ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

زینت رو = مو

تو جدول می نویسه زینت رو که جوابش میشه مو. صد ساله موهامو کوتاه نکردم که حسابی بلندشه. اما دیگه خسته شدم. می خوام کوتاه کنم. خدا کنه مدلی که انتخاب کردم بهم بیاد.  

 

 

هوا امروز یه کم گرم شده بود. بعدازظهر تو حیاط با کتاب و قهوه و کوسن...  هی... مثال شعر حافظ: 

کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش           معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش 

الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی            مبارک بادت این عشرت که داری روزگاری خوش 

 

از صبح دلم الکی گرفته بود که شکر خدا با این خوشگذرانی بهتر شد.  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اورانوس پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

یوهووووووووو
یه موهایی دارممممم
تازه شم چتری هم دارممممم
:دیییییییییییییی

کو؟ کجا؟ جلو من لنگ میندازی! :دیییییییییییییی

اورانوس چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

اِ؟ منم میخوام موهامو کوتاه کنم... شاید امروز بزنگم به جاری و برم پیشش ... بلاخره مجوز گرفتم از نپتون :دی

آره منم پیش جاریت بودم که مسیج زدی!! به طرز مضحکی هیش کدوم شمارتو نشناختیم :دییییی گوشیشو عوض کرده بود شمارتو نداشت. منم که سرچ ندارم :)))))
اینخده خوشمل شده موهاممم خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد