ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

آدمی و پری (8)

سلام به روی ماهتون
اینم یه پست دیگه...

مائده با لبخند و نگاه معنی داری پرسید: چند سالته شیداجون؟

شیدا نفسش را با حرص رها کرد. بعد سر برداشت و گفت: بیست و دو سالمه.

در دل دوباره برای شاهپر خط و نشان کشید.

مائده باز با همان لحن مهربان حال بهم زن پرسید: چه رشته ای تحصیل می کنی؟

شیدا در حالی که برمی خاست گفت: کاردانی هنرهای سنّتی خوندم. ببخشید مامان بزرگم کارم دارن.

و بدون این که منتظر جواب مائده شود به طرف مادربزرگش رفت. صدای شاهپر در گوشش طنین انداخت: اوا چرا پا شدی شیدا جون؟

از بین دندانهای بهم فشرده غرّید: شاهپر لهت می کنما!!!

_: آخه من اگه تو رو اونم در اسرع وقت به این پسره نرسونم که تو به قولت وفا نمی کنی!

+: اونی که بدقول و فراموشکاره من نیستم.

به مامان بزرگ که رسید دیگر صدای شاهپر را نشنید و نفسی به راحتی کشید.

مامان بزرگ با دیدنش با خوشحالی به خانم خوش پوشی که کنارش نشسته بود نگاه کرد و گفت: این نوه ی دختریمه. شیدا. شیداجون گوهرخانم از دوستان عزیز و قدیمی منن.

شیدا با لبخند مؤدبانه ای گفت: خوشبختم.

گوهرخانم هم تبسمی کرد و گفت: ماشاءالله. خانومی هستی برای خودت. شیداجون من امشب می خوام مادربزرگتو بدزدم.

شیدا با ابروهای بالارفته پرسید: بدزدین؟!

مامان بزرگ توضیح داد: گوهرجون ساکن اسکاتلنده. بعد از سالها اومده ایران و امشب منو دعوت کرده که باهاش برم هتل. البته دوست و آشنا زیاد داره که به خونشون دعوتش کردن. حتی خود من ازش خواستم ولی به قول خودش نمی خواد مزاحم کسی بشه.

و لبخندی به گوهرخانم زد.

شیدا نفسی کشید و سری به تأیید تکان داد. مادربزرگ ادامه داد: به داییت زنگ زدم گفتم شب نمیام.

+: وسیله ای چیزی لازم ندارین از خونه بردارین؟

گوهرخانم با لبخند عشوه گری گفت: همه چی هست. من اگه امشب این رفیق قدیمی رو از دست بدم دیگه معلوم نیست دوباره فرصتی برای دیدنش پیدا کنم.

شیدا متفکرانه گفت: بسیار خب. پس با اجازتون من برم خونه.

مادربزرگ با تعجب پرسید: الان بری؟ چرا با این عجله؟ هنوز نیم ساعت نیست که اومدی! اصلاً این پسره راننده ی آژانس که می خواد تا آخر مجلس بمونه.

+: مامان جون آقای شهابی راننده ی آژانس نیست.

_: نیست؟! پس کیه؟

ای خدا! حالا بیا اینو درستش کن! باید چه می گفت؟!!!

من من کنان به دنبال کمک به اطراف نگاه کرد. گوهرخانم بدون توجه به او به مادربزرگ گفت: بیا یه کم موز بخور. پتاسیم داره. خیلی بهتر از شیرینی خوردنه. اونجا دکترا خیلی به خوردن موز سفارش می کنن.

حواس مادربزرگ پرت شد. شیدا هم با عجله و عذاب وجدان خداحافظی کرد و به طرف در خروجی رفت. مائده را از دور دید. ولی بیرون رفت که دیگر با او برخورد نکند.

ماشین شاهد را پیدا کرد. کنارش ایستاد و گوشی او را در آورد. بازهم رمز را فراموش کرده بود. بینیش را مالید برای بار سوم شماره ی اشتباه را وارد کرد. گوشی قفل شد.

+: اککهی!!!

چند پسربچه همان اطراف داشتند بازی می کردند. جلو رفت و پرسید: هیچکدومتون آقای شاهد شهابی رو می شناسین؟

یکی از پسرها با نگاه خندانی گفت: من می شناسمش. پسرعمه ی مامانه.

با امیدواری پرسید: می تونی صداش کنی؟ بگو من کنار ماشین منتظرشم.

_: بگم کی منتظرشه؟

نفسش را پف کرد و گفت: شیدا.

_: چشم شیداخانم.

آهی کشید و گفت: ممنون.

 

شاهد تقریباً دوان دوان خودش را رساند. هنوز نفسش جا نیامده بود که پرسید: خوبی؟ چرا زنگ نزدی؟

شیدا با شرمندگی گوشی را به طرف او گرفت و گفت: رمزشو فراموش کردم. قفل شد.

شاهد لبخندی از سر آسودگی زد و گفت: باشه. حالا چی شده؟ خوبی؟ دردت بهتره؟

+: نه درد می کنه. خسته ام... مامان بزرگم نمی خواد بیاد. امکان داره؟... ببین می دونم پرروییه...

از خجالت رو گرداند. شاهد با لبخند گردن کشید تا نگاهش را شکار کند. شیدا از گوشه ی چشم با لبخند شرم آلودی نگاهش کرد.

خجالت زده ادامه داد: مامان بزرگ یکی از دوستای قدیمیشو دیده قرار شد شب مهمونش باشه. منم میرم خونمون. تو همون کوچه ای که... اسمش هما نبود.

شاهد قاه قاه خندید: کوچه ای که اسمش هما نبود! خب حالا چرا سوار نمیشی؟

خودش ماشین را دور زد و سوار شد. شیدا در کنار راننده را باز کرد و گفت: ببین الان به فکرم رسید که... یعنی میگم... اگه می خوای بمونی من آژانسی چیزی پیدا می کنم. هنوز سر شبه.

مکثی کرد و با لبخند امیدوارانه ای اضافه کرد: این جنّ بی خاصیت من یه آژانس احتمالاً می تونه پیدا کنه.

شاهد باز هم خندید و گفت: سوار شو. این پری رو هم بذار سر کوزه آبشو بخور.

+: ببین اینجوری زشته آخه. من از عصر تا حالا مزاحمتم. نیم ساعت نیست که اومدی. درسته که نمی خواستی بیای ولی الان که اومدی لابد... می خوای بمونی.

_: نه نمی خوام بمونم. حاضری زدم. عروسم دید اومدم. میریم دیگه. سوار شو.

شیدا با تردید گفت: مطمئنی؟.... پس... من... میرم عقب بشینم.

شاهد در را گرفت و نگذاشت آن را ببندد. با لحن محکمی گفت: شیدا!

شیدا دوباره توی ماشین خم شد. دستپاچه و نگران پرسید: چیه؟

شاهد رو گرداند. به روبرو خیره شد و محکم گفت: جلو بشین.

شیدا سوار شد و غرغرکنان گفت: ترسیدم! فکر کردم چه خبطی مرتکب شدم که می خوای کتکم بزنی!

شاهد ماشین را روشن کرد. در حالی که دور میزد گفت: من کتکامو پیش پرداخت کردم.

شیدا خندید و گفت: تقصیر خودم بود.

و به دنبال آن نالید: دمااااغم... کی می تونم دوباره مسکّن بخورم؟

شاهد آهی کشید و گفت: حداقل با چهار ساعت فاصله.

شیدا سرش را به عقب تکیه داد و چشمهایش را بست. چشم بسته گفت: صدای موزیکشون وحشتناک بود. داشتم کر می شدم. از آهنگشم بدم میاد. یه وقتی خیلی دوسش داشتم. وقتی خشایار گفت اونو داره و من کول دیسک دادم بهش برام بریزه. لعنتی! فراموش کردنش سخته.

چشم باز کرد و دوباره راست نشست. چند بار پلک زد تا اشکهایش را عقب براند. بعد از چند لحظه سکوت بی مقدمه پرسید: یه جا وایمیستی یه ساندویچ هات داگ بخرم؟ دارم از گشنگی میمیرم. دلم یه ساندویچ آشغال پر از ضرر می خواد. از اونا که خشایار سوسول محاله طرفشون بره. حتی نوشینم همینطوره... من خر رو بگو! همیشه نوشین می گفت از سوسیس کالباس بدم میاد! هیچوقت فکر نکردم بهم ربطی دارن!

_: شاید واقعاً ربطی نداشته باشه.

شیدا معترضانه گفت: همین امشب رسماً نامزد شدن. یعنی چی که ربطی نداره؟

_: خب میگم شاید دوستت از قبل از سوسیس کالباس بدش میومد. خشایار بهش القاء نکرده.

+: هان! خب شاید. ولی چه اهمیتی داره؟ من گشنمه! آهان یه ساندویچی! همین جا وایسا! وایسا!

شاهد با ملایمت گفت: شیدا... می برمت یه جای درست حسابی. خواهش می کنم. اینجا تو کمربندیه! ببین چه خلوته! نمیشه وایساد. خطرناکه.

شیدا از گوشه ی چشم نگاهش کرد. آن آهنگ شیدا گفتنش را دوست داشت ولی دلش نمی خواست مغلوب این علاقه ی بی مقدمه بشود. لب برچید و دوباره گفت: گشنمه.

شاهد نگاهش کرد. آرام خندید و گفت: نکن این کار رو با من! میریم بهت شام میدم. قول میدم.

شیدا سر برداشت. حاضر نبود که اعتراف کند که از نگاهش می گریزد. نگاهش روی یقه ی پیراهن او مانده بود. پرسید: چیکار نکنم؟

_: هیچی. بی خیال...

شیدا به روبرو چشم دوخت و زمزمه کرد: باشه. بی خیال....

چند لحظه در سکوت گذشت. بعد دوباره صدایش در آمد: شاهد.... میگی خیلی دوسش داره؟

_: شیدا.... میشه بس کنی؟

+: نه نمیشه. مگه تو بنفشه رو فراموش کردی؟ هان؟ نکردی دیگه! پس هیچی نگو!

بغض صدایش را شکست.

شاهد آرام گفت: من فراموشش نکردم ولی به خودم اجازه نمیدم دربارش فکر کنم. الانم دارم فکر می کنم نزدیکترین ساندویچ فروشی معتبر کجاست که برای دختر لوس گرسنه ساندویچ هات داگ بگیرم.

شیدا با گریه گفت: بهت گفتم می خوام کثیف باشه. نمی خوام معتبر باشه. می خوام خودم بخرم. نمی خوام آویزون تو باشم. اصلاً مگه تو کیه منی که از عصر تا حالا شدی قیّم من و هی دست تو جیبت می کنی؟

_: این گردن من باریکتر از مو. هرچی می خوای بگو.

شیدا دوباره لب برچید و رو گرداند. شاهد گفت: نکن دختر. نکن این کارو. آدمیزاد از گوشت و خون ساخته شده! مثل آدم بگیر بشین. اینقدر رو اعصاب خسته ی من پیاده روی نکن.

شیدا غمزده سر به زیر انداخت و گفت: من کاری به تو ندارم که! گفتم که با آژانس میرم. همین جا بزن کنار یه ماشین پیدا می کنم.

_: ساعت ده و نیم شب، وسط ناکجاآباد، بزنم کنار که تو و اون پری آشغالت ماشین پیدا کنین؟ خوبی تو؟ درست بشین اینقدر خودتو لوس نکن.

+: من نمی خوام خودمو لوس کنم. دارم جدّی حرف می زنم.  

شاهد ماشین را به خاکی کنار جاده کشید. شیدا با چشمهای گرد شده نگاهش کرد. نگاه ترسیده ای به اطرافش انداخت. پرنده پر نمی زد. با ناباوری پرسید: پیاده شم؟!!!

ولی شاهد کمربند خودش را باز کرد و در حالی که پیاده میشد گفت: نخیر. همین جا بشین تکونم نخور. درا رو قفل می کنم.

شیدا اینقدر حیرتزده بود که عکس العملی نشان نداد. شاهد توی ماشین خم شد و گفت: با تو ام شیدا! راه نیفتی وسط بیابون. میرم برات شام بگیرم. همین جا باش.

بالاخره به زبان آمد: خب منم میام. گفتم که می خوام خودم حساب کنم.

شاهد انگشتش را به نشانه ی تهدید بالا آورد و گفت: جرأت داری قفل اون کمربند رو باز کن! با من طرفی! وسط این بیغوله پیاده شی چه غلطی بکنی؟ بشین!

در ماشین را بهم کوبید و رفت. شیدا متحیّر به رفتنش چشم دوخت. دورتر از جادّه جایی بین خانه های فرورفته در تاریکی یک مغازه ی دود گرفته ی نیمه روشن بود با تابلویی که با کلّی زحمت میشد نوشته ی رنگ و رو رفته ی "ساندویچ اصلان خان" را روی آن خواند.

شیدا لبش را گاز گرفت. اگر وسط این بیابان، سگی... آدم شروری... چیزی به شاهد حمله می کرد چه خاکی باید به سرش می ریخت؟!

نگاه نگرانی به گوشی دوّم شاهد که بین دو صندلی جلو بود انداخت. شماره ی پلیس را که می توانست بگیرد. گوشی را توی مشتش گرفت و روشنش کرد. قفلش باز شده بود. صدای شاهد توی گوشش پیچید: سال نود و سه بیست و چهار ساله شدم. 

آهی کشید. بالاخره به خاطر آورده بود. حالا می توانست به او زنگ بزند. هرچند هنوز شاهد را از دور میدید و جای نگرانی نبود. توی مغازه جلوی دخل ایستاده بود. ولی کمی بعد از جلوی دخل کنار رفت و دیگر در دید او نبود.

یک دقیقه... دو دقیقه... پنج دقیقه.... ده دقیقه گذشت و نیامد. یعنی گوشه ی آن مغازه ی دود گرفته چه اتّفاقی افتاده بود؟ از فرط پشیمانی دلش می خواست زارزار گریه کند. با پریشانی رمز گوشی را وارد کرد. با دستهایی لرزان به دنبال شماره ی "خودم" گشت. بالاخره آن را یافت و شماره گرفت. با بغض گوشی را کنار گوشش نگه داشت.

بعد از دو زنگ شاهد جواب داد: جانم؟

نفس شیدا بند آمد. خوشحال بود که خوب است. ولی این "جانم" معنی خاصی داشت یا عادت گفتاریش بود؟

شاهد از مکث او نگران شد. تا دم در مغازه آمد و در حالی که به ماشین نگاه می کرد، پرسید: خوبی؟

+: خوبم. تو خوبی؟ نمیای؟

_: هات داگ نبود بندری سفارش دادم. الان آماده میشه.

+: ممنون.

_: خواهش می کنم. نوشابه چی می خوری؟

+: سون آپ.

_: باشه. کاری نداری؟

+: نه مرسی.

و بدون حرف دیگری آرام قطع کرد و به گوشی خیره شد.

کمی بعد شاهد با ساندویچها رسید. سوار که شد شیدا گفت: شام مهمون من. چقدر شد؟

شاهد با بی حوصلگی گفت: بخور. اذیتم نکن. اعصاب ندارم.

شیدا نگاهی به ساندویچ انداخت و گفت: خواهش می کنم.

شاهد جرعه ای نوشابه نوشید و گفت: بسه دیگه.

شیدا به آرامی مشغول خوردن شد. شاهد ساندویچش را خورد و راه افتاد. بین راه برد دست برد گوشی دوّمش را از بین دو صندلی برداشت؛ بدون این که به شیدا نگاه کند به طرفش گرفت و گفت: پیشت باشه. فردا بهت زنگ بزنم قرار دکتر رو بذاریم.

شیدا متعجّب به گوشی نگاه کرد و گفت: گوشیم رو تا فردا شارژ می کنم خب!

شاهد همانطور که با سماجت چشم به روبرو دوخته بود گفت: بگیرش. فردا پسش می گیرم.

+: باشه ولی چرا؟ چه فرقی می کنه؟

_: نمی خوام شمارتو داشته باشم... مبادا دست و دلم هرز بره. هنوز زوده. اعصابشو ندارم.

شیدا غرق فکر گفت: آهان...

بعد گوشی را دوباره بین دو صندلی گذاشت و گفت: خودم میرم دکتر.

_: این وظیفه ی منه. بلاییه که سرت آوردم، باید خسارتشم بدم.

+: ببین تا اینجا کلّی خسارت دادی. اونم به خاطر یه بی حواسی مشترک. باقیش پای خودم. من باید راضی باشم که راضیم. منو بخیر و شما رو به سلامت. تمومش کن.

_: شیدا ناراحت نشو. من باهات دکتر میام. ولی... هنوز نمی تونم کسی رو جایگزین کنم... بفهم اینو...

+: می فهمم. نمی خوام هم جایگزین بشم. اصلاً خوشم نمیاد گوش به حرف یه جنّ بی خاصیت بدم. می خوام برم دنبال زندگیم. تازه از فکرش آزاد شدم. نمی خوام به این زودی گرفتار بشم.

شاهد چند لحظه فکر کرد و بعد آرام گفت: بهرحال اگر خدای نکرده احتیاج به جراّحی بود...

شیدا آهی کشید. در حالی که می کوشید مثل عصر شوخ و بی خیال باشد، گفت: اون وقت میشم دماغ عملی! خیلیم کلاس داره.

_: خرج جرّاحی با منه. شمارمو یادداشت کن. اگه لازم بود تماس بگیر.

+: خوشم نمیاد شمارتو داشته باشم. ممکنه دست و دلم هرز بره و الکی آخر شبا اس ام اس بدم.

شاهد ابرویی بالا انداخت و گفت: منو مسخره می کنی؟ دارم جدّی حرف می زنم.

+: منم کاملاً جدّیم. تازه وقتی دماغ عملی شدم عمراً تحویلت بگیرم.

شاهد کوتاه خندید و بعد از چند لحظه سکوت متفکّرانه گفت: کاش یه وقت دیگه... یه جای دیگه... یه جور بهتر باهم آشنا می شدیم.

+: آره. بعد تو روی هم وایمیستادیم خیلی جدّی بهم می گفتم من هرگز قبل از تو به کسی فکر نکردم. هیچ کس تو زندگیم نبوده. تو اوّلی هستی و آخری هم خواهی بود... می دونی خیلی مسخره میشد. ترجیح میدم همین امشب همه چی تموم بشه تا این که یه جای دیگه باهم آشنا می شدیم و یه عمر بهم دروغ می گفتیم.

_: من دروغ نمی گفتم.

+: حالا نمی گم من... فرق نمی کنه طرفت کی باشه... ولی اگه بترسی که از دستش بدی دروغم میگی.

_: دارم میگم دروغ نمی گم. نهایتش در مورد این موضوع حرف نمی زنم.

+: اگه پرسید چی؟ برای دخترا مهمّه.

_: گذشته ی هر کسی به خودش مربوطه. سؤال نمی کنم، به سؤالی هم جواب نمی دم. چرا بیخودی حسّاسش کنم؟

+: حالا نیست که خانومت پشت در وایساده... تو هم حرص بخور.

شیدا این را گفت و خندید. شاهد هم خندید و بعد گفت: نه بابا من فعلاً قصد ادامه تحصیل دارم.

شیدا با ادا گفت: البته اگه خواستگار خوبی پیدا نکردی.

شاهد این بار بلند خندید و گفت: نه بابا واقعاً دلم می خواد درس بخونم. این بار به قول تو هیچ فکر و مسئولیتی هم تو ذهنم نیست و با خیال راحت می شینم می خوام واسه فوق.

+: سربازی چی؟

_: رفتم.

+: ماشاءالله! بیست و چهار سالته هم سربازی رفتی هم لیسانس گرفتی؟!!!

_: یه انگیزه ی قوی داشتم. یه چیزی که نگران بودم از دستم بره و... رفت.

نفس عمیقی کشید. دنده را جابجا کرد و توی کوچه پیچید. جلوی در سبز توقف کرد و پرسید: همین جا بود؟

شیدا به آرامی گفت: بله ممنون.

_: مطمئنّی که نمی خوای باهات بیام؟

+: بله. به خاطر همه چی متشکّرم.

_: همه چی؟! واقعاً لطف کردم که در ماشین رو کوبیدم تو دماغت!

+: مهم نیست چقدر درد دارم. مهم اینه که الان خیلی آرومتر از عصری هستم. می دونم دنیا به آخر نرسیده و تنها کسی که تو عشق شکست خورده من نیستم. می دونم هدفهای دیگه ای هم می تونم تو زندگی داشته باشم.

شاهد سری تکان داد و به طنز گفت: اوه چه فلسفه ی عمیقی! از آشنائیت خوشوقتم. شب بخیر.

شیدا لبخندی زد و گفت: منم همینطور. شب بخیر و خداحافظ.

_: خداحافظ.

 

 

آرام آرام وارد خانه شد. مامان و بابا و شیوا هم تازه رسیده بودند و هنوز لباس عوض نکرده بودند. با دیدن شیدا مامان محکم به صورت خودش کوبید و گفت: خاک به سرم! دماغت چی شده؟

شیدا به آرامی گفت: عصر... رفتم بیرون یه کم قدم بزنم... یه بابایی در ماشینشو باز کرد خورد تو صورتم.

بابا جلو آمد و پاکت عکس رادیولوژی را از دست او گرفت. عکس را جلوی نور چراغ گرفت و پرسید: خودت تنهایی رفتی عکس گرفتی؟

شیدا با لحنی گرفته و توجیه کننده گفت: نه همون بنده خدا اومد همرام... عکس گرفتیم. بعدم شما خونه نبودین، گفتم برسونتم خونه مامان بزرگ.

بابا متفکّرانه گفت: تو عکس که چیزی دیده نمیشه. دکتر چی گفت؟

شیدا با صدایی که به زحمت بالا می آمد گفت: به دکتر اونجا نشون ندادم. گفتم فردا میرم یه دکتر حسابی....

مامان گفت: آره اینجوری بهتره. اون وقت با همین حال عروسیم رفتی؟

+: فقط نیم ساعت بودم بعد اومدم خونه. عروسی دخترخاله ی همین که زد به دماغم بود. خودش برم گردوند خونه.

شیوا خندید و گفت: چه تصادفی! خودشم داشت می رفت عروسی و شما رو با خودش برد؟

+: اوهوم.

مامان اخمی کرد و پرسید: خب یارو کی بود؟ شماره ای ازش گرفتی؟ خسارتی چیزی؟

شیدا سر به زیر انداخت و گفت: یه آقایی بود. شماره نگرفتم. پول عکس و اینا رو داد دیگه. خسارت نمی خواد. خوبم...

بعد آرام به طرف اتاقش رفت. بابا پرسید: شیدا؟

خجالت زده نگاهش کرد و پرسید: بله؟

_: فقط همین بود؟

+: بله.

مکثی کرد و چون سؤال دیگری نبود به اتاقش رفت. کمی بعد مامان با کمپرس یخ و دارو به اتاقش آمد. دلش هوای گریه داشت. همین که مامان لب تخت نشست، در آغوشش خزید و یک دل سیر گریه کرد.


نظرات 21 + ارسال نظر
رها یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ http://leilyasemany.blogfa.com

بیچاره شاهپر

خوب میشه :-)

ارکیده صورتی یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام شاذه جونم. خوبی بانو؟ خداقوت خاتون.
واای شاذه جون من دیشب مرغی که شما آموزش دادین درستیدم....عالی شده بود...خیییییلیییییی خوشمزه بود! اصلا فکرشو نمیکردم! فکر میکردم شاید کمی بوی مرغ بده اما خیلی عالی بود .
البته من کمی فلفل دلمه ای و پودر پاپریکا و کاری هم اضافه کرده بودم.
بسیار بسیار سپاسگزارم عزیزم.سلامت و شاد باشی همیشه عزیزدلم.
و ما همچنان منتظریم.....

سلام ارکیده جونم
خوبم خدا رو شکر. تو خوبی گلم؟ :*
به به نوش جان! خوشحالم که لذت بردی! بله ادویه اش سلیقه ایه. هرچی دوست داری میشه بهش بزنی.
خواهش می کنم خانم گل. به همچنین :*
اومدم! :)

رها14:-) شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام خانم گل:-*
بعله بنده از امروز رسما مدرسه رو شروع کردم ! به خاطر همین فکر نکنم دیگه بتونم زیاد:(
برام آرزوی موفقیت کنید...! بالاخره کنکوره و هزار دردسر....:/
:-*******

سلام رها گلی :-*
ای بابا چه کار سختی! انشءالله موفق باشی: **********

آل.. شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

چرا پست نمیذاری؟!!!!

کار دارممممم

رها سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ http://2bareeshgh.blogfa.com

سلام !!
حالتون چطوره شاذه جونی ؟
قشنگه داستانش با اینکه کمی دور از ذهنه ولی با مزه ست .چه هر دو هم زخمی و جریحه دارن !!!
ممنون که می نویسی ...

سلام!!
شکر خدا خوبم! تو چطوری؟ خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود!
خیلی ممنونم. بله :))
خواهش می کنم گلم

شری سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ

سلااااااااااام
اون روز اومدم خوندم خواستم نظر بذارم صفحه اش باز نشد
اشکال نداره امروز دوباره اومدم

راستی نماز روزه هاتون قبول
طاعات و عبادات تون مقبول درگاه باری تعالی

والیبال رو دیدین ؟؟؟
ما شاء الله ُ بچه ها گل کاشتن
ان شاء الله همیشه همینطور پیش برن

اهااان
راستی داستان خوب پیش میره
فقط یکم تن تن نشده ؟؟؟
از دست شاهد دارم حرص میخورم
اخه بچه پرو کی گفته شیدا عاشقت شده که فوری میگی هنو زوده
نکنه خودش دلش سریده داره دست پیشو میگیره

مرسی شاذه جان

سلام عزیزم
آره این لوس شده گاهی اذیت می کنه :(
ممنونم


متشکرم. از شما هم قبول باشه انشاءالله. التماس دعا

انشاءالله موفق باشن

خیلی ممنونم
تن تن؟ یعنی چی؟
حرص نخور :)
خودش عاشق شده :))

خواهش می کنم :)

دختری بنام اُمید! دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ق.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

سلام شاذه جونم، من برگشتم
خوبی؟ خوشی؟ بچه های گلت خوبن؟
داستان رو تا اینجا دنبال کردم، منتظر بقیش هستم، داستان متفاوت و قشنگیه، ممنون شاذه جونم:*
نماز و روزه هاتون قبول :)

سلام عزیزم! خوش برگشتی! دلم برات تنگ شده بود :)
مرسی گلم :*
از شما هم به همچنین :)

میس هیس دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ق.ظ

من حس هردوشونُ میفهمم ، مجبورن دل بکنن و از یه طرف میترسن دل بدن ، سخته ، اینکه نمیتونن تصمیم قطعی بگیرن ، اینکه ذهنشون خیلی درگیره :)
اما خیلی بهم میان D: ، خوشم اومد که اینجوری شد یهو داستان :)*

خوشحالم که درک می کنی چی نوشتم :)
مرسی عزیزم :*)

ناشناس دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام شاید بهتره چند سال دیگه شاهد بشه استاد شیدا و شیدا هم دانشجو دکترا،با کلی پیشرفت و دماغ عملی همو ببینن و کلی مشعوف از شکست عشقی که موجب پیشرفتشون شد شاییییید

سلام
اینم ایده ی بامزه ایه :))

من شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ

خواهشششش میکنم قضیه سریع پیش نره.ینی این پستو نذاشته بودین میخواستم بگم اصلا نرسن بهم.ولی الان شاید دیگه اجتناب ناپذیر شده یکم پیچ وا پیچ بشه پس فوری عاشق نشن فوری برسن به هم!قابل پیشبینی نباشه..

ممنون. چشم. سعی می کنم

سیندخت جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تیم والیبال ما لهستانو له کرد
با شادمانی بسیار به همه تبریک میگم شاذه عزیز من دلم روشنه شیدا و شاهد بهترین انتخابو میکنند
بازم به افتخار تیم والیبال
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلاااام
هوراااااا
متشکرمممم
هوراااااا

ارکیده صورتی جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

مسافر پروازرمضان: پروازت بی خطر! امیدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعای شبهای قدرت. التماس دعا دارم

دعاگویم و محتاج دعا ♥

رها14:-) جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

سلااااااااااام!
واییییییی:)))))
افتضاح شد....! :-D
مرغام نصفش خام موند... بعد نصف سیب زمینی هام سوخت:)))))
اونایی هم ک پخت به شدت بی نمک شد:)))) اخه همش میترسیدم شور شه! بعله دیگه ما اینیم!:-D
البته بابام نشست تا تهشو خورد همه رو هم مجبور کرد غذای " دختر خل و چل بابا " رو بخورن:))) هرچند خودم اصلا نتونستم بخورم! ولی الکی افه اومدم و کلی هم کولی بازی دراوردم ک غذا به این خوبی بخورید!:)))
چ قدر حرف زدم! مرسییییییی:***
راستی ای جونم شیدا خوب زد تو پر شاهد ! هرچند هنوز جا داشت این پسره... رو بشونه سرجاش:))))

سلااااام دختر گل :))))
عیب نداره واسه دفعه اول خوبه :-) دفعه های بعد حرارتشو کمتر و مدت پختشو بیشتر کن :-)
:******
میگم بازم بزنه :-D

مهرآفرین پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ب.ظ

میگم...این رفتار این پسرک چرا اینجوریه؟؟؟؟؟
اول یه طوری میکنه که به شیدا بگه دوسش داره و شیدا براش مهمه...بعد هی میگه شیدا این کارو با من نکن....خوب که چی....الان این روشه رسوندن منظورشه.....
اه راستی با عرض معذرت...سلام...خوبین شاذه جون....بابت داستان خیلی ممنون...راستی بالاخره از این کولبار سنگین کارها...و این شلوغی های ذهنی کمتر شد؟؟؟؟؟؟
ولی جدی شیدا واین پسره بهم علاقه مند شدن ها....حرفاشون...کاراشون....خوبه...بهم میان...ایشالا خوشبخت شن...

دلش لرزیده. عاشق قهر و ناز شیدا شده که هی میگه این کارو با من نکن. ولی نگرانه که هنوز خیلی زود باشه و نتونه کامل دل از بنفشه بکنه و به شیدا بده. می ترسه هر دو شون تو این رابطه اذیت بشن. برای همین گفت جدا بشیم بهتره...

سلام عزیزم...
خوبم شکر خدا. تو خوبی؟
شکر خدا کمی بهتر شده. تقریباً یه خونه تکونی سنگین کردم و حالم بهتره شکر خدا. البته هنوز کمی بنایی داریم که هی امروز و فردا میشه. سعی می کنم بهش فکر نکنم. خونه ی قدیمیه و تعمیرات نم دیوار و کاشیهای ریخته...

بله. الهی آمین :))

غزل پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

وای مامانی میشه برای منم یدونه جن پیدا کنی خیلی احتیاج دارم :)
کلن می دونی تو داستانهای جن دارت یه چیز دیگه است من هنوز هم اون جن دوست داشتنی رو بیشتر از همه داستانهات دوست دارم اینم خیلی خوبه
لطفا بگو به جنه برای منم یدونه پیدا کنه برای مریض می خوام

باشه حتماً دختر گلم :* از ایمیلتم خیلی خوشحال شدم، زحمتی هم نبود، بس شلوغم جواب ندادم شرمنده
ممنون از لطف و محبتت. باشه حتما می فرستم برات

سپیده پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ق.ظ http://realsense.persianblog.ir

قدیما دخترا ناز داشتن الان پسرا .... واه واه چه ادا میاد این پسره دلشم بخواد ....
طفلکی شیدا ..طفلکی دلش

آره والا :)))

خوب میشه :)

soheila پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:21 ق.ظ

سلام شاذه جووون ...
چقدر شیدا طفلکی شد ...
دخترمون دلش شکست ... از دست این خشایار بی احساس ...
دختر به این خوبی و خانمی رو گذاشت رفت سراغ نوشین
شاهپر هم با این یار پیدا کردنش
خوستگاری هم که نمیشه رفت براش ... تازه میخواد درس بخونه ...
چطور دلش اومد شیدا رو ول کنه ؟؟ اینکه با یه حرف و ناز شیدا دلش لرزید
حالا خوبه فردا با خانواده پاشن بیان خواستگاری ....
خیلی ممنون شاذه جوون ...

سلام عزیزممم
آره طفلکی...
آره... خشایار اصلاً نفهمید که شیدا چقدر دوسش داره...
آره :)))
دلش لرزیر ولی آخرش شک کرد. ترسید که نتونه بنفشه رو کامل از ذهنش بیرون کنه و دل بده به شیدا...
:)))
خواهش می کنم عزیزم :*

گلی پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ق.ظ

مرسی از ادامه :****

چی میتونم بگم...سخته آدم به کسی که دوسش داره نرسه.
امیدوارم آدما جفتشونو راحتتر پیدا کنن :)

زودی بیاین :*

خواهش میشه :*****

بله سخته... ولی بیشتر وقتا اینجوری میشه... اونم برای دخترای ما که نمی تونن علاقشونو به زبون بیارن...

میام :*

ارکیده صورتی پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام شاذه بانو جونم.
انگاری کامپیوتره درستیده شده فعلا! تا دوباره کی منو بذاره تو خماری
من شاهد رو بسی بیشترتر از خشایار میدوستم. دست به دستشون بده برن الهی که خیر همو ببینن!
ممنونم شاذه جونم

سلام ارکیده جونم
شکر خدا که خوبی و خوبه. نصف شب چک کردم کامنت گذاشتی یا نه، دیدم نذاشتی، اومدم نگران بشم کجایی که یادم اومد گفتی کامپیوتر خرابه. ولی صبح دیدم گذاشتی و خوشحال شدم. البته متاسفانه دیروز فرصت نکردم جواب بدم.
منم همینطور :دی الهی آمین :دی
خواهش می کنم گلم

گل سپید چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ http://gole3pid.blogsky.com/

آخی طفلکی شیدا
اه اه شاهد پررو، چه خودشو تحویل میگیره ،"هنوز زوده"، چیش انگار براش دعوت نامه فرستادن، والا بجای اینکه شیدا ناز کنه این ناز میکنه
ولی خب دیگه همچنان منتظر قسمتهای بعدم ببینم چی میشه
متشکرم شاذه جونم
سلام

آره بچه پررو خیلی خودشو دست بالا گرفته. خوبه که دلشم واسه شیدا رفته و این همه ناز میاد!
خواهش میشه عزیزم
علیک سلام

سپیده1991 چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااام!!
چه قدر خوب که پست گذاشتی بازی که باختیم لااقل دلمون به این پست ها خوش باشه!!
ساهد و شیدا
هر دوشون گناه دارن !!
منتظرم باز ببینم چه جوری دوباره همو میبینن ؟ می بینن دیگه ؟؟ نه؟؟
چه مامانبزرگ خوشحاااااااااااالی داره ها!!
البته مامان و باباشم نسبتا خوشحالن!!

سلااااااام!
مرسی! آره باختیم حیف شد
آره ولی شاید اتفاقای بهتری براشون بیفته ;-)
خیلی خوشحاله! دوستشو دیده همه چی رو فراموش کرده :-D
آره مامان باباشم خیلی جوشی ندارن :-D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد