ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

بازی!

سلام

به دعوت اوووووم جون و ندا جون منم اومدم بازی! راستش از این بازی خوشم اومد. یه جور بازنگریه به سالی که گذشت. هر کی دوست داره هم بازی کنه. 


بهترین روز سال 88 - شب بود! یکی از افطاریهای ماه مبارک رمضان.


بهترین هدیه ی سال 88 - بماند...


بهترین سفر سال 88 - سفر مشهد هفته ی آخر تابستون.


بهترین کتابی که سال 88 خوندم - رازی را به من مگو نوشته ی جوی فلدینگ (تو کتابناکم موجوده)


بهترین دوست سال 88 - همه ی دوستام عزیزن.


بهترین کاری که سال 88 انجام دادم - کمی طرز فکرم رو اصلاح کردم. 


بهترین غذایی که سال 88 خوردم - دو بار نهار خیلی عجله ای درست کردم ولی خیلی خوشمزه شد! یه بار ته چین ماست با قورمه سبزی، یه بارم چلو با کباب بشقابی! حالا اگه من چار ساعت وقت گذاشته بودم عمراً به اون خوبی نمی شد!!!


بهترین فیلمی که سال 88 دیدم - این زمستون به اندازه ی تمام سال فیلم دیدم. ولی از جنایات ذهنی که تی وی پخش کرد از همه بیشتر خوشم اومد. 


بهترین پستی که سال 88 نوشتم - قسمت پنجم آرد به دل پیغام وی.


انشااله فردا قسمت بعدی قصه رو می نویسم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام من از سفر برکشتم دلم برات تنک شده بود

سلام!
خوش برگشتی :)
منم همینطور :*)

جودی آبوت دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

منم شرکت کردم هرچند کسی دعوتم نکرد

من که گفتم هرکی دوست داشت بازی کنه!!!

Sanaz @ Anahita دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ق.ظ http://tinyurl.com/y97ry5r

سلام به شما دوست عزیز
شما به ستاپ دعوت شدید
منتظر حضور گرمتان هستیم

نرگس دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ق.ظ http://nargesb.blogsky.com

قسمت پنجم آرد به دل پیغام وی رو لینک می کردین خوب !
بی زخمت لینک دانلود کتابه رو هم بذارید .
من آدمه تنبلیم !

همون قسمتی که فهمید کیهان باباشه!
اگه عضو نشی نمیذاره دانلود کنی.

الهه و چراغ جادو دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ http://elaaheh.blogsky.com

وای من اصلا از این حافظه ها ندارم

منم نیم ساعت نشستم فکر کردم تا یادم اومد.

neda دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://eastern-girl.persianblog.ir

bah bah tahchinn!!!!
eyvaaaaal farda montazeramaaaaa!! inghesmatish die be elham banoo begoo in dotaro bi dardesar be ham beresoone ke ma ye shab rahat bekhabimmordam bas ke be aghebate in dotafek kardam
migam sharmande in lapim taze windows avaz karde...hanuz farsi nadare.
booooooooooos...

خیلی دوس دارم :)
انشااله می نویسم
باشه حتما :)
:)))
اشکال نداره عزیزم
بووووووووووووووووس

Miss o0o0om دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

بوووووووس...!

بووووووووس...!

آزاده یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

الان می رم اون قسمت پنجم رو بخونم دوباره

من این بازی رو انجام نمی دم فک کنم...بهتره مرور نکنم... اما بهترین دوستی که امسال پیدا کردم، شما هستین

:) برو بخون. من که بس خودشیفته ام سه بار قسمت پنجم رو خوندم :)))

آره... :(

خیلی لطف داری عزیزم :******

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد