ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

!

سلام دوستام

ببخشین باز این کامپیوتر ما ترکید! لپ تاپمم هنوز مرده و خلاصه سیستم موجود نمیباشد. به محض این که کام از دکتر برگشت قسمت بعدی رو میذارم انشاالله.

شرمنده 

خوش باشین و سلامت انشاالله 

نظرات 17 + ارسال نظر
puzzle سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

خوشم میاد کامپیوترت توی ترکیدن با کامپیوتر من رقابت میکنه!!!!

عمرا! این روزا دو تا لپ تاپ و یه کامپیوتر ترکوندم! الکی که نیست. خدا به لپ تاپ آقای همسر رحم کنه!!!

سما سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

یه مقدار استخون درد دارم که داستانت اینقدر دیر شده!

سعی می کنم بنویسم. امروز آقای همسر لپتاپشو با خودش نبرده. ولی من اینقدر کار داشتم که نرسیدم زیاد بنویسم. تازه شده پنج صفحه

نسیم سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ

الحق که نویسنده قدری هستین!ازطرز نوشتنم شناختینم!! باریکلا خوشم اومد.یک ماچه گنده تقدیم با عشق...!

اختیار داری نسیم جون. ربطی به نویسنده بودن نداره. بعد چند سال وبگردی دیگه تا حدودی قلمها رو میشناسم. البته نه همیشه
مرسی عزیزم

فا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

موب گفتی و کردی کبابم... فهلا اجازه ابتیاع موب نداریم اینقدر خوشحالم الاننننننننن

بیا موب منو بگیر من برم از اون مدلی که دوست دارم بخرم! (البته کلا زر زیادیه! نه من می تونم اون مدل رو بخرم، نه تو می تونی مال منو بخری. صرفا وصف العیش نصف العیش!)

لولو دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام شاذه جونی...خوبی؟
من هی میام..هی با لبو لوچه آویزون برمیگردم...پس کجاس این قسمت 11م...بابا ما خودمونو واسه خواستگاری آماده کرده بودیمااااااااااااااااااااا
و اینکه

سلام لولو جونم
خوبم. تو خوبی؟
ماییم و یک لپ تاپ آقای همسر که اونم کارش داره. گهگاهی میرسه به من و اگر بین کارای خونه تکونی فرصت کنم چند خطی می نویسم. تازه شده پنج صفحه. هر پست ده صفحه میذارم.

فا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

نخیر هیچ کوزه ای قابل مقایسه با کوزه من نیست. کوزه من امکانات رفاهی اضافی هم داره... تازه روشم نوشته پرفکت فور ورک اند پلی... تازه ترشم دلتون بسوزه...

ها میشه به آیپاد بگیم پیاله؟

چه پزی میده حالا! اصن ای موب گوگلی م خیلیم بیتره!
پیاله هم خوب بید. فعلا پسرا ورش داشتن مشغول بازین. مایم به همی موب بسنده کردیم!

فا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

من از اولشم میدونستم چشمتون دنبال کوزه منه

نه بااا ارزونی خودت. خیال کرده نوبرش آورده! یه کوزه میخرم شیش برابر مال تو p:

آبانِ آذر یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ


اینجا چرا بوس چاق نداره؟

ما بدون آیکونم قبول داریم همشهری

دوست گمنام! یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ق.ظ

سلام شاذه جون! ایشالا که خوب باشین؟ خدا کنه زودتر کاراتون راستوریست شه تا منم از این خماری در بیام.الان قشنگ میفهمم که به داستاناتون معتاد شدم اساسی!!

سلام نسیم جون (حالا پیدا نام شدی )
ممنونم. خوبم الهی شکر. امیدوارم تو هم خوب باشی
نظر لطفته عزیزم. دارم سعی می کنم تو لپ تاپ آقای همسر بنویسم.

فا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

میخواین من براتون کوزه بیارم؟ (البته جدیدا نیست خودم خیلی وضعم خوبه و همه چیم اوکیه ازون لحاظ)

تو کلاهتو و کوزتو بگیر باد نبره

ستاره شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ http://babalore.blogsky.com

مرسی که به بلاگم سر زدی
بلاگت با مزه اس گرم و صمیمی

خواهش می کنم دوست من

پرنیان شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

ای داد بیداد.خداوند کامپیوتر و لپ تاپتان را شفا دهد.آمین!

الهی آمین!

خاتون شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://ta-bagh-lele.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااام عزیزم
من مثل همیشه شرمنده ام ... آخه ننه می دونی که چقدر گرفتارم و اینقدر روم زیاد شده که می خونم و کامنت نمی ذارم .گفتم که نصف شبا می ترسم پرت و پلا تایپ کنم !
ببخشید منو ...

سلااااااااااااام خاتون جان
دشمنتون شرمنده. این چه حرفیه! لطف دارین که می خونین. ممنونم

نگار شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://negar.bloghaa.com

با من این کارو نکـــــــن :دی

تو بیا به خونه تکونی من برس, خودم هرجوری باشه سیستم رو راه میندازم :-D

سما شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://samareza.blogfa.com

آخی

کاش بچه هات عیدی برات یه لب تاپ نو بخرن!!! فکرشو بکن اونم بچه هاااا

آی عیدی نگووووو.... بذار از عید و برنامه هاش بگذریم یه فکر اساسی می کنم.

شایا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

تو که تازه لپتاپ گرفته بودی؟! اونم ترکید؟!

شانس که ندارم :-)) اونم وسط هیری ویری آخر سال که همه چی قاطیه!

بامداد شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

کامپیوتراتون چرا انقدر زود دور مریض میشن شاذه جون بدتر از مال ما ؟

آخه کوزه گر از همون قدیم ندیما از کوزه شکسته آب می خورد! ما هم که سنت شکنی نمی کنیم! حالا آقای کوزه گر قراره کوزه رو ببرن کوزه گری شون درستش کنن بیارن انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد