ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

دوستی دات کام (10)

سلام به روی ماه دوستام





Neda Sharafi to Alireza Maham


من خریدامو کردم دلت بسوزههههه.... یه مانتوی سبز و یه شال طلایی خیلی ملایممم....
نوروبیان اهداییتونم دادم تزریقات طبقه پایین مطب دکتر برام زد...




Alireza Maham to Neda sharafi


خوش به حالت! حالا چرا سبز؟ مگه لباس عروس سفید نیست؟ البته هرجور دلت می خواد.
منم یه کت شلوار دودی باکلاس دیدم کمی گران بود. ولی یه کت شلوار اسپرت مخمل کبریتی سبز تیره دیدم خوشم امد همینجوری خریدم ولی همش فکر می کردم باید برم اون یکی رو بخرم برای سر عقد رسمی تر باشه. حالا اگه لباس تو سبزه، ست میشیم های کلااااس ;-)




Neda Sharafi to Alireza Maham


عقد سبزه دیگه.... سبز بخت بشم و اینا مثلا....
وای خدای من.... ست کردیم و عشق و علاقه و پرنده و قلب بالا سرمون و وای....




Alireza Maham to Neda sharafi


آهاین! اصلا یادم نیومد! خوب شد کت شلواره فقط سبزش مونده بودو الا این همه عشق و علاقه و پرنده محبوس می موندن تو قلبمون ها: )))))))
تا حالابهت گفتم خیلی باحالی؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


لازم نبود بگی کاملا واضح و مبرهنه :دی
یعنی من به عنوان عروس دنیا لنگه ندارم‌ کدوم خری میاد برای عقد خودش کیک بپزه؟




Alireza Maham to Neda sharafi


خب چیزی که واضح ومبرهنه اینه که تا حالا دیده نشده خری کیک بپزه :-D 
ولی این که عروس کیک بپزه خیلی احتمالش بیشتره :-P
عروس محترم لازمه یادآوری کنم داماد به کیک شکلاتی علاقه ی وافر داره؟ ;-) 
اون کیکه چی بود؟ جنگل سیاه بود؟ جنگل شروود بود؟ یه عالمه کاکائو داشت! خلاصه همون. با تشکر :-)  ♥ :-* :-
D




Neda Sharafi to Alireza Maham


رو رو‌برم. عوض اینکه بگی نه عروس طفلکی خسته میشی میگه بلک فارست میخوام....
ایششش یه جو شانسم خدا به ما نداد




Alireza Maham to Neda sharafi


باید می گفتم؟! خب بلد نیستم. آخه من دفعه ی اولمه که دارم داماد میشم. باور کن!

خب عروس طفلکی آخی خسته میشی. نازی عزیزم جگرم عشقم :-* ♥
خوب بید؟ حالا جنگل سیاه می پزی؟ :-D  ندااااا خواهششش: *****




Neda Sharafi to Alireza Maham


نمیخواد قربون صدقه بری آبروم میره....
موبایلم دستم بود افتاد تو فر پشتش همش آب شده از ریخت افتاده.... مامان موبایلممممم




Alireza Maham to Neda sharafi


فدای سرت! ما که سنت شکنی کردیم. سر عقدم به جای گردنبند بهت موبایل میدم :-)  نازنین یه گردنبند دیده و نتیجه گرفته خیلی قشنگه و من باید برم بخرم بهت کادو بدم. حالا بماند که از اولم نمی خواستم بخرم. می خواستم باهم بریم هرچی خواستی بخریم. ولی اگه گوشی واجبتره مدلی که دوست داری اس ام اس کن، عصر قبل از داروخونه بخرم سر عقد سورپریزت کنم :-D 
البته بیشتر از تو بقیه سورپریز میشن :-D
فقط یه روز مونده! خدای من! آخرین روز مجردی!




Neda Sharafi to Alireza Maham


نه خیر موبایلمو خودم میخرم.... در آینده هم هیششش وخ درمورد موبایل منو سوپریز نمیکنی هااا....
بریم خودم گردنبند انتخاب کنم.... اگه یه چیزی باشه که دوستش نداشته باشم نمیپوشمش راستشو بخوای....




Alireza Maham to Neda sharafi


سورپریز رو که شوخی کردم. گفتم خودت مدل انتخاب کن. ولی باشه میریم گرنبند می خریم. ساعت پنج میام دنبالت.




Neda Sharafi to Alireza Maham


بیا
منم باید برات ساعت بخرم.... بگرد تو نت یه مدلی انتخاب کن بریم بخریم



Alireza Maham to Neda sharafi


بی خیال ساعت نمی خوام. ساعتی که پشت دستمه یه ساعت عالی و خوش دسته. چار تا دیگه هم تو کشو دارم که هیچ کدوم رو استفاده نمی کنم.
میرم گل و شیرینی سفارش بدم. سعی می کنم ساعت پنج در خونتون باشم. یا زودتر بیام باهم بریم خودت انتخاب کنی. هوم؟



Neda Sharafi to Alireza Maham


مرد حسابی فکر منو بکن که مامانم پوستمو ‌زنده زنده میکنه.... میخوای بجاش سکه بگیریم؟ گردنبند و دستبندم که هیچ خوشم نمیاد آقایون داشته باشن. تو هم نباید خوشت بیاد.
نه کار دارم زودتر نیاااا.... شیرینی هم هرچی بود مهم نیست. رژیمم.




Alireza Maham to Neda sharafi


سکه خوبه. بعدش میره تو جیب هردوتامون. البته اگه واقعا مجبوری. اگه نه هیچی. این همه تو ساز مخالف زدی من فقط گفتم ساعت نمی خوام! بگو به مامانت این پسره غد از خودراضی فقط ساعت خودشو دوست داره :-P

باشه. گلم ارکیده می گیرم. دیگه یاد گرفتم. تشویقم بکن :-D
هیدروکسیزین هم میذارم تو جیبم ;-)

دیگه؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


خدا خیرت بده. سون-تو-بی-هازبند خوبی هستی....
ده دقیقه به پنجه و‌من دارم میمیرم از خستگی.... الان حاضر میشم بریم. اون بیچاره هایی که مجلس میگیرن چه خاکی به سرشون میریزن؟ اون باری گفتی شن و‌ماسه؟




Alireza Maham to Neda sharafi


فقط همین؟ یه وقت منو زیادی تحویل نگیری ها پررو میشم!
شن و ماسه هم باید تهیه کنم؟ :-P
سون-تو-بی-وایف عزیز من دم درم.




Neda Sharafi to Alireza Maham


اِ الان ایمیلتو دیدم. خو تو همسر عزیز و مهربان و وفادار و از همینایی که مردم میگن هستی. خوبه؟
ای بابا.... مجردیمونم تموم شد.... همش بیست و سه سال؟ عجب غلطی کردم ردبول خوردم. ساعت سه صبحه و من هنوزززز بیدارم. فردا صبحم باید بخورم که بتونم بله بگم. بله با دوپینگ قبوله آیا؟



Alireza Maham to Neda sharafi



فکر کنم خوبه :-P

عقد که بعدازظهره عزیزم. صبح بگیر بخواب :-)




Neda Sharafi to Alireza Maham


اینجا کولر ندارن؟ پختمممم....
چی میگه عاقد؟




Alireza Maham to Neda sharafi


باز کجا موندی دختر؟ بیا من پاک گیجم. گمونم شام زیاد خوردم سنگینیم کرده. الانم زیر سنگینی نگاههای بابات دارم له میشم کله مو کردم تو موبایل مثلا من خیلی بیزیم.
یعنی واقعا همه چی تموم شد؟ تمام بازیای بچگیام تو این خونه... شیطنت کردن با نیما... دور زدن نوید.... سربسر ندا گذاشتن...
حالا داماد خانواده یه تازه وارد که باید خیلی موقر و متین بشینه و مواظب رفتارش باشه...
کاش اقلا نیما بود. کجا جیم زد یهو اونم درست بعد از عقد؟ نگفت من اینجا غریبی می کنم؟




Neda Sharafi to Alireza Maham


دکی خوشگله
میشه بخاطر دل منننن امشب بیخیال حجره بشی بریم گردش؟ خواهشششش.... علیرضا جونمممم....




Alireza Maham to Neda sharafi



اینجوری گوشام دراز نمیشه. کار دارم جیگر. صبح میریم. نمی خوابم. قول میدم. نگران نباش. تصادف نمی کنیم. اصلا می خوای بیام ماشین رو بذارم دم خونتون پیاده بریم توپارکی جایی صبحونه بخوریم؟ هوم؟ خوبه؟
دلم برات تنگ شده. ولی باور کن فرصت ندارم :(


آخر نوشت: شرمنده که خیلی عاشقانه و هیجان انگیز نشد...



نظرات 21 + ارسال نظر
ارتمیس سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

امروز رفتم دندون پزشکی منشی چشمو مو مشکی بود قدشم صدوپنجاه بیشتر نمیخورد..عین ندا بود!

چه بامزه: ))))))))
منم عصری باید برم: (((((

گلی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

شاذه بانو، کجایین؟؟

دلم تنگ شده براتون خوب!

ایشالا که همه خوب و خوش باشین :*

همین دور و بر... خوددرگیری دارم
منم دلم برات تنگ شده بود :*
سلامت باشی :*

خانوم مارپل یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

عزیزمممممی
خیلی برام جالب بود که اون موقع یادم افتادی
برات خصوصی گذاشتم


آره برای منم جالب بود!
متاسفم عزیزم. خدا مامان مهربونت رو رحمت کنه. خیلی متاسفم. خدا بهت صبر بده

sokout شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
میبینم که الهام بانو اصفهان را به مقصد نا مشخص ترک کرده
خوبی شما بچه ها خوبن؟
داستان بسیار عالی بود فقط کمی عقدش مبهم بود

سلام
آره الان گمونم حوالی شهر ماست ولی هنوز درست وارد نشده
خیلی ممنون. خوبیم شکر خدا. شما خوبی؟
متشکرم. بله.... راستش نمی دونستم چه جوری تو نامه توصیف کنم...

سهیلا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام شاذه جون ... عیدتون مبارک....
داستان خیلی هم خوب و طبیعیه ....به اندازه ی کافی هم عشقولانه هست... اون ست رنگ سبز هم خیلی باحال بود... چه تعبیر خوبی هم کرد ندا خانم.... عقد باید سبز باشه دیگه... بشه مثل دلهاشون و بعد هم روزهای زندگی مشترکشون...
دست گلت درد نکنه عزیزم... همیشه سبز باشی و شاد......

سلام عزیزم
متشکرم. عید شما هم مبارک
خیلی ممنونم. آخه ما اینجا رسممونه. لباس عقد کنون عروس سبزه. ولی علی رضا هم مثل اکثریت آقایون حواسش به این رسم و رسومات نیست
سلامت باشی و خوشحال گلم

رها جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.3centaur.blogfa.com

سلام سلام صد تا سلام!:-)
من اومدم هی تلاشششششش کردم نظر بذارم نشد!
به به به به! مقدمتون گل بارون! خیلی لطف کردی اومدی خیلی قدم بر سر چشم ما نهادی:-D :-)
حالا چ طور بود؟
داستانم باحال شده اتفاقا:-*
خسته نباشی:-*

سلام سلام صد تا سلام :)
خوش اومدی. گمونم جدی جدی باید قالب رو عوض کنم بلکه این نظراتش تو ورژن جدید روون بشه :(
ممنون. عالی بود! شعر مولانا رو هم خیلی دوست دارم
مرسی :*
سلامت باشی :*

پرنیان جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://2khtarkermooni.mihanblog.com

سلام شاذه بانو
خسته نباشی
حالا بریم سراغ آبی بیکران؟

سلام عزیزم
سلامت باشی
نه بابا هنوز تموم نشده :)

رها جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

عزیزم شخصیت هات خیلی عاشق نبودن که!!!
بیشتر شرررر بودن
یهو دلسرد نشی؟!!! شوما ادامه بده ...مرسی:ی

آره والا! بس همه گفتن منتظر قسمتهای عاشقانشیم هی سعی کردم رمانتیک بشن دیدم نمیشن! اینا بیشتر خندشون می گیره از رمانتیک بازی
نه خیالت تخت. تا شوما رو دارم محاله دلسرد بشم

خانوم مارپل پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام
من اینجارو از تو کامنتدونیه یه بنده خدایی پیدا کردم
اسمتو که دیدم گفتم چه آشناس
ینی همون شاذه دوست قدیمی هستی؟

سلاااام!
بذار ببینم! من دیروز درست وقتی که تو داشتی برام کامنت می ذاشتی یادت افتادم!!! خیلی جالبه! عجیب دل به دل راه داره!!! یاد وبلاگت و قالب صورتی تلفن و آقای پوارو! خوبین همگی؟ رفتی سر خونه زندگیت؟

خود خودمم

silver پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://mat-girl.blogsky.com

شنااااااااااااااااااااام

عیدت مبارک

خوبی؟
من خوبم

آخی :x
مبارکشون بااااشه
دکی بیتربیت عروس جونش اینهمه خواهش کرد بازم رفت دارو خانه

مرسی عزیزم :*

نی نی رو ببوس :*

تاتا

علیک شناااااااام

عید تو هم مبارک گلم

منم خوبم شکر خدا. ممنون. خوشحالم که خوبی

میسی

آره خیلی بی تربیته :پی

خواهش می کنم گلم :*

میسی :*

تاتا

سارگل پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

علی را قلب پر غم می شناسد
نه نامحرم که محرم می شناسد
زمین ظرفیت عرفان ندارد
علی را عرش اعظم می شناسد
شاذه خانمی عید الله اکبر بر شما و خونواده محترمتون مبارک باشه خانم گل

ممنونم سارگل جون. به همچنین برای شما ♥

سپیده چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟
عیدت مبااااااارک

متشکرم دوست من. مبارکت باشه ♥

shalil چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://khaterate-shalili.blogsky.com/

سلام شاذه جون!
خیلی توپ داره پیش می ره من دوست دارم خیلی
موفق باشی منتظر بقیش هستم!!!!!

تند تند بذار
نه یه عالمه بذار
هفته بعد که از دانشگاه می یام خیلی بشه خوشحال بشم!

سلام عزیزم!
مرسی از این همه انرژی مثبت!
چشم. سعی می کنم

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

عاشقانه میشد از نظر من لوس بود اخه به شخصیت های داستان نمیومد!!! من اینجوریشو بیشتر دوست داشتم، ممنون شاذه جونم

ممنونم گلم ♥
آره به نظر منم لوس میشد :-)

گلی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ

این داستان خیلی حس خوبی بهم میده :)

مرسی :****************

ممنونم گلی جون: *****************

ارکیده صورتی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام بر شاذه بانو
یعنی تموم شد آیا؟؟؟؟!!!!
ای بابا ما تازه داشتیم میرفتیم تو حس!
کاش تو یه حالت عاشقانه تری تمومش میکردی. مثلا همون تو پارک در حال خوردن صبحانه! به نظرم خیلی جالب میشد
ممنون شاذه جونم
بیصبرانه منتظر داستان بعدی هستم
سلامت باشی شاذه جون
بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هرکس بمیرد جاهل است / بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست
پیشاپیش بزرگترین عید.عید ولایتعهدی مولایمان علی بن ابیطالب(ع) بر شما و خانواده محترمتان مبارکباد

سلام ارکیده جان
نه تموم نشده! فقط گفتم قسمت عقدشون خیلی عاشقانه نشد.
خواهش می کنم گلم


خیلی ممنونم عزیزم. منم به تو و خانواده ی محترمت تبریک میگم

میس هیس سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://miss-hiss.blogfa.com/

تو فوق العاده ای خانوم
نوشته هات معرکه و عالین
سیر نمیشم از خوندنشون
:)

میس هیس؟! چرا من یادم نمیاد تو کی هستی!!! بیام تو آرشیوت بگردم ببینم حافظه یاری می کنه؟.... حتما می شناسمت!
خیلی لطف داری عزیزم :*)

بهار خانم سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

خیلی ام خوبه ... دستت درد نکنه شاذه بانو
فکر کنم این داستانم رو به پایانه ، نه؟

مرسی بهارخانم. لطف داری
بله احتمالا به زودی تموم میشه

زینب سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com

آخی....!

دشمنت شرمنده آبجی !!

اتفاقا خیلی قشنگ شده...! می دونی حس می کنم این دونفر عشقشون دوام بیشتری داره ! نمی دونم چرا..؟!
تو می دونی ؟!

خیلیا هستن که اهل لاو ترکوندن نیستن ولی خوشبختن ! مگه نه ؟

راستی سلام !

منزل نشینان خوبن ؟

سلام :*)
زنده باشی!

خیلی ممنون. می دونی چیه؟ این دو نفر تمام حرفشون و نکته و لُب کلامشون صداقته! آقا رک و راست به طرف بگی بوی محل کارت اذیتم می کنه ولی خودت خیلی باحالی! بدون عاشقانه های شدید تحت حسهای ناگهانی! این دو تا یاد گرفتن ساده باهم دوست باشن. اینه که دوام دوستی رو تضمین می کنه. همه چی از اول گفته شده. تو تعارف و رودربایستی علاقه ها و نفرتها محو نشدن. از اول خودشون بودن.

ممنونم. شکر خدا همه خوبن :)

ریحانه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام
چرا یه عالمه هم عاشقانه هست مرسی

سلام
خیلی ممنونم

مهشید سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

هرچی شاذه بنویسه خوبه...خیلی هم هیجان انگیز
چه صبحونه رمانتیکی بشه

نظر لطفته مهشید جونم
بهله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد