ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

عکس

سلام دوستام :*)


امروز اصلاً حس نوشتن ندارم. عکس کاناپه رو داشته باشین، انشااله به زودی میام. 

یعنی خودم موندم تو این همه هنر!! بگو ماشااله!  د نزنین خب! خودم می دونم تحفه ایم نیست. خودتون عکس خواستین :)


پ.ن همه مستفیض شدن؟ عکس باز شد یا از جای دیگه آپلود کنم؟


پ.ن 2 لیوانا خودشون کج و کوله ان. به گیرنده هاتون دست نزنین :دی

نظرات 29 + ارسال نظر
Bita سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.faramodel.ir

شما را به بازدید از سایت تخصصی مدل لباس و آرایش دعوت میکنم.

..:: Www.FaraModel.ir ::..


جدیدترین مدل های لباس

..:.. همه در فرامدل ..:..

لیمو دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

وای شاذه جونی
از اون کاناپه هاست که جون میده روش دراز بکشی کتاب بخونی یا تی وی ببینی بعد همونجام بخوابی واباب باحال رنگی ببینی خیلی خوشگل شده خانم هنرمند خسته نباشی

واییییی مرسی لیموییییییی
آره خود خودشه. بسی راحته. ولی جلوی تی وی نیست :))
سلامت باشی گلم

مونت دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

ایشالا به سلامتی.خیلی زحمت کشیدی.افرین

خیلی ممنون. سلامت باشی

نرگس دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

خاله ما تو کف دنباله ی داستانیما !

اومدم!

بهاره دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام آیلا جونم
خوبی؟
وای چقدر قشنگ شدندحسابی خسته نباشی دوست جون... بولی فکر کنم خیلی خودت را خسته کردی ها
مواظب خودت باش عزیزم.
پ.ن. همچنان منتظر ادامه داستان می باشیم

سلام دوست جونم
خوبم. تو خوبی؟

خیلی ممنونم. سلامت باشی.
الان دیگه خسته نیستم :) دو تا مبل آخری رو هم گذاشتم هر وقت حسش بود.
تو هم همنطور گلم
میام. منم منتظر داستان تو هستم ها!! ؛)

الهه و چراغ جادو دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ق.ظ http://elaaheh.blogsky.com

معنی ترازچین رو نمیدونم؟ یعنی جمله ها بلند و کوتاه نباشند؟

آره. گوشه ی سمت راست صفحه ی ارسال بلاگ سکای که نوشته از راست به چپ و چپ به راست و وسط چین و ترازچین. تو ورد هم عینا همینطوره. نوشته رو سلکت آل کن بعد بزن ترازچین که مرتب بشه.
:*)

beenazeer دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

!!!!!!!!!!????????????/WHAT HAPEND AROUND YOU

I dont know exactly. There were some problems. They thought this way is better for both of them.

شایا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

کامنت من چرا جواب نداره؟ قلبم شیکست

ای خداااا حتما سیو نشده. من که جواب دادم!! حالا میرم دوباره مینویسم.

نگار یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://negar.bloghaa.com

به به به. چقده خوشگل شدن اینا :)
خوش به حال بچه ها که یه همچین مامان هنرمندی دارن که از هر انگشتش یه هنر میریزه واقعا :*

خیلی ممنونم نگار جون :)
:)
:******************

Miss o0o0om یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

ایلا جونم چه کرده....:*****!

مرسییییییییی :*******************!

فاطیما یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام آیلا جون
پست قبلیت رو خوندم وقت نشد کامنت بزارم.
ایمیلت هم رسید خیلیییییییییییییییییییییییی ممنوووووووووووووووووووووون

تو گوگل ریدر دیدم آپ کردی کلی خوشحالیدم اومدم دیدم ادامه داستان نیست به جاش عکسه، کلی خوشحال شدم
ایول بابا ... خیلی ناز و قشنگ شده ... ای ول

ما هم بیام ازت یاد بگیریم واسه جاهازمون خوبه

سلام فاطیما جون
اشکال نداره
خواهش می کنمممم :*)

خیلی ممنووووووونم :)
بیا یادت میدم :))

نرگس یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

ماشالله خاله خیلی خوب شده !
شوهرتون باید به شما افتخار کنه !

نه اونقدرا!! ولی مرسی :)
:)

مینا از کرمانشاه یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام ایلا جون اول تشکر از اینکه داستانهارا برام فرستادی . تمام دیروز بعد از ظهر را مشغول بودم . عالی بود. البته حالا حالاها طول میکشه تا همشونو بخونم. بازم ممنون. در مورد مبلها هم باید بگم عالیه. واقعا میگم . من خودم چون تاحالا یکی دو بار این کارو تجربه کردم میدونم چقدر سخت و دستگیره. انتخاب پارچه ات هم عالیه خانومی. خسته نباشی. یک چیز دیگه تو چطوری با سه تا کوچولو توی خونه به همه ی این کارا میرسی ؟ واقعا باید برای من یک کلاس بذاری . خسته نباشی.

سلام مینا جون
خواهش می کنم. قابلی نداشت.
سخت بود آره ولی بالاخره موفق شدم. البته هنوز دو تاش مونده.
خیلی ممنونم
آدم هر چقدر مسئولیتش بیشتر بشه مدیریت زمانش بهتر میشه. اینو شنیده بودم و باور نمی کردم. ولی الان به عینه می بینم.
سلامت باشی.

خانوم گلی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.m-ylife2.persianblog.ir

بابا مامان هنرمندددددددد

مرسییییییییییی :*)

شایا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

ایووول بابا. دمتون گرم با این همه هنرمندی
مواظب دست و بالتون هم بیشتر باشین این وسط

راستی نقش فرشتون عین فرش ایران ماست. دیدمش یهو دلم برای خونمون تتتتننننگگگ شدد یه عااالمه.

دم شما گرم با این همه همراهی :*)
چشم :))

جدی؟ آخی.... درست میشه. کم کم اونجا میشه خونتون.

نازلی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام آیلا جان
وای اینا که عالین، خیلی هنرمندی واقعا میگم من یه روبالشی هم نمیتونم بدوزم.
بابا تو معرکه ایی باید خیلی قدرت رو بدونن.
میبوسمت عزیزم

سلام نازلی جان
وای مرسی. خب آخه کارمندی. نمی رسی به این کارا...
:) تو هم خوبی عزیزم.
بووووس بووووووووس

جودی آبوت یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

وای مباکه ایشالا . هنرمندیا

وای مرسی. نه اونقدرا :)

پرنیان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

بابا هنرمند....بابا اینکاره....آفرین به شما!!!بلاخره واسه جلسه تون تموم شدن یا نه؟

بابا مرسیییییی! تنکیو :*)
تا دم آخر داشتم می دوختم. دو تا تک تموم شدن. دو تا دیگه رو هم بردیم تو اتاق :)

زهرا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://777rosesorkh.blogfa.com

چه خوشگلن اینااااااااااا

خیییییییییلی ممنووووون :*)

ندا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ

سوفله پختی؟خوب شد؟:)))
می گم این سه نقطه شما پسر همسایتونه؟؟ خب چرا اسمشو نمی ذاره؟ اینطوری که قاطی می شه با اون یکی سه نقطه!!

نه نپختم. تا دم آخر داشتم رو مبلی می دوختم. ولی داشتم برای بابای ماتیلدا تعریف می کردم، گفتن واااااااای این خیلی خوشمزه اس! من زمان دانشجویی خیلی درست می کردم!
حالا می خوام یه بار بپزم دعوتشون کنم باهم بخوریم :دی

آره. والا این دو ساله سه نقطه اس! تا حالا هم هیچ مزاحمتی نداشته :دی واسه بقیه هم کامنت نمی ذاره. من مجبورش کردم برام بذاره :))

الهه و چراغ جادو شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://elaaheh.blogsky.com

آفرین خاله ی هنرمند
........................................
ای واااااااااااای خاله جونم شما چون تجربه دارین خیلی برام مهم بود نظرتون چیه . اگه حوصله تون شد بیاین اونایی که پرید رو برگردونین

مرسییییی

باشه میام میگم

سحر (درنگ) شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://derang27.mihanblog.com/

سلام
به نظر من خیلی عالین
بابا هنرمند! بابا با سلیقه! بابا ماهر!
ما یه مغازه نزدیکامون هست روکش مبل میدوزه. می فروشه! اصلا خوشم نیامد. باید بگم یه دوره بیاد ازت یاد بگیره.

سلام
خیلیم ممنونم
:) الان بااااااد کردم چه جور :)))
بگو بیاد ؛))

خورشید شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

خوشگل شدن که آیلا جونننننننن خسته نباشی خانوم هنرمند

مرسی عزیییییزم :*) سلامت باشی

ندا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

عزیزمممممممم بیسته!! خیلییی به رومیزیت هم میاد:))
من می خوااااااااااااااستم ببینمت!!!!:(( نشد!!! :|
لیوانایه جا کاردیت هم خیلییی قشنگ می باشد

مرسیییییییی رومیزی رو بعدش خریدم باهاش ست باشه :)
آخخخخخ منم همینطور :(((

میسی عزیزم :*)

ندا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

قبلی خصوصی بودااااا!!

باشه عزیزم :*)
گفتم ماتیلدا درستش کنه. چون منم مثل هاتف در گوگل ریدری کردن تنبلم :دیییییی

آزاده شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

خیلی عالی و خوشگله


مرسی آزاده جونم. سالم و دلخوش باشی :****

i,q شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

رومیزیتون نویه؟
خیلی هنر مندی خاله جون آپ

یس
تنکیو

shyli شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://shylihome.persianblog.ir

هیپ هیپ هورا

خیلییییییییییییی نایسن ما که دیدیم بسی زیاد هم راحتن

راسی نتتون وصلید؟ دیروز یادم نبود بپرسم؟

تنکیو وریییییی ماچ موووچ :*********

ها خدا رو شکر :) همون پنج شنبه.

... شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

az man goftan!!!!khahar madare manam azinkara mikardan...aaghebate khoshi nadare...bikhial!!! ishalla hamishe saalemo salamat bashin...

چکااااار بکنیم که مشکل ژنتیکیه!!! تا جان در بدن داریم باید بکنیم! هم من هم اونا می دونیم نتیجه اش چیه، اما با این ژن چه کنیم!!!!
شما هم سالم باشین. مامانت دستشون خوبه؟ راضین انشااله؟ هی می خوام زنگ بزنم هی یادم میره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد