ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

عشق دردانه است (10)

سلام به روی ماه دوستام

خیلی خیلی از تسلیتها و همدردیهاتون ممنونم. انشاءالله که همیشه دلتون خوش و تنتون سالم باشه.

اینم پست بعدی... بازم قضیه ی عقد موقت پیش اومد که خواهش می کنم سرش بحث نکنین. این فقط یه قصه است. منم آدم معتقدیم و دلم می خواد داستانم رو یه اصولی پیش بره. و الا نه این مطلب تو شهر ما رایجه و نه من دنبالشم. فقط و فقط قصه است. خواهش می کنم حرفشو نزنین. اگه خوشتون نمیاد بذارینش کنار. از قصه ی بعدی همراهیم کنین.

=: یه سوال ساده بود. جواب می خوام.

آرمان سر به زیر انداخت و با صدایی که به سختی شنیده میشد گفت: فکر می کنم خودتون جوابشو بهتر بدونین.

آقای بهمنی سری تکان داد. بعد بدون ادامه دادن موضوع کاغذ کاتالوگی روی میز هل داد و پرسید: نظرت در مورد این چیه؟

آرمان لرزان دست دراز کرد و کاغذ پر از عکس و رنگ را برداشت. متحیر به میز شام تشریفاتی و غذاهای توی عکس چشم دوخت. بعد کم کم نوشته ها را درک کرد.

"آموزش فشرده ی آشپزی سفره آرایی و مدیریت رستوران"

سر برداشت و پرسید: چه نظری باید داشته باشم؟

=: دوست داری شرکت کنی؟

دوباره به تبلیغات رنگارنگ کاتالوگ که درباره ی اساتید مجرب و آموزشهای فوق العاده توضیح داده شده بود نگاه کرد و در نهایت به مهمترین جمله رسید. کلاسها در جزیره ی کیش برگزار میشد! همین تابستان...

مات و متحیر سر برداشت و به گوشه ای چشم دوخت. سفر به کیش... رویای دیرینه اش... آموزش مدیریت رستوران... کاری که به آن آشنا و علاقمند شده بود. و مهمتر از همه... پریناز!

به زحمت نفسی کشید. به آقای بهمنی نگاه کرد و گفت: خیلی دوست دارم شرکت کنم. ولی حتماً... هزینه اش خیلی میشه.

آقای بهمنی خونسرد و مطمئن نگاهش کرد و گفت: هزینه ی کلاس و اقامتت با خودم. چون در نهایت برای خودم دارم خرج می کنم. ولی در مقابلش چیزی ازت می خوام.

به سرعت گفت: قبوله. هرچی که باشه.

آقای بهمنی لبخندی زد. ابرویی بالا انداخت و گفت: هیچوقت هیچ شرطی رو ندیده و نشنیده قبول نکن.

سری تکان داد و با لبخند آرامی گفت: من شما رو قبول دارم آقا.

=: ممکنه چیزی که در مقابلش می خوام خیلی سخت باشه.

_: شما به گردن من خیلی حق دارین. سختشم قبول دارم.

=: اینطوری نیست. من هرکاری کردم جوابشم گرفتم. طلبی از تو ندارم. با این حال...

نفس عمیقی کشید. باز کمی با خودکارش بازی کرد و بالاخره ادامه داد: یک ماهی هست که پریناز پا گذاشته بیخ حلق من. می خواد بره کیش. شنیدی که.

آرام گفت: بله آقا.

=: تو مرام من نیست که دختر رو تنها جایی بفرستم اونم با سه تا رفیق همسن و سالش که درست هم نمی شناسمشون. به فرض که بشناسم. اونا هم سه تا بچه ان.

آرمان سری به تأیید تکان داد. هنوز منظور آقای بهمنی را نمی فهمید.

=: نمی دونم تو تربیت پریناز چه قصوری کردم که اینقدر سرکش شده. شاید زیادی لوسش کردم.

آهی کشید و چند لحظه ساکت شد. بعد گفت: می خواد منو بازی بده. منم پدرانه بازیش میدم. می خوام عقدش کنی و باهاش بری.

آرمان به سرعت سر بلند کرد. اینقدر سریع که حس کرد گردنش رگ به رگ شد. با چشمهای گرد شده به آقای بهمنی نگاه کرد. حیرتزده پرسید: بله آقا؟

=: عقد موقت. تا آخر تابستون. می خوام دورادور مراقبش باشی. حواست به رفت و آمدش باشه. اصلاً اگه راضی شد اونم تو این کلاس ثبت نام کنم. بیکار نباشه بهتره.

آرمان نفسی کشید. به پشتی مبل تکیه داد و گیج پرسید: فکر می کنین موافقت کنه؟

=: با چی؟ کلاس؟

_: نه... عقد...

آقای بهمنی لبخند شیطنت آمیزی زد و گفت: مطمئنم که مخالفه. منم نمی خوام مجبورش کنم. اصلاً قرار نیست بهش بگم. این حق رو دارم که بی اجازه اش این کار رو بکنم. و دلم نمی خوام تو هم بهش بگی. فقط این کار رو می کنم که خیال خودم راحت باشه. من آدم معتقدیم. حلال و حروم سرم میشه. دلم راضی نمیشه که پریناز تنها بره.

جویده جویده پرسید: مگه تو شناسنامه چیزی ثبت نمیشه؟

=: می تونه نشه. یه سند تنظیم میشه که پیش تو میمونه. فقط حواست به پریناز باشه. همین.

_: بعد... برای چی عقد کنیم آقا؟

=: دختر من چهارده سالشه. نمی تونم بدون سرپرست تو شهر غریب ولش کنم.

_: خب... اجازه ندین بره. یا همون که گفت... فقط چند روز بره.

=: آرمان پریناز دست از سر من برنمی داره. تا آخر عمرم به خاطر این تابستون باید بهش جواب پس بدم. بذار باهات بیاد. برای تو هم خوبه. این عشق پوشالیتو محک بزن و ببین که کنار امدن با دخترک من خیلی هم آسون نیست. تا الان فقط از دور چشم و ابروشو دیدی. حالا خودشو ببین.

_: ولی بدون خبرش... وقتی راضی نباشه...

=: گفتم که دورادور مراقبش باش. بهش پول نمیدم. هرچی بخواد میگم از تو بگیره. سرپرستیش کن. الکی هم هرقدر خواست بهش نده. حساب مخارج و رفت و آمدشو داشته باش.

آرمان گیج سر تکان داد و آرام گفت: باشه.

=: ضمناً... باید پدر و مادرتم موافق باشن.

آرمان سر برداشت و با عجله گفت: مامان نه... ولی به بابا میگم.

آقا بهمنی چشمهایش را باریک کرد و پرسید: چرا؟ دختر دیگه ای برات در نظر داره؟

به سرعت گفت: نه آقا. مامان کلاً با ازدواج تو سن پایین مخالفه. اگه بفهمه جنجال به پا می کنه. همیشه میگه زودتر از سی سالگی اصلاً بهش فکر هم نکن.

آقای بهمنی لبخندی زد و به طنز گفت: سی سال... خوبه. خیلی که نمونده. فقط ده سال.

آرمان خندید و سر به زیر انداخت.

=: باشه. منم به همسرم نمیگم. چون اونم از این ماجرا خوشش نخواهد آمد. و این فقط در صورتی درسته که تو به اعتماد من ضربه نزنی.

سر برداشت و محکم گفت: قسم می خورم آقا. مثل چشمام ازش مراقبت می کنم.

=: باشه. با پدرت حرف بزن و نتیجه رو به من بگو. فقط زودتر. شنبه آخرین مهلت ثبت نامه.

_: چشم.

=: امشبم می تونی زودتر بری. حتماً می خوای دربارش فکر کنی. فردا هم که جمعه اس. صبح نیا. ولی بعدازظهر اینجا باش. شب عروسیه کار داریم.

گیج و پریشان بیرون آمد. پویا یکی از خدمه ی تالار جلو آمد و گفت: آقا آرمان بیا یه نگاه به این سالن مردونه بنداز ببین چطوره. هرجور می چینم راه برای پذیرایی و رفت و آمد باز نمی مونه. تازه فقط دویست و هفتاد و هشت تا صندلی جا دادم. تو چه جوری سیصد تا می چینی بازم جا هست؟

آرمان نفسی کشید. گیج گیج بود. مات نگاهش کرد و جوابی نداد.

پویا با آن لهجه ی خاصش پرسید: آقا آرمان؟ حواست با منه؟

بالاخره گفت: نه نیست... امشب نمی تونم. فردا بعدازظهر میام نگاش می کنم.

=: فردا بعدازظهر که خیلی دیره بابا! شب عروسیه. هزار تا کار داریم.

_: بهرحال الان نمی تونم.

=: یه نگاه بنداز فقط بگو چکارش کنم.

_: نمی تونم. از یاسر بپرس.

=: اونم نیست. فردا صبح میاد.

_: خب بذار فردا صبح بپرس.

=: شما فردا صبح نمیای؟

_: نه. خداحافظ.

پویا با ناامیدی گفت: خداحافظ.

و پا کشان دوباره به سالن مردانه برگشت. آرمان هم به طرف در خروجی رفت. هنوز پا بیرون نگذاشته بود که پریناز نفس نفس زنان گفت: آرمان... آرمان کجا میری؟

برگشت و گیج نگاهش کرد. آرام گفت: خونه.

پریناز متعجب و پریشان پرسید: الان؟!

آرمان خسته گفت: ساعت ده شبه. تو چرا نمیری خونه؟

پریناز جدی گفت: اون که به تو هیچ ربطی نداره. ولی ببین. من چند تا طرح عالی دیگه هم دارم. از این روبان آبیا زیاد اومده. بزنیم به لوسترا و دیوار کوبا... بعد...

آرمان دستش را بالا آورد و حرف او را قطع کرد: من خیلی خسته ام. شب به خیر.

رو گرداند که برود ولی پریناز جیغ جیغ کنان گفت: من که تنهایی نمی تونم این کارا رو بکنم. قدم نمی رسه.

بی حوصله گفت: خانم سماواتی قدش بلنده. از اون کمک بگیر. باید تو آشپزخونه باشه. خداحافظ.

پریناز با لحنی قهرآلود گفت: باشه برو. فردا نیای ایراد بگیری ها!

اما آرمان جوابی نداد. پیاده بدون مقصد راه افتاد. غرق فکر بود. ساعت دوازده ونیم بود که خرد و خسته به خانه رسید. همه خواب بودند. هر شب همین ساعت می رسید و قرار نبود منتظرش بمانند.

بدون این که لباس عوض کند روی تخت افتاد و تقریباً بیهوش شد. صبح روز بعد شماطه اش را خاموش کرد و دوباره خوابید. گوشیش هم از شب قبل خاموش بود.

نزدیک ظهر گیج و پریشان برخاست. از در بیرون رفت. بدون این که چشمهایش را کامل باز کند به پدر و مادرش سلام کرد و وارد حمام شد. وقتی دوش گرفت و اصلاح کرد تازه بیدار شد. توی آینه صورت اصلاح شده اش را بررسی کرد. بعد چشم به چشمهایش دوخت و پرسید: می خوای چکار کنی؟ می فهمی چه مسئولیتی رو داری قبول می کنی؟؟؟

بیرون که آمد، مادر و پدر و آرزو با لباس بیرون منتظر او ایستاده بودند. با تعجب پرسید: چه خبر؟ کجا دارین میرین؟

مامان با لبخند گفت: باهم میریم.

آرزو با خوشحالی گفت: می خوایم نهار از کبابای معروف باباحیدر بخوریم.

_: حالا کو تا نهار؟

بابا خندید و گفت: آقا رو! ساعت خواب و صحت آب گرم! ساعت دوازده و نیمه. برو آماده شو که ما هفت صبح صبحانه خوردیم و الان حسابی گرسنه ایم.

به اتاقش رفت و فکر کرد: چه جوری به بابا بگم؟!

ساعت یک وارد رستوران شدند. جمعه ی خلوتی بود. خانواده ی آرمان با آقای بهمنی که پشت صندوق نشسته بود سلام و علیک گرمی کردند و پشت میزی نشستند. ولی آرمان نه آرام داشت که بنشیند و نه توانست بیش از سلام کوتاهی با آقای بهمنی حرف بزند. خجالت می کشید. بالاخره هم با بهانه ای به آشپزخانه گریخت.

احمد بعد از گرفتن سفارش به آشپزخانه آمد و پرسید: آرمان تو چی می خوری؟ بابات گفت از خودت سفارش بگیرم.

آرمان که خودش را مشغول مرتب کردن ظرفها کرده بود، بدون این که سر بردارد، گفت: هیچی. الان گرسنم نیست.

=: یعنی چی گرسنت نیست؟ پدر و مادرت منتظرن. می خوان باهات غذا بخورن.

_: خب... یه ظرف سوپ برام بذار.

احمد دستی سر شانه ی او گذاشت و پرسید: خوبی داداش؟ کاری از دست من برمیاد؟

سر برداشت و گیج گفت: خوبم. متشکرم. میرم یه سر به سالنها بزنم. اگه مامان اینا سراغمو گرفتن بگو میام.

احمد سری تکان داد و آرام گفت: باشه.

وارد سالن مردانه شد. همانطور که پویا گفته بود چیدمان افتضاح بود. غرغر کنان پرسید: کی می خوان یاد بگیرن؟

مشغول جابجا کردن میزها و صندلی ها بود که پویا وارد شد. با دیدن او گل از گلش شکفت. با خوشحالی گفت: آمدی؟ ببین من هرکار کردم....

حرفش را قطع کرد و با صدای خسته ای گفت: اون ردیف رو مثل این بچین. دو ردیف بعدی رو هم همینطور.

پویا در حال جابجا کردن گفت: چه خوب شد! میگم تو یه نابغه ای ها!

زیر لب گفت: یه نابغه ی دیوانه!

جلوتر رفت و ردیفهای بعدی را هم تا حدودی اصلاح کرد. اینقدر که بتواند بقیه را به پویا بسپارد. چند دقیقه بعد از در بیرون رفت. وارد سالن زنانه شد. با دیدن آن همه روبان که از در و دیوار آویزان شده بود چشمهایش را بست! این ایده ی هیجان انگیز پریناز بود؟ خداوندا!

با صدای جیغ پریناز از جا پرید: فوق العاده نشده؟!!! صبح عروس امد عاشق سفره و سالن شد. دو تا از دوستاشم همراش بودن گفتن خیلی شیک و تک شده!

دوباره چشمهایش را باز و بسته کرد. از جیغ پریناز و طراحی شلوغش تمرکزش بهم ریخته بود. بالاخره برگشت و آرام گفت: سلام.

پریناز خندید و گفت: هه سلام! عالی نشده؟

در حالی که از کنار پریناز رد میشد که بیرون برود گفت: اگه تو و عروس و دوستهای صاحب سلیقه اش پسندیدین حتماً خوبه.

+: ضد حال نزن آرمان. نظر خودت چیه؟

_: به نظرم خیلی شلوغه ولی نظر من مهم نیست.

پریناز با کمی دلخوری گفت: نظرت مهم بود. اگه می موندی باهم درستش می کردیم بهتر میشد. هرشب تا دوازده ونیم اینجایی، به ما که رسید سر شب خوابت گرفت پا شدی رفتی. تقصیر من چیه؟

مستاصل نگاهش کرد. خدایا چقدر دوستش داشت! ولی این تصمیم آقای بهمنی درست بود؟

گیج تر از آن بود که جوابی به پریناز بدهد. رو گرداند و در حالی که به آشپزخانه برمی گشت فکر کرد: قول دادم مراقبش باشم و سر قولم می مونم.

وارد آشپزخانه شد. باباحیدر گفت: کجایی بابا؟ پدر و مادرت منتظرتن. بیا این کاسه سوپ رو بگیر. دیگه چی بذارم برات باباجون؟

کاسه را گرفت و گفت: ممنون باباحیدر. همین خوبه. گمونم یه کم سرما خوردم.

=: بهتر باشی. مراقب خودت باش.

کاسه را گرفت و بیرون رفت. مامان معترضانه پرسید: پس کجایی تو؟

بابا به کاسه ی سوپش اشاره کرد و پرسید: غذا سفارش ندادی؟

نگاهی به کاسه انداخت و یک قاشق خورد. غرق فکر گفت: میل ندارم. گمونم سرما خوردم.

بهانه ی مناسبی به نظر می رسید. مامان کلی نظریه درباره ی زیاد کار کردن و ضعیف شدن و مستعد بیماری بودن تحویلش داد که نصفش را اصلاً نشنید.




نظرات 20 + ارسال نظر
سایبرسافت یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ http://cybersoft24.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک"

همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی
و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها

لینک دانلود نرم افزار
http://cybersoft24.blogfa.com/post/11

با تشکر
گروه نرم افزاری سایبر سافت

سلام عزیزم

چه عالی! حیف که من ذوق عکاسی ندارم. تمام هنرم تو نوشتن خلاصه میشه :)

دختری بنام اُمید! یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

ممنون عزیزم:* هر چی خدا بخواد
دلتنگتم:*

انشاءالله به سلامتی :*
دل به دل راه داره :*

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ

روز همبستگی زنان وبرابری ودموکراسی بر شما بانو مبارک

ببخشید شما؟
ممنون از تبریکتون ولی من فمنیست نیستم :دی

میس هیس یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ http://miss-hiss.blogfa.com/

همه چی خیلی خوب داره پیش میره ...
درسته که پریناز خیلی لوس و لجبازه ، اما نذار خیلی اذیت شه ، نگرانش شدم :دی

خیلی خیلی ممنونم
نگران نباش :)))

دختری بنام اُمید! شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون شاذه مهربونم:*
گاهی فکر میکنم نکنه حکمتش نرسیدن باشه که هی مشکلات داره بیشتر میشه و به طرف هر دری میره بسته میشه! من هیچوقت ناامید نمیشم اما اونو نمیدونم چقدر دوام بیاره!
دعا کن برامون که هر چی به صلاحمونه همون بشه، چه رسیدن، چه نرسیدنی که خیلی خیلی سخته:|

خواهش می کنم امید گلم :*
نمی دونم مصلحت چیه. انشاءالله خیرتون تو بهم رسیدن باشه و خدا براتون آسون کنه. اینطوری خیلی سخته :|

نینا شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ http://ninna.blogsky.com

هلووووو
هاها دلم کلی ذوق داره واسه کیشش :))) بیایم کرم ریختن براتون تعریف کنم بلکه هم بکارتون اومد:))))
اون رفیقه یادتون نره هااااا اون خیلی دلچسبه :))))
مرباهامو پختم خیلی خوب شد
ترشیامم گذاشتم موادش خشک شن صب بریزمشون تو سرکه :دییی اصن کدبانووووو شدمم ماهه!!

علیک هلووووو
منم همینطور :))) صبحی نشد خیلی حرف بزنیمممم. زودی دوباره بیا :))
کدوم رفیقه؟ یادم نیست :|
آفرین آفرین کدبانوی هنرمند. عروسی شدی :دیییییی

رها:) شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:37 ب.ظ

خانم های محترم عزیزای دلم این قدر این دختر طفلونکی منو اذیت نکنین!:)
من همچنان پشت پرینازم! دختر به این خوبی! چشه مگه ؟ فقط در سطح دیگری از انرژی قرار دارد:-D والا!
مرسی بانو:***
من دلم کیش!:|||||
من خسته از هرچی کتاب و درس و تست و کوفت و زهرمار:(((
من دستم درد:///
من غر ی عالمه:/
من خدافظ:/

رها :))))) خیلی باحالی :)))))
پریناز گلی مال خود خودت. قول میدم زیاد اذیتش نکنم و تو کیش حسابی بهش خوش بگذره و هر چقدرم دلش می خواد جیغ جیغ کنه :))))
خواهش می کنم :*****
من قشممممم :||||||
منم خسته ام از سیاه پوشیدن و مراسم ختم رفتن.... خدایا توبه.... ناشکری نمی کنم ولی خواهشا کمی شادی بفرست. با تشکر.

خدا حفظت کنه :)

silver جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ

شنااااااااام :*

به به دست شما درد نکنه :)
خیلیم خوووب :دی

من مامانم برگشتن حسابی خر کیفم فعلا
آخه اینقد تو داستانات از کیش مینویسی فک کردم رفتی :دی
من برعکس عاشق مدرنیتم ، خیلی جاهای لوکس و مدرن رو دوست دارم

اوهوم این پریناز رو هم ادبش کن :دی درسته خودم خیلی پر هیجان و فعال بودم (هستم:-؟) ولی از جیغ جیغ و لوس بازی و عشوه اصن خوشم نمیاد :دی


تاتا :*

علیک شناااااام :*


خواهش می کنم. تنکیوووو :*


چه خوب! چشم و دلت روشن :*

نرفتم ولی اینقدر فیلم و عکس و مطلب ازش دیدم که اطلاعاتم به قدر کافی باشه که بتونم دربارش بنویسم. حالا مثلا اگه بخوام درباره ی شهرکرد بنویسم هیچی نمی دونم :D

من مدرنیته رو فقط در حد نیازم می خوام. باقیش دوست دارم تو یه فضای سنتی آشنای آروم باشم :)

حتما حتما! چند تا تنبیه حسابی براش در نظر گرفتم :D

تاتا:*

ارکیده صورتی جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ق.ظ

وااای راست میگیا!!حدسم درست بود!!!!
انتخابشو میذارم به خهده خودت عزیزم..هرکدوم که برات راحتتره بفرست..من جفتشم دوستم میشه!
آخی عزیزم درگیر کار خونه بودم دیر شد تا بیام..حالا خداروشکر که خوابت برد
ان شاالله که هرشب خواب آرومی داشته باشی و خوب بخوابی عزیزدلم
بوس و بغل محکم :-*

تله پاتی مون دوباره به کار افتاده :))
باشه عزیزم. جفتشو می فرستم برات. قابلی نداره :))
خدا خیرت بده. موفق باشی
خیلی ممنونم. سلامت باشی. تو هم همینطور. انشاءالله زندگیت لبریز از شادی و سلامتی باشه
بوووووس بغلللللللل :*

دختری بنام اُمید! پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ

خداروشکر بهتری عزیزم:*
منم خوبم عزیزم
من؟! عروسی؟! الان با من بودی؟!
هنوز خواستگاری هم نیومده چه رسیده به عروسی:))
فعلا اوضاع زیاد خوب نیست، متاسفانه کارها اون طور که پیش بینی کرده بود پیش نرفت و پیشرفت تبدیل شد به شکست!
اما بازم خدا بزرگه، حتما همه چی درست میشه
دعا کن برامون شاذه جونم

سلامت باشی گلم :*
خوشحالم که خوبی :*
آخیییی.... فکر کردم همون موقع امده خواستگاری و الان دیگه تو تدارک عروسی هستین! حتما خیر و حکمتی بوده. انشاءالله خدا بهترینها رو برات پیش بیاره و جزای خیر به صبرت بده ♥

soheila پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام شاذه جونم .... امیدوارم حالت بهتر شده باشه عزیزم .
بنظر میاد آقای بهمنی حسابی به آرمان اعتماد پیدا کرده توی این مدت . البته مسئولیت بزرگیه و بیخود نیست که آرمان اینطور ترسیده . معلومه که پسر خوبیه و دلش هم واقعا گیره ....
حالا بقول آقای بهمنی اینطوری فرصت پیدا میکنه این جغجغه خانم رو بیشتر و بهتر بشناسه ...
هر چند اینطور که این پسرمون دل داده بعیده اصلا چشماش عیبها رو ببینه ...
مبارک باشه ان شاءالله .... همون بهتر که به خود پریناز نمیگن وگرنه فکر کنم روزگار آرمان رو سیاه میکرد ...
یه تابستون گرم کیش رو هم تجربه میکنن این وسط ....

دست گلت سلامت شاذه جون ... مرسی که بازم برامون نوشتی و شادمون کردی ....

سلام سهیلاجونم
خیلی ممنونم. به لطف خدا وکمک دکتر و آرامبخش شکر خدا بهترم. انشاءالله که حال تو هم خوب خوب باشه.

آرمان تو این دو سال به خاطر عشقش از جون مایه گذاشته و آقای بهمنی قدر زحمتاش رو می دونه که بهش همچی مسئولیتی واگذار کرده :)

بله... پسرکمون گرفتارتر از این حرفاست که با دو تا تشر جغجغه خانم از جا در بره :)))

حتما خفه اش می کرد اگه می فهمید :)))
بله.... گرما و شرجی و دریااااا...... دلم برای دریای جنوب تنگ شده.

سلامت باشی خانم گل. خواهش می کنم ♥

ارکیده صورتی پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ق.ظ

سلااام
به به به به!خیلی عالی...عجب بابای روشنفکری! شاذه جون نذاری همینطوری راحت دخترشو بده بره ها!حسابی براش شرط و شروط سخت سخت بذار
آخی طفلی آرمان ...فکر کن پسرم فکر کن...خوبه برات!
خدا این عشاقی که شما مینویسیشونو زیاد کنه ان شاالله بلکه چشم ما هم به دیدنشون روشن بشه! والا!
عصری وسط خونه تکونی یواشکی و دور از چشم مادر گرامی خوندم پستو ولی دیگه فرصت نشد کامنت بذارم...
خدا قوت عزیزدلم
شاد و سلامت باشی بانوجان

سلاااااام

دیدی درست حدس زده بودی؟ :)) نمیشد تو جواب قبلی بگم :)) مازاراتی بفرستم یا پورشه؟ :))

آره باید حسابی باهاش شرط کنم. دختره بفهمه بلوا می کنه :)))

آره آرمان جان خوب فکر کن از چاله ی عاشقی به چاه متاهلی نیفتی :D

الهی آممممممین :D

آخی خدا قوت عزیزم. همش یادت بودم. تا یازده چک کردم دیدم نیستی بعدش دیگه خدا رو شکر خوابم برد :)

زنده باشی خانم گل
خوب و خوش و سلامت باشی ♥

118 چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام شمشیر از رو میبندین ؟ چه خبره حالا ؟ :)) خیلیم جالب

سلام
از بس جواب پس دادم تا حالا :D
تنکیو

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام شاذه جونم خوبی؟ حال و هوات بهتر شد؟
عالی مثل همیشه، غافلگیر شدم
میبینم که آرمان خان یه تکونی خورد
حالا بزار بمونه تو حال سرماخوردگیش:))
ممنون شاذه جونم

سلام عزیزم
خیلی بهترم شکر خدا. خیلی ممنونم عزیزم. تو خوبی خانم گل؟ چه خبر از عروسیت؟ این روزا هست؟

خیلی ممنونم. لطف داری :))
همچین تکون خوبی هم بود. هنگ کرده بچه :))
آره عوارض سرماخوردگیش فقط گیجی و بی اشتهاییه :D

خواهش می کنم گلم ♥

خاموش!حالا نیمه روشنه چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

عالییییییییی

متشکرم دوست عزیز :)

پاستیلی چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

چه سورپرایزی!:d

خب کی بود گفت گشنگی نکشیدی که عاشقی از
یادت بره!
حالا وقتشه آرمان ثابت کنه که خیلیم
درست نیست.
گشنه که نیست ولی خب گمونم خیلی سفر جااالبی
پیش رو داره:)

مرسیییییی :D

بعضی عاشقا تا پای جون وایمیستن :)

خدا کنه بتونم سفرشو حسابی مهیج بنویسم :D

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

عاشقتم شاذه جون

لطف داری ولی ببخشید شما؟ :)

مریم چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام دوست خوبم، امیدوارم حالت بهتر شده باشه
پیشنهاد آقای بهمنی خیلی غافلگیر کننده بود! از این که این موضوع این قدر فکر آرمانو مشغول کرد و سریع قضیه رو قبول نکرد خیلی خوشم اومد، آرمان پسر خوبیه! آخه اول داستان جوری راجع بهش گفتی که فکر کردم حالا حالاها باهاش کار داریم، راستی میشه بگی الهام بانو یه فکری واسه این پریناز لوس بکنه؟

سلام مریم جونم
متشکرم عزیزم. بهترم شکر خدا. انشاءالله تو هم خوب باشی
هم نگران دخترشه و هم آرمان رو خیلی دوست داره :)
آرمان جا خورده. قصد نداشت به این زودی ازدواج کنه. ازدواج موقت هم حسابی گیجش کرده.
می خواستم این پروسه ی آرمان پنج شیش سال طول بکشه و دانشگاه بره و اینا تا ادب بشه ولی راستش حوصلم نذاشت :D
پرینازم می خوام تواین سفر یه شستشوی اساسی بدم B)

sokout چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام شاذه جون
ایشالا همیشه خوب باشی
عجب آشی واسه این بچه پختی
عالی بود مرسی

سلام سکوت جونم

متشکرم. تو هم همینطور ♥

آرررره! یه وجب روغن داره :D

خواهش می کنم گلم ♥

azadeh چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ب.ظ

Aakheeey kheili khobe ke shazze joon :* kash yeki ham injori ma ro migereft be mola :)))

متشکرم آزاده جونم :*
بیا ایران شوهر ریختههههه :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد