ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

بچه گربه

سلام

این دوستمون تهرانه و می خواد بچه گربه واگذار کنه. اگه می خواین بهش سر بزنین تا من فرصت کنم بنویسم بیام

نظرات رو هم جواب ندادم. خیلی سرم شلوغ بوده. از امروز کمی خلوت شدم. میام انشاءالله

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ق.ظ

دوباره سلام شاذه جونم ...
من اول اومدم دیدم قسمت جدید نوشتی تند تند خوندم و نظر نوشتم بعدش رفتم نظرای قبلی رو دیدم
ممنون از تبریک تولد . دختر من ١٥ رو تموم کرده . اخه میدونی الان اینا این سالها رو دقیق حسابشو دارن
از حالا واسه ی سال بعد که ١٦ میشه کلی نقشه داره خدا به داد من برسه ... جشن مفصل میخواد و کواهینامه ی ر انندکی هم البته مرحله ی اول رو میخواد بکیره بقیه اش رو خودت بخون دیکه ... نمونه اش رو داری خودت
خوش باشی عزیزم

سلام عزیزم
خوب کردی :-D
خواهش می کنم. درسته :-D
اوه اوه خدا به دادت برسه :-D بله بله خوب می فهمم :-D
شاد باشی گلم ♥

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.3centaur.blogfa.com

سلام ممنون بابت پیگیری :-* * * * * * * * * * * * * *
کلی مرسی ♥ ♡ ♥ ♡
دعا کنین زود تر یکی پیدا بشه : |

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد