ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

سلام سلام :-) 
اولین پستم با گوشی و احتمالا آخرین پستم!
هرچی می دوم که کارهام جور بشه و بتونم بشینم قصه بنویسم نمیشه :-( 
احتمالا تا آبان نمی تونم. البته من دست بالا می گیرم بلکه وسطش بشه ولی احتمالا نمیشه.
خیلی از دوستای  گلم معذرت میخوام.

پ.ن برنامه واکسر رو گوشیم خراب شد
 مجبور شدم پاکش کنم بعد هم هر کار کردم دوباره بریزم نشد. ببخشیددوستان. فعلا فرصت ندارم دنبال یه برنامه ی دیگه برم
نظرات 25 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ب.ظ

دلم برای دوست نویسندم تنگ شده.... کاش خاطره های اینزوزامو میتونستم برات بنویسم.... خودت خوبی؟

دل به دل راه داره سپیده جون
خوشحال میشم بنویسی
ممنون. خوبم شکر خدا

حانیه پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ

شاذه جونم سلام
اومدم بگم مرخصیت رو به پایانه ها!
از اخرین روزای تعطیلیت نهایت استفاده رو ببر.
ما منتظریم

سلام عزیزم
آره :))))
متشکرم

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام شاذه جونم، خوبی؟ بهتر شدی ان شالله؟
دلم برات یه ذره شده، نمیدونی چقدر دلتنگتم
نمیدونم اینجا سرمیزنی یا نه، اما هر جا هستی فقط برات آرزوی سلامتی و شادی دارم شاذه عزیزم
خیلی وقتا یادت میفتم و دلم برات تنگ میشه اما فعلا چاره ای نیست ، مهم سلامتیته

عیدت مبارک شاذه جونم، التماس دعا

سلام امید جونم
خیلی خیلی لطف داری. منم دلتنگتم حسابی
کلا نت رو گذاشته بودم کنار...
متشکرم عزیزم. سلامت باشی

soheila سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ق.ظ

سلام شاذه ی عزیز و نازنین !
خوب و خوشی ان شاءالله ؟ بچه ها خوبن ؟
آماده ی سال تحصیلی جدید شدن به سلامتی ؟
دلم برات تنگ شده !
ایامت شیرین و آرام !!!

سلام سهیلای مهربانم
الهی شکر. خوبیم و همه چی روبراهه
انشاءالله سلامت باشی دوست خوبم

رها :) چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:16 ق.ظ http://aliceadvenure.blogsky.com

شاذه خانم جان سلام:)
ایشالا بهتر شده باشه:-*
خواستم خبر بدم نتایج اومد! مهندسی شیمی امیر کبیر قبول شدم^_^

سلام عزیزم :)
متشکرم :*
به به بسلامتی! سوووووت دستتتتت مبارک باشه

محبوبه سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ق.ظ

سلام شاذه عزیز
هر روز میام چک میکنم.
واقعا نمیاید؟
بیاید تو رو خدا
هر روز منتظرم...
ایشالا سلامت باشید

سلام محبوبه جان
شرمنده ام
متشکرم. سلامت باشی

Lemol شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ب.ظ

ارادتمندم خانوم!
❤️

و دلتنگ!!!

سلام عزیزم
شرمنده به خاطر غیبتم

رها دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ق.ظ http://2bareeshgh.blogfa.com

سلام عزیزم!!!
خوبی؟ خوش می گذره؟؟؟

سلام گلم
خوبم شکر خدا. تو چطوری؟
به کلی ترک نوشتن کردی؟!

سهیلا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:30 ق.ظ

سلام شاذه جون . نمیدونستم که مشکل درد کمر و شونه هم دارین . امیدوارم هر چه زودتر کاملا خوب و سلامت بشین و دیگه دردی نباشه .
منم مثل شما سرما ترسم و از حالا فکر تموم شدن تابستون و گرما. ولی از طرفی سعی میکنم از تمام فرصتهای توی فضای بیرون استفاده کنم که بعدش دلم کمتر بسوزه .
امیدوارم شما هم از این روزهای بافیمانده نهایت استفاده رو ببرین .
ایامتون خوش و شیرین بانوو

سلام عزیزم
یه مشکل قدیمیه ولی متاسفانه اخیرا شدید شده. خیلی ممنونم عزیزم
آخی... اونم تو کانادا واقعاً مصیبتیه! من اگه بخوام برم خارج میرم گرمسیر :دی
شاد و سلامت باشید همیشه :)

زیبا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ

روز تولدت به غلط روز دختر است
در اصل روز آمدنت روز خواهر است
شادند از حضور تو اهل جهان ولی
خوشحالی امام رضا(ع) جور دیگر است
امشب به اعتبار روایات مانده ام
میلاد توست یا شب میلاد کوثر است
وقتی پس از کریم تو تنها کریمه ای
اسم تو با امام حسن(ع) حاصلش زر است
از هرچه بگذریم نشد بگذریم از این
از خواهری که این همه عشق برادر است
میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) بر همه بزرگواران بویژه دختر خانمهاى گل مبارک باد.
عیدتون مبارک
التماس دعا

متشکرم زیباجان
با تاخیر عیدت مبارک :*)
دعاگویم و التماس دعا دارم

سما شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

شاد و سلامت باشی

مواظب خودت باش و از تعطیلات تابستونه کنار بچه هات لذت ببر که چشم به هم بذاری همشون بزرگ میشن

فدایی داری

متشکرم. به همچنین :-)
سلامت باشی. بله خیلی خیلی زود می گذره و من همیشه دلتنگ بچگیهاشون میمونم...
زنده باشی :-)

مهرآفرین جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ق.ظ

دشمنتون شرمنده...
در هر حال شما خوبین باشین...مام خوبیم...
ایشالا ک کمرتونم بهتر شه....ما منتظرتونیم

سلامت باشی گلم
متشکرم ♥

Ninna پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ب.ظ

عوضش ایشالا روبراه میشین تو این مدت :ایکس

متشکرم نینا گلم :-*

خاله سوسکه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:04 ب.ظ

دوستت داریم
چه با داستان چه بی داستان

لطف داری خاله سوسکه جان :*)

soheila دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام شاذه ی عزیز و نازنین . امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی .
چه میکنی با گرما و تابستون ؟
ان شاءالله که هر چه زودتر همه چیز روبه راه میشه و الهام بانو هم بعد از استراحت کامل تابستانه دوباره پر انرژی با دست پر بر میگرده .
تعطیلات کنار عزیزان خوش بگذره شاذه جون.

سلام سهیلای مهربونم
خیلی ممنونم. انشاءالله شما هم خوب باشی
دیگه گرماش تموم شد. کم کم داره صدای پای پاییز میاد. البته من خیلی سرماییم که اینو میگم :)
خیلی از لطف و محبتت متشکرم عزیزم

نرگس دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ق.ظ

خیلی ناراحت شدم :(
انشالله که خوش و سلامت باشین و با خیال راحت به کاراتون برسین

آخی... شرمنده
خیلی ممنونم عزیزم. تو هم همینطور گلم :*)

ارکیده صورتی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام بانو
خوبی عزیزم؟
آخی.ای جانم. با اینکه دلمون خیلی خیلی خیلی برای خودتو داستانات تنگ میشه اما دلمونم نمیخواد به خاطر ما اذیت بشی مهربون
ان شاالله که به خیر و شادی باشه نبودنت اینجا
منتظرت می مونیم عزیزدلم
شاد و سلامت باشی
گاهی تونستی بیا یه سر بهمون بزن و خبر سلامتیتو بده

سلام ارکیده ی مهربانم
خوبم شکر خدا. امیدوارم تو هم حالت خوب باشه
خیلی خیلی ازت متشکرم عزیزم. لطف داری گلم
خوب و خوش و سلامت باشی :* :*
چشم. ممنونم :)

دختری بنام اُمید! یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ب.ظ

پس منم برم واکسر رو حذف کنم چون اونجا فقط با تو در ارتباط بودم
حالا این آخرین پست یعنی چی؟ یعنی دیگه نمیخوای بنویسی؟ حتی بعد آبان؟ یعنی میری و ما رو به فراموشی میسپاری؟!

شرمنده. فعلا نمی رسم. شاید بعدا یه برنامه ی بهتر پیدا کنیم.
چرا! دلم که خیلی می خواد بنویسم. دعا کن حالم روبراه بشه. شونه هام مخصوصا سمت چپم خیلی خرابه با پای راست و کمرم.

دختری بنام اُمید! یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام شاذه جونم خوبی؟
پست گوشیت مبارک
خدا قوت عزیزم،معلومه خیلی کار داری!!! آبان؟!!! میدونی چند ماه مونده تا آبان؟!!! تازه اونم وسطش!!!!
پس ما چه کنیم با دلتنگی برای شاذه جانمان؟؟!!!

سلام امیدگلم
خوبم شکر خدا. تو خوبی؟
هم کار دارم هم درد... شونه ها و کمرم خرابتر از همیشه. مشغول دکتر و فیزیوتراپی و ورزشم. با کیبورد کوچیکه هم نوشتنم راحتتر نشد.
نه دیگه انشاءالله اول آبان میشه اگر عمری بود. کمی بهتر بشم و کارام روبراه بشن میام...
تو لطف داری عزیزم. هستم همین جا ها... فرصت کنم سر می زنم.

بهار خانم یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:41 ب.ظ http://baharswritin.blogsky.com/

شاذه بانو جان هر وقت نوشته هاتو بخونیم خوشحال می شیم

خیلی لطف داری بهار خانمی. متشکرم :*

حانیه یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:07 ب.ظ

شاذه جون ؟
چی شد یهو!
آبان ؟!!!
ما شما را کجا پیدا کنیم وقتی وکسر هم نیستین ؟!

چیزی نشده. هم خیلی مشغولم و هم کمر و شونه هام خیلی درد می کنن. رفتم دکتر و فیزیوتراپی ولی نشستن برام مشکله
اول آبان سر بزن. زنده باشم حتما میام :)

رها :) یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://aliceadvenure.blogsky.com

سلام :))))
اخ اخ خسته نباشی :-*
کاش واقعا میشد بیام کمک¡¡¡¡¡¡
اصلا نگران نباش من میام گلدونا رو آب میدم چراغا رو خاموش میکنم درو قفل میکنم میرم^_^
در این حد من آدم خوبی ام ! بعله^_^

سلام عزیزم :)
سلامت باشی :*
کاشکی! :)
تو گلی عزیزم :*)

زیبا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام شاذه جونم
ان شاءالله که کاراتون روبه راه بشه،موفق باشین
ان شاءالله که سالم و سلامت باشین
ما که منتظر میمونیم که کاراتون کمتر بشه و بتونین داستان جدید و شروع کنین
تشکر که اطلاع دادین

سلام زیباجونم
خیلی ممنونم عزیزم. سلامت باشی
خیلی لطف داری. خوب و خوش و موفق باشی همیشه :*

مهرآفرین یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:15 ب.ظ

تا آبان ک ما دلمون میپوکه

شرمنده مهرآفرین جان. سعی می کنم زودتر بیام ولی قول نمیدم

مریم یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام گلی خانم؟ خوبی؟ بچه های نازنینت خوبن؟
انشاا... سرت همیشه با خوشی و خوشحالی گرم باشه!! دلم برات تنگ شده بود. :* به زندگیت برس، ایام به کام!! :))

سلام مریم جان
شکر خدا خوبیم. امیدوارم تو هم خوب و خوش باشی
خیلی ممنونم. سلامت باشی عزیزم. دل به دل راه داره :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد