باکلاس! چی شد؟ کتایون دلتو زد یا اون شوهر قلچماقت تصمیم گرفت اسمتو عوض کنه؟

برگشت. ذهنش بهم ریخته بود. این مرد چه میگفت؟

مرد جوان جلوی یک در باز ایستاد و گفت: کجا میری؟ بیا تو.

چند پله را زیادی بالا رفته بود. چرخید و به مرد نگاه کرد. پرسید: تو کی هستی؟

_: چاکر شما شریف هستم. تو کی هستی؟

_: من؟ من نمیدونم.

صدای پایی را توی راه پله شنید. ناگهان به سرعت خودش را توی خانه ی شریف پرتاب کرد و داد زد: درو ببند.

شریف وارد شد و آرام در را بست. کتایون به انتهای اتاق دوید و مثل یک گربه ی کتک خورده زیر میز چهارنفره ی غذاخوری پناه گرفت.

شریف در حالی که می کوشید، حالت چهره اش عوض نشود، گفت: کسی دنبالت نیست کتی.

_: چرا هست. اون بیرون. نگاه کن. تو کوچه اس.

شریف پرده را کنار زد و توی کوچه را نگاه کرد. در همان حال گفت: نه نیست. تو فرار کردی، نه؟

_: آره می خواستن منو بکشن.

پرده را رها کرد و به طرف میز برگشت. نزدیک میز روی مبل نشست و آرام پرسید: از آسایشگاه اومدی؟

_: منظورت چیه؟

_: این لباسا مال تو نیست.

_: نه. لباس خودمه! اونا میخوان منو بکشن.

شریف نفس عمیقی کشید و گفت: بیا بیرون. هیچکس نمی خواد تو رو بکشه. بیا بشین.

_: تو هم با اونا هم دستی. تو هم می خوای منو بکشی.

غمگین نگاهش کرد و گفت: نه نمی خوام تو رو بکشم. من بهت پناه دادم. مگه نه؟ بیا بیرون. بشین برات یه شربت بیارم. حتماً تشنته.

_: توش دوا نریزی.

_: من هیچ دوایی خطرناک تر از استامینوفن ندارم. خیالت راحت باشه.

از جا برخاست و به آشپزخانه رفت. با یک لیوان شربت شیرین برگشت و جلوی میز روی زمین نشست. شربت را به طرفش گرفت و گفت: بیا بخور.

کیانا به لیوان نگاه کرد. تشنه اش بود و ضعف داشت. با حالتی وحشی لیوان را چنگ زد. کمی روی زمین ریخت. ولی بقیه را لاجرعه سر کشید. با پشت دست دهانش را پاک کرد و پرسید: نمی خوای منو بکشی؟

_: نه نمی خوام. بیا بیرون.

_: نه نمیام. اونا منو از پنجره می بینن.

_: اینجا طبقه ی سومه. هیچ کس از روی زمین تو این اتاق رو نمی بینه.

_: ولی می دونن اینجام. الان پیدام می کنن.

_: اونا کین؟

_: نمی دونم.

_: چرا می خوان بکشنت؟

_: نمی دونم.

_: شوهرت کجاست؟

_: نمی دونم.

_: هرجور راحتی. همون جا باش.

از جا برخاست و به آشپزخانه رفت. با یک سینی غذا برگشت و پرسید: گرسنت نیست؟

کیانا سینی را پیش کشید و با عجله مشغول خوردن شد. غذایش که تمام شد سینی را پس زد. از زیر میز سر کشید و پنجره را نگاه کرد. پرده ی نازک آبی، توی نسیم تکان می خورد.

_: اونا پشت پنجره ان.

_: نه هیچ کس اونجا نیست.

_: پنجره رو ببند.

_: باشه. بیا. بستم. حالا بیا بیرون.

آرام بیرون آمد. هنوز هم دور و برش را می پایید. اما وحشتش کم شده بود.

_: بیا اینجا. می خوای رو مبل دراز بکشی؟

برایش روی کاناپه بالشی گذاشت و گفت: بیا استراحت کن.

هنوز هم می ترسید بایستد و از پنجره دیده شود. چهار دست و پا از مبل بالا رفت و دراز کشید. به پهلو خوابید و پاهایش را توی شکمش جمع کرد.

مرد گوشی موبایلش را برداشت و به اتاق خواب رفت. صدایش را می شنید که با یک نفر حرف می زد. گوش نمی داد. صحنه ای توی ذهنش جان گرفت. همین مرد، در حال حرف زدن با تلفن، با لبخندی بر لب داشت نگاهش می کرد و به حرفهای مخاطبش گوش میداد. او هم می خندید.

رشته ی خاطراتش پاره شد. نمی دانست بعد چه اتفاقی افتاد. این مرد که بود؟

صدایش را شنید که می گفت: آره اصلاً حالش خوب نیست.

نمی دونم باید چکار کنم.

نه بابا آرامبخشم کجا بوده؟

من که چیزی مصرف نمی کنم.

نمی تونم ولش کنم.

نه خودت بیا.

آره. باشه. بپرس ببین کجا بوده.

آره حتماً فرار کرده. لباسش معلومه مال بیمارستانه.

نه شماره ای از شوهرش ندارم.

نه نمی دونم. خونشونم جابجا شده. آدرس جدیدشو ندارم.

خبری پیدا کردی زنگ بزن.

مرسی قربونت. آره یه آرامبخشی چیزی بخر بیار.

باشه باشه.

 

کیانا روی مبل نیم خیز شد و فکر کرد: داره لوم میده. آره... باید برم. قبل از این که بفهمه.

دمپاییهای پلاستیکی آسایشگاه را به پا کشید و به طرف در خیز برداشت. شریف اما سریعتر از او خودش را به در رساند و گفت: آروم باش کتی. الان دکتر می رسه.

_: نه نمی خوام. دکتر منو می کشه. می خواد مغزمو پاره کنه. بذار برم.

_: نه کتی این اون دکتر نیست. یکی دیگه اس. دوستمه.

_: دوستت میخواد منو بکشه. دوستت می خواد منو بکشه.

_: نه هیچ کس نمی خواد تو رو بکشه. آروم باش.

شانه هایش را گرفت و او را به طرف اتاق خواب هدایت کرد. روی تخت بهم ریخته اش را مرتب کرد و او را وادار کرد بخوابد. بعد دسته کلیدش را که روی پاتختی بود، برداشت و رفت در را قفل کند.

کیانا نیم خیز شد. شریف همانطور که چشمش به او بود در را قفل کرد. به زحمت لبخندی زد و گفت: بگیر بخواب. آروم باش. هیچ کس نمی خواد بهت آسیبی برسونه.

_: ولی تو درو قفل کردی.

_: به خاطر خودت این کارو کردم. نمی خوام به خودت آسیب بزنی. آروم باش. الان کمک می رسه.

نگاهی به ساعتش انداخت و دستی به صورتش کشید. این بلای نامنتظره چی بود؟

توی اتاق کنار در روی زمین نشست و به کیانا چشم دوخت.

کیانا روی تخت نشست و از در التماس درآمد: خواهش می کنم بذار برم.

_: تو حالت خوب نیست. نمی دونم چرا اومدی اینجا. ولی نمی تونم اینجوری ولت کنم.

_: تو منو زندانی کردی.

_: نه من فقط می خوام ازت مراقبت کنم.

_: تو می خوای منو بکشی.

_: به خاطر خدا کتی! چرا باید تو رو بکشم؟

_: چون بهم میگی کتی. چرا میگی کتی؟ اسمم کیانائه.

_: باشه کیانا. آروم باش. بگیر بخواب.

_: نه نگو کیانا. تو نباید بگی کیانا. فقط مهران باید بگه کیانا. بذار برم. مهران منتظرمه. اگه نرم پلیس خبر می کنه.

_: شماره تلفنشو بده. بهش زنگ می زنم.

_: من نمی دونم شمارش چیه.

_: پس آروم بگیر و بذار کمکت کنم.

_: نه می خوام با مهران حرف بزنم. باید باهاش حرف بزنم.

_: شماره ی خونتونو بلدی؟

_: نه.

_: پس من چکار کنم؟

_: بهش زنگ بزن.

_: ببین آروم باش. دوستم دکتره.

_: نههه دکتر میخواد منو بکشه. دوستت می خواد منو بکشه.

_: نه نه. کسی نمی خواد تو رو بکشه. آروم باش.

کیانا دراز کشید. پاهایش را توی شکمش جمع کرد و آرام شروع به گریه کردن کرد.



نظرات 49 + ارسال نظر
سما سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://یsamareza.blogfa.com



بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بوووووووووووووووووووووووووووووووس

رها دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.leilyasemany.blogfa.com

سلامممممممممم
مرسی که به وبم اومدی.یه سوال داشتم .سایت نودهشتیا برای شما باز میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من هر کاری میکنم باز نمیشه.
ببخشید که سوال بی ربطی کردم اما تنها کسی که میشناختم شما بودی. من وب شما رو هم از اونجا پیدا کردم.
مرسی.

سلاممممممممم
خواهش می کنم. بله برای من باز میشه. با فایر فاکس هستم.
نه بابا این چه حرفیه؟ خوش اومدی
خواهش می کنم

سوسک سیاه دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir

سلاااااااااام علیکم.
خوبین؟ دلم تنگ شده بود ها!
استاد این داستانو داستان قبلی رو خوندم.
من چون تعارف ندارم با استاد کل نظرات انتقادات و پیشناهاداتم رو میگم ببخشین اگر بی ادبی مینماییییییم
داستان قبلی:
۱: کوتاه بود
۲:ادبیاتش قشنگ بود ولی اتفاقاتش عمق نداشت
۳: دختره خیلی یکم جوجه بود!
۴: اما اخرش که معلوم شد اقاهه از بچگی خوشش میومد از دختره جالب بود
۵: اخرش خوب تموم شد
داستان جدید:
۱: من تا الان اصلا نفهمیدم چی شده
۲: خیلیییییییی معماییه به نظرم معماها بیشتر از اتفاقات ساده شروع میشن
۳: شوهره بیشتر نباس تو داستان باشه تا دکتر؟
اخرشم اینکه من میرم تا شما منو نزنین...خو ببخشین اااا
ولی جدا از شوخی من واقعا فهمیدم ادبیات داستانی برای هرکسی سلیقه ایه.کااااااملا یه چیز فردیه.لزا من فقط ابراز عقیده ای کردم و خواهشا فقط به عنوان کامنت اینا رو مطالعه کنین!
قربان شما

به به سلاااااااااام بر سوسک جان مهربان!
خوبم. تو خوبی؟ منم دلم برات تنگ شده بود. خوش برگشتی این طرفا!
خییییلی هم خوب! مرسی!
نه بابا این چه حرفیه؟ بی ادبی چیه دیگه؟! لطف می کنی.

1- دیگه آخر رمان نویسی من همینقدراست
2- موافقم!
3- بله بله. کمی خلوشم بود تازه!
4- مرسی
5- مرسی


1- خودتو اذیت نکن
2- بله حتما لازم نیست یه اتفاق بزرگ افتاده باشه
3- باشه. شوهره رو بیشتر بازی میدیم.

نه بابا چرا بزنم؟!! بمون بازم بگو!
همه اش هم سلیقه نیست. یه نکاتی هست که اشاره شدنشون در بهتر شدن داستان کمک می کنه. مثل این مورد آخری که گفتی بهش توجه نکرده بودم.
لذا رو با ذال بنویسین پلیز :)
خیلی مرسی از توضیحاتت
قربان شما

خاله دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://khoone-khale

سلام شاذه جونم و احسنت به این قلم توانا و قدرت مادام مارپل نویسی تو.مطمئنم که از عهده ش خوب برمیای و این کاملا ازین قسمت مشهوده.
دوست دارم .حرم میرم یادتم و دعات میکنم.تو هم برام دعا کن.

سلام خاله جونم
سلامت باشید. خیلی متشکرم.
متشکرم. دعاگویم.

نسیم دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

وایییییی خیلییی با حال داره پیش میره!!!!!
از هیجان یادم رفت اول سلام کنم...به به!!! ایشاا... که خوب و سلامت باشین!!! راستی از شخصیت شریف خوشم اومد از همین اول کار به دل میشینه ولی مهران خیلی مشکوووکه...!!!!

مرسیییییییییی نسیم جونم
علیک سلام گلم
تو هم همینطور

جداً؟ یعنی واقعاً چه خبره؟

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
خسته نباشید

سلام

سلامت باشید

بهار یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.bahari-kamiab.blogfa.com

شاذه جونم دستت درد نکنه.
دلم برای کتی میسوزه. دوستم با قلم زیبات زودی خوبش کن
دستت طلاست

خواهش می کنم گلم
چشم چشم
چوبکاری می فرمایین

آیتا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://aitayi.blogfa.com/

شاذه جونم سلام! خوبی خانوم؟
خانوم گلی شما که میدونی از صوب چشمون به این پیج شما خشک شد خوب آپ کن دیگه عزیزم
منتظریمممم

سلام عزیزم
خوبم. تو خوبی گلی؟
عزیزمی... سعی خودمو کردم. تا الان شده هشت صفحه. بشه ده صفحه چشم. میذارم.

بهار شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://yourmemories.blogfa.com

وااااای شاذه جووووونم معرکستتتت این داستان! عاشق ِ اینجور ماجراهام! مرموز و غیر قابل پیش بینی!
شدییییییدا در انتظار ِ بقیش میباشیمممم
قالب ِ نو هم مباااارک خانومی
بوس بوووووسسس

متشکرم عزیزممممممم

بووووووووووووووووووس

گوگولی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.googooli2006.blogfa.com

نه بابا،این چه صحبتیه!!!حالا من،خان باجی،خییییلی تفاوتی نمی کنه کههه!!!من اتفاقا" می خواستم برای آشناییت بیشتر خدمت برسم،دیگه نمی دونم،پیش نیومد،شرمنده!!!

خلاصه که گیج منگی ما را ببخشید
انشاالله در یه فرصت حسابی اساسی باهم آشنا میشیم

گوگولی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.googooli2006.blogfa.com

بابا تنوع،بابا داستان جدید،بابا هر هفته یه قالب اوشگل!!!!

بابا گوگولی!! بابا باهووووش! بابا مرسی!
آره حدست درسته! خودم موندم تو کف ایییییییین همه قیافه شناسیم!!! برگشتم به کناریم میگم گوگولی همینه دیگه؟ میگه آره گمونم! بعد اونم از کناریش پرسید بعد من و کناریش باهم گفتیم نه بابا این خواهرشه!!! خلاصه که بنده خیلی باهوش می باشم. شما ببخشین

یلدا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

من اشتباهی تو پایینی نظر گذاشتم

سلام شاذه جون
وای چه خوب شد قالب جدیدت من تو اون قبلی سرگیجه می گرفتم تازه با موبایل هم نمی تونستم بخونمت
ممنونم ازت و مبارکت باشه

سلام عزیزم

آره تنها اشکالش اینه که نظراتش بالاست! ولی قالبشو دوست دارم. ببینم می تونم نظراتشو جابجا کنم...

خوشحالم که مشکلت رفع شد
مرسی گلم

ماندانا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.narsis1992.blogfa.com

عاشق خودت و رماناتم عزیزم
خسته نباشی

شما لطف داری دوست من

ممنون

شوکا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://baran-shooka.blogsky.com/

حتما داستان قشنگی میشه. دستت درد نکنه.
راستی یه کم قالبت بهم ریخته است پستهای قبلی قروقاطی شدن و قابل خوندن نیستن.

متشکرم
نمی دونم چرا اینجوری بود. برای خودم با هر بروزر و وسیله ای که چک کردم خوب بود. حالا قالب عوض کردم.

souraj چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام شاذه جون، عیدتون مبارک، کاراتون خیلی خیلی خیلی خیلی نازن، امیدوارم رویای سفید هم مثل بقیه کاراتون ناز تموم بشه، نمیشه امروزم شنبه باشه لطفا؟ دوستون دارم

سلام عزیزم
عیدتو هم مبارک
خیلی خیلی ممنونم. اگر نوشته بودم که میشد! ولی این داستان خیلی سخته و نیاز به بررسیهای زیادی داره. نمی تونم سریع بذارم.

مامانی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام شاذه خانم گل عیدت مبارک من که گفتم نمی خوانم ولی حضوری خدمت برسم از بابت عرض ارادت وهمراهی!!!!!!!!!!!!!!!

سلام مامانی عزیز
خیلی ممنونم از لطف و همراهیت

خاله دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام نازنینم.دوباره اومدم .شنبه خوندم ولی وقت کامنت نداشتم.فعلا که گیجمون کردی و نظر باشه تا روبراه شم.
خیلی دوستت دارم و به دوستیت افتخار میکنم.

سلام خاله جان
خیلی ممنونم از این همه مهر و لطفتون

سمیرا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام شاذه جون
وای خیلی دیگه هیجانی شد مغزم بدجور هنگیده
بی صبرانه منتظر هفته ی دیگه ام تا از این گیجی بیام بیرون

سلام عزیزم
خیلی ممنونم

آیتا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://aitayi.blogfa.com/

راستی شاذه جونم اسم وروجکاتو خیلی دوس دارم بدونم! و اینکه چن سالشونه
خیلی می دوستیمتان

سلام عزیزم
خیلی ممنون. خصوصی برات گذاشتم

مهرشین دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ق.ظ http://mehrshin1357.persianblog.ir/

وااااااااااااای من تحمل تا هفته دیگه رو ندارم

:) بهرحال مجبوری! چون هنوز ننوشتم. ولی خیلی ممنون از همراهیت

خاتون دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام خسته نباشید

قصه تون خیلی قشنگه و متفاوت .ممنون

سلام خاتون جان

سلامت باشید

خیلی ممنون

آنیتا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.personal68.persianblog.ir

کیانا...کتی!!!...یعنی چی؟؟؟ کنجکاو شدم داره جالب میشه!!! یه جورایی همه شخصیتا مشکوک میزنند!!!
مهران...شریف...میترا و کتی(کیانا)!!!

هاااان! میگم حالا

لولو یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام
ووی !
شاذه جون خوبی؟

این چرا یهویی اینجوری شــــــــــــــــــــــــد؟
آدم میترسه
دستت دردنکنه عزیزم

سلام عزیزم
مرسی عزیزم خوبم. تو خوبی؟
نترس گلم. خبری نیس. فقط به شدت دارم مرموز بازی می کنم
خواهش می کنم

azadeh stanfordi یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

kheili ghashange:D man to conferance ham ke basham dastanaye shoma ro mikonaam:D:D

خیلی ممنون
ااا زشته خانم دکتر! به کنفرانست برس

ملودی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

سلام شاذه جونم عجب ماجرایی شده این داستانه شدیدا منتظرم ببینم فرق این کتی و کیانا چیه . ولی خداییش خیلی بده یه نفر اینجوری مریض بشه ها بوسای گنده برای خودت و سه تا خوشگلات

سلام ملودی جونم
بهله بهله! داریم به شدت تلاش می کنیم مرموز باشیم
جدی نگیر. قصه اس
مرسی عزیزم

بهار یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.bahari-kamiab.blogfa.com

به جون خودم احساس میکردم این مهران باعث شده این بیچاره اینطوری بشه. گفتم نه بابا در مورد مردها باز دارم بد فکر میکنم.
بیچاره کتی

حرص نخور بهاری. بیخیال... قصه اس

مادر سفید برفی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

به نظرم عشقولانه اش مال گذشته ها بوده......ماجرایی هم دوست می داریم ولی تو که بلدی به روش خودت عشقولانه ش بکنی نه؟

حالا بالاخره آخراش یه عشقولانه هم میچپونیم توش شمام دست خالی نری از اینجا :)

زهرا۷۷۷ شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

اه واه کلا شد گره!بدجور همه چی پیچیدا

:)) خودمو کشتم که بشه گره!

[ بدون نام ] شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://khianat67.blogfa.com

سلام شاذه جون ،چشم اگه دوست ندارین تائید نمیکنم ، ولی عسیس اگه دقت کرده باشین توبلاگ اسمه دوتا نویسنده است
من واقعا مینام که واستون نظر میذارم
و امیر هم دوستمه یکی از نویسنده های بلاگم و شمارو هم نمیشناسه

سلام میناجون
بسیار خب. معذرت می خوام. هرجور دوست داری. دلت خواست تاییدش کن.

سوری شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

آخی شریف!!از اسمش معلومه پسر خوبیه!!
این که خیلی کم بووود.فقط گیج تر و کنجکاوتر از قبل شدم!!
ولی دستت درد نکنه‌:)

بله بله خیلی شریف پسر خوبیه
ده صفحه بود! داستان ماجراییه دیگه!
خیلی ممنون :)

یلدا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

شاذه جون امکانش هست قالبتو عوض کنی؟

چشم. اگه قالب مناسبی پیدا کردم عوض می کنم. فعلا با یه بروزر دیگه امتحان کن شاید باز شد.

یلدا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

سلام شاذه جون
مرسی خانمی اما من هنوز گیجم
کلی فرضیه های مختلف تو ذهنم هست حالا

سلام عزیزم
خواهش می کنم
داستان ماجرایی لطفش به همینه

نقره شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

داره جالب میشه هی شاذه جون .. نمیشه اخر من از هیجان خفه میشم

خیلی ممنونم عزیزم. نه بابا زنده باش. هنوز باید کللللی قصه ی هیجانی بنویسم

فا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

ایوللللللل ترسناک داره میشهههههههه
راستی فیلما رو پیدا کردم ایشالا صب میارم براتون

مرسیییییییییی
صب که دارم میام محله شما. اگه بودی میام میگیرم.

دی ماهـ.ـی خـ.ـانـ.ـوم شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://deymahi.mihanblog.com

سلام عزیزم
ببین اگه صحنه ای چیزی داشت منو صدا کن! منو که می دونی ؛همیشه در صحنه؛ ام!

سلام گلم
بله بله چشم. شما رو میشناسم. ماشاالله فعال و دست به نقد

mina شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://khianat67.blogfa.com

مسی عسیسم
وااااااااااااااااااااااااااای چقد مرموزه؟دیفونه شدم

خواهش می کنم گلم
:))

لبخند شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://a-home.weebly.com

ای وای! یادم رفت!!... من بودم شاذه جون

دیگه تو جو داستان بودم، منم مبهم شدم!!

نو پرابلم! حالا که گفتی. دیگه فهمیدم

ای وای! یعنی چی؟ حتما منظوری داشتی از ننوشتن اسمت!!

زی زیه تازه برگشته ی غمگین ! :)) شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

نچچچچچ !‌من می دونم !‌من می دونم .... نه !‌اون یه چی دیگه بود که.... آهان یافتم ... یافتم .
شوهرش می خواد اینو دیوونه کنه تا خودش بره با زن مورد علاقه ش ازدواج کنه ... شایدم می خواد پولای کتی رو هاپولی کنه .... چقدر خطرناک شده !
نه کتی سالمه من می دونم.... یه حس درونی بهم می گه که کتی رو می خوان دیونه کنن !!‌

عجب!! اینطوریاس! خوب شد گفتی ها!! حالا بعدش چی میشه؟

جان من این کلمه ی غمگین رو از آخر اسمت بردار بار منفی داره!

حالا که برگشتی نمی خوای وبلاگتو آپ کنی؟ چند وقته داره خاک می خوره طفلکی!

اصلاً اسمتو بذار زی زی گل! بهت میاد

بهاره شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

شاذه جونم مرسی از ادامه داستانت دوستم... دیدی گفتم این داستانت از اون داستانهای خاص و جذابه... آدم اصلا نمیتونه پیش بینی کنه بعدش چی میشه
دست تو و الهام بانو خیلی خیلی درد نکنه
مراقب خودت باش عزیزم

خواهش می کنم بهاره جون
خیلی ممنونم. خوشحالم که لذت می بری

رها شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

سلام
بابا هیچکاک !!! جان گریشام !!!کلارک!!!
خسته نباشی . خیلی عالیه . احساس می کنم دارم کمی فسفر می سوزنم با خوندنش .

سلام
بابا رفیق!! بابا همراه!! بابا مشوق!!!
مرسی از این همه لطفت

مائده شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام
مرسی خسته نباشی
خب اینم خوندیم خیالمون راحت شد حالا بریم غذامونو حاضر کنیم که کم کم شویمان میرسه خونه
(راستی یه سوال؟روزایی که تعطیل رسمیه فرداش شنبه حساب نمیشه؟حالا فکر کن شاید شد)

سلام مائده جان
سلامت باشی
خوبه خوبه. منم نظرم همینه. دارم تند تند جواب میدم تا شویمان برسد و شام را آماده کنم
هان؟ (آیکون سر خاروندن) هان! (آیکون حدوداً فهمیدن) بله یکی بیاد خانه زندگی ما را رسیدگی کند، ما هم می نویسیم چشم.

فاطمه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

مامانی؟ چرا این کتایون شد؟ پس اون کیانا کیه؟

مامانی باز از اون چند شخصیت باحالی که نوشته بودی از اونه

میگم مامانی این چرا اینجوریه.... وای مامانی ترسیدم

مامانی مامانی تو خودت نمره بیستی... عاشقتمممممممممممممممم

آخ جوووووووووووون بعد یه عمر اینجا اوللللللللللللللللل شدممممممممممممم

نیدونم. گاهی پیش میاد. تو حرص نخور

نه چند شخصیتی نیست. یه مدل دیگه اس!

نترس بابا نمی خورتت

خیییییلی مرسییییییییی دوست دارمممممممم

بلی بلی! آدرس بده مرسدس بنز رو بفرستم برات

یه دختر شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://edokhtar.blogfa.com/

یعنی قضیه چی می تونه باشه؟
گذر زمانم برای اینکه من pdf گرفته بودم بالاش اسم نویسنده اش نوشته بود شاذه
یعنی کتی کیه؟
ایا همون کیاناس
یا خواهر دوقولوشه

بعله! یعنی چی میشه آیا؟

آهان! از اون لحاظ! نه والا کار من نبوده.

شایدم خواهر دوقولوشه

خاله سوسکه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://khalesoske.blogfa.com

سلاااااااام
وایییییی چه جنایی و هیجانی بید .
لذت بردیم.
دست شما خیلی ممنون
موفق باشی
خدافظ

سلاااااااام
مرسیییییی
سلامت باشی
خدافس :)

coral شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://letters2mylove.persianblog.ir

اوپس شاذه چه هیجانی داره این داستان.هی میخونی و در عین حال تو ذهنت فرضیه میسازی و منتظر میشی ببینی بالاخره کدومش نتیجه میده...
این داستان رو بسیر دوس دارم.
مرسی از وقتی که میذاری و برامون مینویس

امیدوارم تا آخرش مهیج و دوست داشتنی باشه.

خیلی خوشحالم که لذت می بری

خواهش می کنم دوست جونم

[ بدون نام ] شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

سلاااااااام شاذه جونم!
چه داستان مرموزیه!...
مرسییییی! واااقعا خسته نباشی عزیزم

سلااااااااام عزیزم!

بله

سلامت باشی

اسمتو ننوشتی! ببخشین شما؟

هدی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
پس چرا عشقولانه نیست؟؟؟؟؟

سلام

این یکی ماجراییه!

آیتا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://aitayi.blogfa.com/

آخیشششش! حالا تا قسمت بعدی من باز باید هی بیام اینجا و ببینم خبری نیست بد معتادمون کردی شاذه خانوم
قربونت برم عالی بود! دیدی گفتم شوهره یه چیزیش میشههههه

نه بابا برو راحت به کارات برس و خوشحال زندگی کن و شنبه آینده یه سری بزن

سلامت باشی گلم!

نیمی دونم! شاید همش تراوشات ذهن روانی کیانا باشه!

فاطمه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

ابللللللللل

تبریییییییییک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد