ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

معذرت خواهی

سلام دوستام
من شرمنده ام. معذرت می خوام... بدجوری شلوغ شدم و به کلی حس نوشتنم رفته. شهریور داره تموم میشه و پسرا هنوز نه فرم مدرسه دارن نه سرویس!
مهمونداری و این حرفها هم که بوده و هست. کمرم هم درد می کنه و نشستن واقعا برام سخت شده.
نت ورکم هنوز درست نشده و همچنان با جی پی آر اسم.
از خدا می خوام تا مهر همه ی اینها ردیف و میزون بشن و منم یه کمی ذهنم آزاد بشه و صبحها خلوتتر باشم که بیام براتون بنویسم...
دوستتون دارم

نظرات 15 + ارسال نظر
نازلى چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ

همیشه شاد باشی شاذه جان
ما منتظر داستان هات هستیم:)

سلامت باشی نازلی عزیزم
ممنونم. خدا کنه بتونم زودتر بنویسم...

بهار خانم شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام شاذه بانو جان
امیدوارم کمردردتون بهتر شده باشه
دلم برای نوشته هاتون تنگ شده :) ایشالا کارها خوب پیش بره و دوباره بتونی بشینی پای کامپیوتر و بنویسی و لذت ببری و مارو هم توی این لذت شریک کنی

سلام بهار مهربونم :*
متشکرم از لطفت. شکر خدا بهترم. امیدوارم تو هم حالت خوب باشه :*)
ممنونم عزیزم. امیدوارم که زودتر بتونم.

لیلی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ

دخترتون سال کلاس نهمه
ترک تحصیل کرده یا مثل ابجی من هنوز واسش تابستون تموم نشده و مهرم شروع نشده و هنوزم هنوزه قصد حضور تو کلاس و مدرسه رو نداره؟؟/

کلاس هشتم رو تموم کرد تو نظام قدیم سیکل شد ترک تحصیل کرد. مثل خودم هم اهل هنره، هم کتاب و مطالعه، ولی علاقه ای به تحصیل نداره. اینه که تصمیم گرفته آزاد ادامه بده.

رها سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ http://meetingoflife.blogfa.com

مرسی شاذه جون.من همونیم که قبلا وب خونه خاله رو می نوشتم.
به دلایلی حوصله م سر رفت و دنبال جای ساکت تری اومدم اینجا.
مرسی اومدی

خواهش می کنم... ببخشید اول نشناختم. بعد یادم اومد

رها دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ http://meetingoflife.blogfa.com

سلام شاذه نازنین.متاسفم برای کمردردی که تو این شلوغی شهریور گرفتی.
انشالله بهتر شی خانوم و نتتم درست شه.ما منتظرتیم و دعات می کنیم.

سلام رهای مهربون
سلامت باشی
خیلی متشکرم

رها:) یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام بانو
رها و اعتماد ب نفسش:))
من اومدم ی کامنت طویل گذاشتم یهو برق رفت ثبت نشد:|| الان از ترس کپی میکنم:)))
چرا معذرت خواهی؟ ی جوری میگی انگار وظیفه داری:)
ایشالا بهتر شی:-*
کلاس اولی نداری؟:)
من مدرسه ام شروع شده شاید وقت نکنم بیام ! ولی آخر هفته ایی چیزی ی سر میزنم! موهامو پسرونه کردم:)))
بریم معاونارو بیچاره کنیم!
خدافظ عزیزم :-*

سلام رهاخانم گل بااعتماد به نفس :-))
اوخ اوخ... خوبه کپیشو داشتی :-)
مرسی از لطف و مهربونیت گلم ♥
کلاس سومی و ششمی و نهمی دارم. البته کلاس نهمی مثل مامانش ترک تحصیل کرده
خدا نگهدارت گلم :-*

خورشید شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ق.ظ

شاذه جونم سلام
امیدوارم همیشه خوب و خرم باشی و کارهات روی روال باشه ما همیشه منتظر نوشته های زیبات هستیم و برای خوندن اونها لحظه شماری میکنیم به خصوص خود من که همیشه ترجیح میدهم داستان تمام بشه و بعد شروع کنم به خوندن اما مطمئن باش بیش از هر چیز آرامش و شخصیت دوست خوبی مثل شماست که برای ما اهمیت داره. پس نگران نباش و به کارهات برس. امیدوارم موفق باشی!

سلام عزیزم
خیلی ممنونم از این همه لطف و محبتت. سلامت و خوشحال باشی همیشه.

خاتون جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام خسته نباشین
انشاالله همه مسائل حل بشن و نت هم راه بیفته و بزودی برگردین

سلام
سلامت باشید خاتون عزیز ♥

رها پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ب.ظ http://leilyasemany.blogfa.com

♥♥♥

حانیه پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام شاذه جون
دشمنت شرمنده
ان شاالله هر چه سریع تر خوب بشی و سرت هم خلوت تر بشه .
ما منتظرت میمونیم .

سلام حانیه گلم
سلامت باشی عزیزم
ممنون ♥

سهیلا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام شاذه ی عزیز و مهربون که در هر حالی بفکرمون هستی .
خسته نباشی . خدا قوت ... متاسفم که کنار تمام اون مشغله و کار و مهمونداری درد کمر هم اضافه شده . امیدوارم فرصت کافی برای استراحت پیدا کنی . شیدا و شاهد و همه ی خوانندگان هم میتونن صبر کنن تا شاذه جون سر حال و پر انرژی کنارمون برگرده .
از حالا ماه زیبای مهر رو به شما و دانش اموزهای عزیزت تبریک میگم . بچه های من که دو هفته پیش شروع کردن .
به امید موفقیت همگیشون . خوش و سلامت باشی همیشه شاذه جون

سلام سهیلاجونم
خیلی از لطف و همراهی همیشگیت متشکرم ♥

گل سپید سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ

ممنون ک خبر دادی دیگه داشتم نگران میشدم بانو
ایشالا کارات زودتر جمع وجور میشه و کمرت خوب شه
سلام شاذه جونم

خواهش می کنم دوستم. شرمنده :">
خوب و خوش باشی عزیزم ♥
سلام گلم ♥

سیندخت سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام شاذه عزیز انشالله بلا دور باشه شهریور ماه پرکاری برای همه مادر هاست . فکر کنم الان بیشتر از هر وقتی باید ی پری به کمکتون بیاد. برات آرزوی سلامتی میکنم.

سلام سیندخت جان
بله همین طوره :-)
متشکرم دوست من. شاد و سلامت باشی گلم

ارکیده صورتی سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ

خیلی ممنون شاذه جونم که خبر دادی .
اصلا به خودت فشار نیار...خودتو اذیت نکن؛ به بچه ها و خودت برس عزیزم.
خیلی هم مواظب خودت و کمرت باش گلم.
داستان دوست داریم اما شاذه جونو بیشتر دوست داریم و میخوایمش. پس لطفا خیلی مراقب خودت باش عزیزم.
میبوسمت خانوم گل

ممنونم از این همه محبتت ارکیده جونم. سلامت و خوشحال باشی همیشه ♥:-*

دختری بنام اُمید! سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام شاذه جونم خوبی؟ کمر درد:( خیلی خیلی مراقب خودت باش عزیزم
ان شالله زودی خوب بشی و سرحال و با نشاط بیای و بنویسی، منتظر داستان قشنگت هستم

سلام امید مهربونم
ممنونم. خوبم شکر خدا. تو خوبی؟
سعی می کنم مراقب باشم ولی سخته :-(
سلامت باشی خانم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد