ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

گذشت...

سلام دوستام


بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید

بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت...


مادربزرگ عزیزم را امروز صبح از دست دادم... خدا به همه مون صبر بده...


وقتی از شوک بیرون امدم برمی گردم. نوشتن آرومم می کنه...

نظرات 48 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ق.ظ

غمت کم باشه مامانی

سلامت باشی گلم

حانیه یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام
متاسفم شاذه جون, من الان متوجه شدم
تسلیت میگم.
ان شاالله غم اخرتون باشه

سلام
خواهش می کنم عزیزم
خیلی ممنونم

بهار خانم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ http://baharswritin.blogsky.com/

جندی پیش با موبایل کامنت گذاشته بودم مثل اینکه ارسال نشد
به هر حا
تسلیت می گم شاذه عزیز
خوش به حال مادر بزرگتون که اینقدر چیزای قشنگ تو ذهن شما جا گذاشته .

امان از اداهای بخش جدید نظرات. خدا کنه بلاگ سکای زودتر فکری برای اصلاحش بکنه یا حداقل به حالت سابق برش گردونه.

خیلی ممنونم بهارجان
مادربزرگ عزیزی داشتم خدا رو هزار مرتبه شکر....

پریسا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ق.ظ

انشاء الله روحشون قرین شادی باشه و خدا به شماهم صبر بده

خیلی ممنونم
الهی آمین

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:27 ق.ظ

سلام شاذه ی عزیز و نازنین . با اشتیاق اومدم که رسیدن بخیر بگم و ببینم خستگی راه از تنتون رفته که با این خبر تلخ روبرو شدم .
شدیداً متاسف شدم و بهتون تسلیت میگم . من رو هم در غمتون شریک بدونین . خوندن سوره ی زیبای یاسین و تقدیمش به ایشون کمترین کاریه که از دستم برمیاد . روحشون شاد ... بقای عمر بازمانده ها ...
پدر ها و مادر ها عزیزترین گوهرهای زندگیمون هستن که در هر سن و سالی که از کنارمون برن جاشون تا ابد خالی میمونه .
رفتن برای همه هست ... خوش به سعادت اونهایی که توی ناز و نوازش عزیزان و چتر حمایت و مراقبتشون راهی دیار باقی میشن .
خدا بهتون صبر بده شاذه جون ...

سلام دوست عزیزم
اگر اشتباه نکنم سهیلاجان هستی

خیلی خیلی از لطف و محبتت ممنونم. خدا بهتون اجر بده. سلامت باشید.
واقعا همینطوره. خدا کنه تا وقتی که هستن قدرشون رو بدونیم.
درسته...
الهی آمین...

ژ. یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ق.ظ

اگر به راستی می خواهید روح مرگ را ببینید، دروازه دل خود را به روی زندگی باز کنید.زیرا که زندگی و مرگ یک چیزند، چنان که رودخانه و دریا هم یک چیزند.
حتی زیباترین کلام ها هم قادر نیست اندوه و دلتنگی فقدان عزیزان رو برطرف کنه. برای مادربزرگ رحمت و مغفرت و برای شما و عزیزانتان آرامش و صبر آرزو دارم. تسلیت من رو بپذیرید.

خیلی متشکرم دوست عزیزم

سپیده1991 یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ق.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

سلام عزیزم
خدا رحمتشون کنه
هرچی خاک بقای عمر شما باشه
خدا بهتون صبر بده
غم از دست دادم عزیز خیلی سخته

سلام گلم
الهی آمین
خیلی ممنونم
خیلی سخته...

بانوی مهر شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.banoye-barani91.blogfa.com/

سلام شاذه عزیز. بهت تسلیت میگم. جای خالی مادر بزرگ ها پدر بزرگ ها هیچ وقت پر نمیشه.

سلام بانوجان
متشکرم
هرگز نمیشه...

آیتا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام شاذه جون، تسلیت میگم عزیزم، ایشالا غم آخرتون باشه. روحش شاد

سلام عزیزم
خیلی ممنونم
سلامت باشی

مهرآفرین شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ


قطعا این قاعده من که میگم خوبارو زودتر میبره اشتباهه...ولی چون دوسشون داریم دوس داریم ک بیشتر باشن و بیشتر ببینیمشون و اینا...واسه همین هر چقدرم بمونن بازم کمه به نظرمون
آره...چند تا عزیر با هم خیلی بده...ولی اونموقع من بچه بودم...بعدا فهمیدم چقد جاشون خالیه...ولی خب تا یه مدت طولانی خانواده ی مادری پدری هر دو عزادار بودن...ولی ...
در کل ایشالا غم آخرتون باشه و اطرافیا هم حالا حالا زنده باشن به امید خدا

درسته. دلمون نمی خواد برن. ولی سعادتیه که آدم عزیز باشه. مادربزرگم برای این عزیز بودن خیلی زحمت کشیدن. خیلیها رو با جون و دل دوست داشتن...

چه سخت گذشت بهشون...

زنده باشی :)

ma vie شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام شاذه جان
منتظر برگشتتون بودم که بهتون بگم زیارت قبول

اما امروز پستتونو دیدم متاسف شدم

انشالله خدا صبرتون بده و روح ایشون شاد باشه
انشالله دیگه بد نبینید توی زندگیتون

انشالله همیشه شادی باشه از این به بعد

خدا صبرتون بده
زیارتتاتونم قبول حق

سلام عزیزم
خیلی وقت بود که نبودی! خوشحالم که دوباره می بینمت.

متشکرم. ندیدنشون درد داره. ولی دیدن درد کشیدنشون خیلی درد داره. دلم هزار پاره شد از درد کشیدن این چند وقت...

خیلی ممنونم. انشاءالله که اینطور باشه. برای همه مون

متشکرم. انشاءالله

khatoon khabha شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام شاذه نازنین .تسلیت من و پذیرا باش .ان شاءالله که روحشون قرین رحمت الهی باشه و پروردگار صبر جمیل به شما عنایت کند .
زیارت قبول عزیزم

سلام خاتون جان
خیلی متشکرم
الهی آمین
ممنونم

آذرخش شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

تسلیت عزیزم. خدا بهتون صبر بده

خیلی متشکرم
الهی آمین

سیندخت شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام شاذه عزیز
زیارت قبول
خدا مادر بزرگ رو رحمت کنه از دست دادن عزیزان سخته
خدا به شما صبر بده

سلام سیندخت جان
خیلی متشکرم
الهی آمین

مهرآفرین شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام...فک کنم حالتون خیلی خوب نباشه...تسلیت میگم ...خدا رحمت کنه مادربزرگتونو...
درکتون میکنم...فوت اونایی ک دوسشون داریم غم بزرگیه...ولی اونایی رو که ما خیلی دوسشون داری..خدا بیشتر دوسشون داره..
.۷ سالم ک بود..دایی و عمه و پدربزرگم با هم فوت شدن...همشونو خیلی دوست داشتم...عالی بودن.. .بعده اون همیشه به خودم میگفتم خدا آدمای خوبو همیشه زودتر میبره پیش خودش...قطعا مادربزرگتونم خیلی خوب بوده و خدا دوسش داشته...
ببخشید این دلداری نامه من یکم بچگونه شد....بزرگونه بلد نیستم
امیدوارم حالتون زودتر بهتر شه:-**.

سلام مهرآفرین جونم
خیلی متشکرم
الهی آمین
آخ آخ همه باهم و ناگهانی خییییلی وحشتناکه! :(
نه زودتر نمی بره. منتها آدمهای خوب هرچقدر که بمونن هم بودنشون غنیمته. همه میمیرن چه خوب و چه بد. هیچی جاودان نیست. ولی ارزش عمر آدمهای خوب خیلی خیلی بیشتر از بقیه است.
خواهش می کنم عزیزم. لطف کردی ♥
خیلی ممنونم. از خدا می خوام که حال تو هم خوب باشه ♥

فهیمه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ

تسلیت گفتنو هیچوقت دوست نداشتم. امیدوارم خدا به شما وهمه خانواده خوبتون صبر بده. از دست دادن آدمای بزرگ دردش بزرگتره. مطمئن باش روحشون در ارامشه چون عزیزانی دارن که اینقدر از دئریشون بی تابن و برای شادی و آرامش روحشون دعا میکنم. زیارتت هم قبول خانوم

هیچ کس دوست نداره...
انشاءالله
حتما همینطوره
خیلی از محبتت ممنونم

سمانه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ق.ظ

زیارتتون قبول باشه
ناراحت شدم خیلی از شنیدن این خبر روح مادربزرگ عزیزتون شاد باشه خدا به شما و خانوده محترمتون صبر بده

خیلی متشکرم
لطف داری عزیزم
الهی آمین

باران شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام تسلیت میگم
خدا بهتون صبر بده و بابت این صبر اجر بسیار
خدا رحمتشون کنه
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام
متشکرم
الهی آمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نرگس شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام خاله شاذه جونم
زیارتتون قبول و بهتون تسلیت میگم.
از خداوند برای شما و خانوادتون صبر می خوام

مادر بزرگ از دست دادن خیلی درد داره
تا از دستش ندادم نفهمیدم. چند روز پیش اولین سالگرد مادربزرگ من بود...
من تو غم خودت شریک بدون

سلام نرگس جونم
خیلی متشکرم
ممنون. انشاءالله

خیلی زیاد...
آخخخخ.... خدا به شما هم صبر بده :(

ashraf شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام عزیزم

تسلیت میگم خانومی، وقتی یه عزیزی رو از دست میدی جای خالیش با هیچ چیزی پر نمیشه.
برای شما و خانوادت سلامتی و آرامش و برای اون مرحوم آمرزش و رحمت خداوند رو آرزو میکنم.

خیلی متشکرم
واقعا همینطوره
ممنونم. الهی آمین

سما شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام شاذه جان
تسلیت میگم. انشااله با فاطمه زهرا محشور بشه...
خدا به همتون صبر بده...

سلام عزیزم
متشکرم
الهی آمین

مریم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ق.ظ

روحش شاد
یادش گرامی

متشکرم
الهی آمین

زینب شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه !

خیلی تلخه...میدونم...

خداوند انشالله روحشونو قرین رحمت خودش کنه .

تسلیت میگم .

خیلی متشکرم زینب جان

خیلی درد داره

الهی آمین

ممنونم

فاطمه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام
متاسف شدم
خدا رحمتشون کنه و به شما صبر بده...

سلام
لطف داری
الهی آمین

مریم جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ

تسلیت میگم.
انشالله خدا صبر برای شما و بهشت را برای ایشون هدیه بده

متشکرم
الهی آمین

یلدا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 ب.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

زیارت قبول شاذه جان
خدا روح مادربزرگ و قرین رحمت کنه انشالله

متشکرم
الهی آمین

گلی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ب.ظ

روحشون شاد و قرین رحمت
تسلیت میگم.

الهی آمین
متشکرم

sokout جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام شاذه جون
تسلیت میگم
خدا بهتون صبر بده
روح شون شاد

سلام سکوت جونم
متشکرم
انشاءالله
الهی آمین

شیما جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام عزیزم.
تسلیت میگم. خدا بهتون صبر بده .
ان شالله ایشون با اولیا و مقربین خدا محشور بشن.

سلام گلم
متشکرم
الهی آمین

دختری بنام اُمید! جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام
تسلیت میگم شاذه عزیزم، ان شالله با انبیا و اولیا محشور بشن، گفته بودی که چقدر سختی کشیدن تو این دنیا، مطمئنم الان یه جای خوب هستن، یه جای خوب که لیاقت همه خوبی ها و مهربونیاشونو داره
میدونم مادربرزگ مهربونت چقدر برات عزیز بود و هست، از خدا برای دل مهربونت صبر میخوام شاذه عزیزم
مطمئن بودم اتفاقی افتاده که این چند روز اینجا سر نزدی:(

سلام
متشکرم امیدجونم
حتماً جای خوبی هستن. خیلی خوب...
خیلی ممنونم. الهی آمین
ها... :(

رها جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ب.ظ

راستی من یادم رفت اینو بگم
به این فکر کن که زندگی خوبی داشتند به ثمر رسیدن بچه هاشونو دیدن

تا لحظات اخر بچه ها و نوه هاشون کنارش بودن
احترام زیادی داشتند
تو این سن فکر می کنم براشون ارزش زیادی داشته
اینو از بالای پست هات میشه فهمید که چه قدر دوستشون داشتی

زندگی خیلی خیلی سختی داشتن و دلی به وسعت دریا...
اگر اینقدر مهربون نبودن همه مون کنارشون نبودیم. واقعاً کاری که ما کردیم کنار اون همه لطف اونا هیچه و من اینو قدر می دونم و ارج می نهم و خدا رو به خاطرش شکر می کنم...
بیش از اون که در کلام بگنجه دوستشون داشتم...

رها جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ب.ظ http://2bareeshgh.blogfa.com

سلام
متاسف شدم ! تسلیت می گم !خدا بهتون صبر بده !
بعد یک سفر زیارتی ... راستی برگشتین به سلامتی...
من هیچ کدوم از پدر بزرگ و مادربزرگ هام نیستن ... اوایل بعد رفتنشون یعنی وقتی آخری هم که رفت یه حس خاص و بدی بهم دست داده بود! خیلی بد!!! بعد کم کم به نبودنشون عادت کردم انگار وقتی می رن یک منبع عظیم مهربونی و صفا میره یه جورایی ته دل آدم خالی می شه ...
خدا رحمتشون !

سلام
لطف داری رهاجان
الهی آمین
بله الحمدالله
منم همشونو از دست دادم... اون یکی مادربزرگم رو اصلا ندیدم و از پدربزرگهام خیلی کم خاطره دارم ولی این مادربزرگم... خدا رو شکر... خدا رو شکر که تا حالا کنارشون بودم :(((
الهی آمین :***

پاستیلی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

خداصبرتون بده

انشاالله

سلامت باشی
الهی خدا به هممون صبر بده

سپیده جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ب.ظ

تسلیت میگم عزیزم. روحشون شاد.... خدا بهتون صبر بده

متشکرم سپیده جان
الهی آمین

تبسم جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام شاذه عزیز
تسلیت میگم، غم از دست دادن عزیز خیلی سخته، از خدا برای روح مادربزرگ بزرگوارتون آرامش و برای شما دوست عزیز صبر می طلبم. امیدوارم دیگه هیچ وقت تو زندگیت داغ عزیز نبینی.
ان شاء الله که روح ایشون هم با خانم فاطمه زهرا همنشین و محشور باشه.

سلام تبسم جان
خیلی متشکرم
الهی آمین

Lemol جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

شاذه عزیزم!
با تمام وجود اندوهت رو درک میکنم!
من هم مادربزرگم رو بهار گذشته از دست دادم!
پدربزرگها و مادربزرگها برکت هر خونه ای هستند!
خداوند بیامرزدشون کنه و روحشون رو قرین رحمت قرار بده

متشکرم عزیزم
خدا مادربزرگ مهربونتو رحمت کنه
واقعاً برکت هستن
الهی آمین

ارکیده صورتی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ

آخی،تسلیت میگم مهربانوجان
خدا رحمتشون کنه
روحشون قرین رحمت الهی
خدا به شما و خانواده صبر و سلامتی بده شاذه جونم
ما رو تو غمتون شریک بدونید

متشکرم عزیزم
الهی آمین
انشاءالله
لطف داری گلم

kati جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه
برات از خدا صبر میخوام عزیزم

الهی آمین
خیلی متشکرم عزیزم

مامان تربچه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:09 ب.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

تسلیت میگم شاذه جان .خدا بیامرزه مادربزرگت رو . به همتون صبر بده .

متشکرم دوست خوبم
الهی آمین

عاطفه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام شاذه جونم ....
الهی بگردم تسلیت میگم .....
زبارتت قبول...
ایشالا همیشه سلامت باشی و ببخش ته انقدر دیر کامنت میزارم .....
مواظب خودت باش مامان مهربون

سلام عاطفه جونم
سلامت باشی
متشکرم
خواهش می کنم
ممنونم عزیزم

بهار جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ب.ظ

تسلیت شاذه ی عزیز

متشکرم بهارجان

مریم جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:19 ب.ظ

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید.
از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی
مسئلت می نمایم و آرزو میکنم آرزو میکنم که وسعت صبر شاذه ی عزیزمان و خانواده عزادارش به اندازه ی دریای غمشان باشد.

خیلی خیلی متشکرم مریم جان
الهی آمین

azadeh جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

shazze joon kheili kheili tasliat migam :( ghame akhareton bashe :( man ham chand vaght pish madarbozorgam ro az dast dadam :( ama natonestam be khatere visa bargardam laaghal to marasemeshon basham :( ishalah ke khoda beheton sabr bede...

متشکرم آزاده جونم. از راه دور خیلی سختتره :( یکی از مهمترین دلایلی که همیشه از رفتن ترسیدم همین دوری از مادربزرگم بوده :( خدا به تو هم صبر بده...

مهرسان جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام عزیز دلم غم از دستدادن یک عزیز واقعا سخته ...
امیدوارم خدا به همه بازماندگان مخصوصا شما صبربدهد

سلام گلم
خیلی ممنونم. انشاءالله

صدیقه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام،خداوند روحشان را قرین رحمت کند و با حضرت فاطمه محشورشان کند

سلام
خیلی ممنونم
الهی آمین

رها جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام فکر می کردم در حال مهمون داری برای اومدن از کربلا هستی
خیلی متاسف شدم
روحشون شاد یادشون گرامی

سلام
نه متاسفانه...
متشکرم. الهی آمین

خورشید جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ

شاذه عزیزم، تسلیت منو بپذیر دوست مهربانم.
می دونم روزهای سختی را میگذرونی که رنج و ناراحتی ها بی پایان به نظر میرسند. از خدا برات صبر و لبخند می خواهم و برای مادربزرگ عزیزت آمرزش و آرامش.

متشکرم خورشید جانم
خیلی از لطف و همدردیت ممنونم

زیبا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام شاذه جان
تسلیت میگم
خدا بهتون صبر بده
واقعا ناراحت شدم ، فقط میشه گفت خدا بهتون صبر بده
انشاءالله هرچه زودتر حال خودتونم بهتر بشه

سلام زیباجان
متشکرم
خیلی لطف داری
ممنونم. سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد