ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

سفر

سلام
خوبین؟
منم خوبم. مثل همیشه شلوغ....
فردا صبح مسافر تهرانم. دلم می خواست قبل از رفتن یه پست دیگه بنویسم ولی اصلاً وقت ندارم. مواظب حمید و ریحانه باشین تا برگردم :)
دوستتون دارم

نظرات 16 + ارسال نظر
Shahbanoo یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ http://shahbanoo.blogsky.com

سلااام خاله
خوبین؟
نتیجه عمل چی شد:(
دلممم براتون تنگ شده

سلام عزیزم
خوبم شکر خدا. تو خوبی؟
هنوز عمل نکردن :( از صبح حیرونن.
منم دلم برات تنگ شده :****

دختری بنام اُمید! جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ

ان شالله با این عمل حالشون خوب بشه، دعا میکنیم براشون :)
ممنون منم خوبم شاذه جانم
فعلا رئیس جان گیر داده به ما! این رئیسا جنبه ندارن یکی خوب کار کنه

خیلی ممنونم از محبتت. انشاءالله که اینطوره
شکر خدا که خوبی
والا! رحم و مروت نداره

دختری بنام اُمید! جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام شاذه جانم خوبی؟
خاله جان خوبن ان شالله؟
مریض داری تو راه دور خیلی سخته، ان شالله حالشون زودتر خوب بشه
مراقب خودت هم باش شاذه مهربونم
نگی اُمید! بی معرفته من رفتم سفر نیومده یه سر به این بچه ها بزنه ها، این یه هفته سرم خیلی شلوغ بود، رئیسه ولمون نمیکرد هوووووووف
خیلی دلم برات تنگ شده

سلام امید مهربونم
خوبم شکر خدا. تو خوبی؟
اونا هم الهی شکر.... بعد از نزدیک یک ماه بستری بالاخره قراره عمل بشن. انشاءالله نتیجه خوبی بگیرن
مراقبم عزیزم. خیلی ممنون
آخ آخ تو هم مراقب خودت باش از پا نیفتی
منم دلم برات تنگ شدههههه

فاطمه چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام:)

آب و هوا سازگار
:)

منتظریم

سلام :)
متشکرم :)
منم مشتاق نوشتنم :)

زهرا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:45 ب.ظ

نظر من بد بود که نشون ندادین

نه بابا...خیلی هم بامزه بود. به ترتیب جواب میدم. زیاد وقت ندارم. هر دفعه یکی دو تا رو جواب میدم تا بعد

پاستیلی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام

موفق باشین و خوش خبر

اون وسط مستا هم یکم بنویسین بدنیستا
یعنی بس بیکارین میگم

سلام
سلامت باشی.الهی آمین
ها بیکارررر :))))

زهرا شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام
سفر به سلامت.
مراقب خودتون باشید.
حمید و ریحانه در دوران خوش نامزی به سر می برند.
جان؟
بله بله
حمید اشاره می کنه بگم :"ما خودمون مواظب خودمون هستیم س ر خ ر نمی خوایم"(منظورش با منه)

!!! ای حمید بی ادب!!! میخوای بری مکه ها!!! خجالت بکش

پ.ن: قرص هامو میخورم، باید صبرکنید تا خوب بشم، امیدتون رو از دست ندید

سلام
خیلی ممنون
سلامت باشی
بلی بلی :))))
پس بهتره در اتاق رو ببندیم و بذاریم راحت باشن ؛)
مکه رفتن با نامزد بودن منافاتی نداره :))

من امیدوارم :)))

خاله سوسکه شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی?
این چند وقت اینقدر اتفاق برام افتاد که نتونستم بهت سر بزنم
یکیش دزدیده شدن لپ تابم بود
خلاصه که بعد از کلی ضد حال سری به وبلاگ شما زدم و کلی خوشحال شدم
فقط دیر پست اخر را دیدم
میخواستم ادرس بنویسم قدم بر چشم ما هم بگذاری
که دیدم جواب یکی از کامنت ها نوشتی مریض دارب
ان شاالله که خدا همه مریض ها را شفا بده
هزار تا ماچچچچچچ

سلام عزیزم
خوبم شکر خدا. تو خوبی؟
آخ خدا... انشاءالله بقیش خیر باشه و خوشی برات
خیلی ممنون
نظر لطفته. بله متاسفانه امدم پرستاری فرصت دید و بازدید ندارم.
الهی آمین
ماچچچچچچچچچچچ

Shahbanoo شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:52 ب.ظ http://shahbanoo.blogsky.com

سللااااام خاااااااالههه
مبارکه میرین پیش خاله؟
خریدم بکنین کیف میده
بسپرینشون به من...یه کاریشون میکنم:)))
حسننننن؟؟ کدوم حسن:| حسنه داییه من؟!

سلاااااام عزیزممممم
بله انشاءالله بتونم کمکی بکنم
چشم :))))
باشه. دست تو امانت. مواظبشون باش تا بیان
بله حسن دایی تو و خواهر من :))

ashraf شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام،

انشاا... خاله جان هرچه سریعتر بهبود پیدا کنن، کاری اگر از دست ما برمیاد خوشحال میشم کمک کنم عزیزم

سلام اشرف جان
خیلی ممنون. انشاءالله. لطف داری

سما شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ق.ظ

سفر به سلامت بانوی قصه گو

متشکرم سماجان

سادات شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:58 ق.ظ

سفرت سلامت عزیزم :)

ممنونم. سلامت باشی :)

118 شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ق.ظ

ا دارین میاین تهران ؟ من مسئولیت این دو تا طفل معصوم رو نمیتونم به عهده بگیرم خیلی شرن اینا هی دعوا هی سر و صدا نمیشه بگین نصرت بیاد نگهشون داره ؟ نهایتا فروزنده ؟ راستی برای ما کلمپه هم میشه بیارین ؟ درست گفتم؟ آخه من شنیدم یه نوع شیرینی کرمانی هست . شنیدم کلمپه های کرمان خیلی خوبن راسته ؟

حسننننننن :)))))))))))))))

ارکیده صورتی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام گل بانو
سفر بی خطر و به سلامت
ان شاالله زودتر خاله خانوم خوب بشن
خیلی مواظب خودت باش همینطور کمرت مهربانو جانم
بوووس

سلام عزیزم
سلامت باشی خانم گل
خیلی ممنونم. انشاءالله
سلامت باشی مهربونم
بووووووس

رها جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ب.ظ

ااااااا داری میای تهران؟!
به سلامتی

سلامت باشی :)

ashraf جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام دوستی،
حالا کہ تشریف میارید تہران پیش ما ھم بیاید، خوشحال میشیم عزیزم

مواظب خودت باش و سفر خوبی داشتہ باشی

سلام عزیزم
خیلی از لطفت متشکرم.
خاله ام بیمارستان بسترین برای پرستاری میام. متاسفانه اصلا وقت ندارم
خیلی ممنونم عزیزم. سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد