ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

سلام :">

سلام به روی ماه همتون

دلم براتون خیلی تنگ شده. ولی حس نوشتنم نمی دونم کجاست که پیدا نمیشه. کمرم شکر خدا کمی بهتره. عطای لپ تاپ رو هم به لقاش بخشیدم و پی سی برگشتم که برای کمر و گردنم بهتره. به علاوه کلی تغییرات و تنظیمات در برنامه هام که بتونم بنویسم اما نشد که نشد... شاید در نهایت با یه داستان جدید بیام و آدمی و پری رو فعلاً به حال خودش بذارم. این معمول من نیست و هرچند پایان عجولانه خیلی داشتم، اما داستان نصفه نداشتم. ولی به نظرم برای باز شدن ذهنم و یه شروع دوباره بهتر باشه فعلاً رهاش کنم.

امشب بعد از مدتها دوباره جن عزیز من رو خوندم. به دنبال سوژه ها و نگاهی که موقع نوشتنش داشتم می گشتم... نمی دونم پیداش کردم یا نه. ولی به آخر داستان رسیدم و تاریخ کنار کنار امضا توجهم رو جلب کرد... پاییز هشتاد وسه... ده سال از نوشتنش گذشت و پنج سال از مهرماه هشتاد وهشت یعنی شروع به نوشتنم توی این وبلاگ...

خوشحالم که اینجام. خوشحالم که دوستان نادیده ای پر از مهربونی دارم. متشکرم که هستین و همراهیم می کنین.

از خدا برای همه شما و عزیزانتون سلامتی و خوشحالی می خوام و امیدوارم بتونم به زودی دوباره با یه داستان تازه بیام.

شبتون طلایی و پر از رویاهای خوش

نظرات 17 + ارسال نظر
مہـــــر آفریـــــنـــــ چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ

شاذه خانوم بخدا مام دلمون پوکید.....
شما هر چی نوشتی نوشتی...فقط بنویســــــــــ✍♥ــــــــــツ✔ـــــ

ای جانم! چشم :*)

مهسا سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام شاذه جونم،
من یکی از طرفدارایه داستانهاتم،با این وبلاگ تازه آشنا شدم،قبلا داستاناتو توی 98iaمیخوندم، خیلی خوب مینوسی،سوژه هاتم خیلی دوست دارم.
میخواستم بپرسم میشه نسخه جار رمانهاتو توی وبلاگ بزاری؟؟؟؟؟؟؟
درهر صورت امیدوارم همیشه سلامت وپراز ایده باشی

سلام دوست من
خیلی از لطف و محبتت ممنونم ♥
والا من فرصتم خیلی خیلی کمه و همین پی دی افها رو هم دوستام تهیه می کنن.

ارکیده صورتی یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام شاذه جونم. خوبی بانو؟ بچه ها خوبن؟
یه هفتس نظرات برا من باز نمیشد!! خودمو کشتم تا نصفه و نیمه باز شد اونم بی شکلک!!!!!!
شاذه جونم شما بیا اصن از شیطنتای آقارضا بنویس...من یکی که با جون و دل میخونم.
شما هرچی بنویسی ما مشتری هستیم.
خودتو ذهنتو خسته نکن عزیزم. ریلکس باش سوژه خودش میاد.
تن سالم و دل خوش دعای من برای هرروزت عزیزم.
یه عالمه نوشتم ثبت نشد همش پرید!!!!!

سلام ارکیده ی مهربونم
خوبیم شکر خدا؟ تو خوبی گلم؟
آخی! امان از ورژن جدید بلاگ سکای! خیلی سخت و لوس شده :'(
مرسی از لطف و مهربونیت. شیطنتای بچه ها تمومی نداره ولی هیچ وقت یادم نمیاد بنویسمشون: ))
ممنونم از این همه محبتت. سلامت باشی و خوشحال همیشه ♥

راز نیاز پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

mamani aziz khodemon ma dost nadarim ba hale bad ya ye payani ke be delet nemichasbe dastan tamom beshe harvaqt khob shodi biya azizam :*

خیلی ممنونم دوست مهربونم ♥

رها چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ http://meetingoflife.blogfa.com

سلام شاذه گلم.انشالله بهتر میشه همه چی.همه جسمتو هم الهام خانوم ناز و ادا دارت...:)
هنر همین طوره دیگه.من گاهی نصف روز پای تابلومم والان دو روزه دستش نزدم.
منتظر پست های جدیدتیم.چی ادامه این باشه و یا داستان دیگر...
منم یادمه که شاید همون چهار پنج سال شده که با وبت آشنا شدم.البته اول پی دی اف داستانات رو خوندم و به شدت ذوق زده شده بودم که خانومی هست و چنین داستان های زیبایی رو میذاره تا ما مفت مفت بریم بخونیم. :))
مانا باشی و سالهای زیاد قسمتمون باشه داستاناتو بخونیم.

سلام عزیزم
خیلی ممنونم از لطف و مهربونی و همراهیت ♥

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:23 ق.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

سلام شاذه جونم
خوبی؟
دلمون برات تنگ شده کجایی شما؟!
به نظر یه نویسنده خوب و مهربون احترام میزاریم و منتظر نوشته های جدیدت هستیم

سلام گلم
شکر خدا خوبم و مثل همیشه شلوغ. امیدوارم تو هم خوب و خوش باشی عزیزم
متشکرم از لطفت. خصوصیتم دیدم و هنوز نتونستم آقای همسر رو بیکار گیر بیارم تا برام بخره. خیلی سرش شلوغه. ولی حتما می خرم. ممنونم از معرفیت ♥

آرامش سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام . خوبی شاذه جونم
از خوانندگان قدیمی داستانهای شما هستم
اول از نودهشتیا شروع کردم الان اینحام
هر داستان شما رو بدون اغراق پنج باری خواندم
قلم شیوا و روانی داری
بهت تبریک میکنم
امیدوارم هم جا مثل داستان نویسیت شاد باشی و موفق
روزگارت خوش و خرم

سلام دوست من
خیلی از لطف و محبتت ممنونم ♥

سپیده سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ http://realsense.persianblog.ir


شما هر جوری بنویسی ما خوشحالیم که هستی

سیندخت دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام شاذه جون خوشحالم حالتون بهتر شده شما برای موضوع داستان ،پیشنهاد قبول میکنید آیا؟من چندتا ایده دارم خودم بلد نیستم بنویسم

سلام عزیزم
خیلی ممنونم از لطفت ♥ امیدوارم تو هم حالت خوب باشه ♥
البته! خوشحال میشم برام بگی و هر کدوم رو که بتونم بنویسم.

رها:) دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام:))))))))

سلاممممم :-)

غزل دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

همه این سالها واقعا عالی بود که انقدر با استمرار با این همه نگرانی و ناراحتی مشکلات همچنان کاری که دوست داری یعنی نوشتن رو انجام میدی
همیشه دلم به نوشته هات خوش بوده و هست بوس بهت مامانی

از این همه لطف و محبت و همراهیت متشکرم غزل مهربونم ♥

رها:) یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ب.ظ

خوش ب حال شما :-*
یعنی خوس ب حال ما بابت دوست خوبی مثل شما:-*
سرما خوردم و خیلی حالم بده و نمیرسم ب برنامه تست زنی...درنتیجه برای اولین بار در زندگی استرس گرفتم جمله فلسفی آرامش بخش نداری؟

♥♥♥
خدا نکنه بدحال باشی!
دلچسب ترین جمله ی فلسفی ای که یادم میاد اینه "بگذرد این هم"

azadeh شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

گلی شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

خوب و خوش باشین همیشه :*

سلامت باشی گلی جان ♥
جواب کامنت قبلیت رو یه کم اضافه کردم لطفا بخون :-*

سپیده1991 شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

اشکال نداره عزیزم !! هر داستانی شما بزاری ما دنبال می کنیم!!
عیدت هم مبارک!!! :))
مهم خودتی و اینکه سالم باشی!!
و خوشحاااااااال!!

از این همه لطفت متشکرم گلم ♥
عیدت مبارک ♥

گل سپید شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

هورا هورا ی داستان نو
اشکال نداره شاذه جون حالا این داستان ی مدت بمونه کنار شخصیتاش ادب شن هی حرص ندن منو
بازم هیچی پی سی رو نمی گیره ،عشق منه کامی جونم، هر چند ک الان برا من روشن نمیشه
ایشالا همیشه خوب باشی
سلام سلام

مرسی! دعا کن بتونم. ایده هام منسجم نمیشن :-(
ها والا :-D
واقعا! هی خواستیم شیک باشیم نشد که نشد. امیدوارم زودتر درست بشه ♥
سلامت باشی و خوشحال ♥
علیک سلام ♥

گل گلی شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ

کاش می شد داستانتون رو ادامه بدین

کاش بشه. ذهنم بدجوری خالیه. نمی دونم چی شده :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد