ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

اسباب کشی

سلام به روی ماه دوستام
از خدا می خوام که حالتون خوب خوب باشه
خیلی وقته که سیستم نظردهی اینجا داره  اذیت می کنه. در و دیوار خونه اش نم کشیده انگار. با سیستم های اندروید و آی او اس و ویندوزفون کنار نمیاد...
از روزی که با وبلاگ آشنا شدم حس کردم بلاگ اسکای خونمه. سالها خونه ام بود ولی فعلاً مجبورم برم آپارتمان نشینی! میهن بلاگ به نسبت اینجا خیلی سریع و ساده تره ولی محدودیت فضا داره و زود حجم یه پست پر میشه. خیلی وراجی نمیشه کرد

فعلاً قسمتهای قبلی این قصه رو منتقل کردم اون طرف. نیمی از پست آخرش هم جدیده. لطفاً بخونین.

بقیه ی بار و بندیلم همین جا میمونه. خونه ی قدیمیم هست تا گاهی بهش سر بزنیم. اگر کسی قصه ای خواست بیاد برداره. کامنتاش که دنیایی خاطره ان برام بمونن. انشاءالله کامنت گذاری تو خونه ی جدید آسونتره و راحتتر باهم در ارتباطیم.
دوستتون دارم و از خدا می خوام که تو خونه ی جدید هم مهمونم باشین

نظرات 4 + ارسال نظر
محی جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام داستان ادمی و پری و دانلود کردم اما متاسفانه اخر داستان نیست

تو آرشیو سرچ کن قسمت آخر قصه هست

shalil* شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام شاذه جون خوبی عزیز


منو شاید یادت نیاد ولی من کلی از نوشته هات خاطره دارم

راستی اگه یکمی کمرنگ اون گوشه کنارای ذهنت چیزی یادت بود من اون قبنا پرستاری می خوندم ولی حالا دکتر شدم یه ماهه ترم 3 پزشکی رو تموم کردم!!!!!!!!!!!!



شاذه اینقده خوشحالم دوباره داری می نویسی

سلام شلیل جان
اوه خدای من! سه ماهه اینجا سر نزدم!
البته که تو رو یادم میاد. به به خانم دکتر! چه عالی! موفق باشی

الهه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:15 ب.ظ

من خیلی این وبلاگ و داستاناتو دوس دارم حیفه اسباب کشی کنی اخه اینجا هم قدیمیه هم پراز خاطره ولی مبارک باشه خونه ی جدید

خیلی ممنونم الهه جان
بس که قسمت نظرات اذیت کرد مجبور شدم. نیمی از عشق من به نوشتن به ارتباط با دوستانم برمی گرده. یک طرفه نمیتونم بنویسم.

اف وی ای 60 شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
ظاهرا کامنت منم دوباره خورده، خونه نو مبارکه میایم پیشتون

سلام
همین کارا رو کرد که مجبووور شدم اسباب کشی کنم
خیلی ممنون. منزل خودتانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد