ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

عیدتون مبارک :)

سلام سلام سلامممم

سلام به همه ی دوستام

می خواستم این عید سعید رو به همه ی دوستام تبریک بگم


راستش از این همه اینقدر به روز زن توجه دارن که به کلی اصل ماجرا یعنی ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها رو فراموش کردن، بدجور دلم گرفت...

بیخیال... انشاالله بر همه ی دوستان به لطف آن بانوی بزرگوار مبارک باشه این روز عزیز

نظرات 25 + ارسال نظر
غزال جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام... خوبی؟ ؟ ؟
مرسی شاذه جونم
مثل همیشه قشنگ بود

سلام...
خوبم. تو خوبی گلم؟

ممنونم

ققنوس۹۸ شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
تازگیا وبلاگتونو کشف کردم
خیلی قشنگ می نویسین.
به شما هم عید رو تبریک میگم.

سلام
خوش اومدی
متشکرم

پروازه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

اولللللللللللللللللل. سلام شاذه جون جونم. ما این داستان جدیده رو خیلی دوست داریم. با این دختره همذات پنداری می‌کنیم عجیب. رفتیم بخوانیم

آفرین!!!!
سلام عزیزم. خیلی ممنونم! خوش بگذره

فا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

ور ایز دِ نکست چپتر آو دِ ستوری؟ آی هَو گرَس آندر مای فیت

گرساتون هرس کنین که اومدم. داشتم چوب رنده می کردم

مرمریتا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام شاذه جون

با تاخیر روزت مبارک خانومی

دلم برا نوشته هات تنگ شده بود

سر فرصت همشو میخونم

یکم شلوغ بودم شرمنده

سلام عزیزم

متشکرم. به همچنین

لطف داری

خواهش میشه

مادر بچا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

ظاهرا با هم آنلاینیم

آپم

چه خوب

مادر بچا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

عید گذشته ات مبارک خاله غزی چادر یزدی کفش قرمزی .... نه راستی اون یه چیز دیگه بود

ایشالا خوب و خوش و سلامت باشی

عید گذشته ی شما هم مبارک دخترخاله جان :*********
انشاالله شما هم خوب و خوش و سلامت باشین

مادر سفید برفی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

کلا از داستانایی که نت هم دارن خوشم میاد روزت هم مبارک خانومی

مرسی. به همچنین :)

سوری پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

عید شمام با تاخیر مبارک :)

ممنونم سوری جون :)

سوسک سیاه! چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

عید گذشته هم مبارک خسته نباشم

ممنون. مبارکت باشه عزیزم

فاطمه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام مامانی

روزت مبارک مامای جونم

ببخشید دیر شد اخه دسترسی نداشتم به نت

عید مبارکککککککککککک

سلام عزیزم

متشکرم گلم

خواهش میشه

مبارکت باشه

north چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

خانمی روزت مبارک باشه
من تازه درام راه می یوفتم می رم اینو ر اونور تبریک می گم عید هم بر معتقدان مبارک

به همچنین خانم گل
خوبه. هنوز دیر نشده

زی زی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عیدت موبارککککککککککک شاذه ی عزیزم !
درگوشی : هرچی گرفتی فیفتی فیفتی !
مکمر = دکتر !
ناهید ما هم پرحرفه هم شیطونه هم آشپزه و عاشقه سفره آرایی !
بوووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااامممم

عید تو هم موبارکککککککک زی زی گلممم

هیچی نگرفتم

آهاین!

چه جالب!!!

بوووووووووووووووووووووووووووس

جیرجیرک چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

پس هم عیدتون هم روزتون مبارک!!

متشکرم عزیزم. به همچنین

لولو چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام شاذه جون
خوب هستید؟
یه سوال!
ببخشید این آیتم پیام خصوصی رو چطوری به قالب وبلاگتون اضافه کردید؟ میشه لطف کنیدو منو راهنمایی کنید ؟

سلام عزیزم
خوبم. تو خوبی؟
فای عزیزم درست کرد. این قالب تو بخش شناسنامه ی من، تو قسمت تماس با من بود، که فا زحمت کشید و آوردش دم دست.

زهرا چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://777rosesorkh.blogfa.com

روزت مبارک ....
داستانتم که خیلی باحاله ... بیشترین جذابیتش به خاطر اینه که توی زمان ما داره اتفاق میافته یعنی حالا ....

به همچنین...
متشکرم عزیز...

رها چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

عید گذشته تون مبارک

مرسی

آزاده چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ق.ظ

مامان بزرگ من اسمش فاطمه است و روز مادر...دلم براش پر می کشه...
دلم برای همه شون تنگ شده:(

تولد حضرت فاطمه هم مبارک...من که دربست چاکرشونم:دی

آخی... انشاالله نوروز نود و یک! باید بیای... ما منتظریم

غزال چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

سلا م شاذه جون
انشاالله عید تو هم مبارک باشه

سلام عزیزم

متشکرم گلم

فا چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ

عید شما هم مبارک
انشاالله همیشه به سلامتی و خوشی

به همچنین

همسایه:) چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

عیدتون مبارک

متشکرم عزیزم. بر شما هم

بامداد سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

روز شما مبارررررک شاذه خانوم جون مهربون

متشکرم عزیزم

الهه سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://elaaheh.blogsky.com

اون سایت لاغری که لینک داده بودی رفتم . گفته بود ایمیل بدیم . ولی از طرف سایت لاغری چیزی برا من نیومد . الان چند روزه . ولی از طرف آدمایی که نمیشناسم توی ایمیلم (قسمت اسپم) ایمیل های مختلف میاد . اونا از طرف همین سایتند؟ اگه بازشون کنم ویروسی نیستند؟

ایمیلای سایت همه با پسوند زیباتر دات کام میاد. غیر از این ربطی به سایت نداره.
اگر مال این سایت باشه، نه ویروسی نیستند. من خیلی وقته دارم استفاده می کنم. با یه ایمیل خریدم و با ایمیل دیگه عضو خبرنامه هستم و اخبارش برام می رسه.

الهه سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://elaaheh.blogsky.com

عید شما هم مبارک

متشکرم دوستم

سودا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://sevda1.persiangig.com/

سلام
وب زیبایی دارید
با اجازتون یکی از نوشته هاتونو در وبم قرار دادم

ممنون میشم به ما سر بزنید
صفحه بانوان

سلام
متشکرم

سر زدم. ولی انگار مشکلی بود. باز نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد