ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

عیدتون مبارک :)

سلام سلامممم
عیدتون مبارک
بلاگ سکای چند روز خراب بود. دلم خیلی تنگ شده بود. ولی خیییییلی هم کار داشتم و نشد داستان بنویسم. امشب دیدم بالاخره باز شده. گفتم سلام و تبریکی بگم و انشاءالله به زودی موفق بشم و دوباره بنویسم
دلم می خواست از حال امشبم یه شعر بذارم اینجا... خودم که شاعر نیستم، شعری هم که گویای حسم باشه پیدا نکردم. پس با تمام وجودم میگم عید همه ی عاشقان مبارک

نظرات 16 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

شاذه خانوم کجایی پ؟
بیا دیگه بانو!دلمون تنگولیده

شلوغ پلوغم. خیلی کار دارم این روزا. رضا هم تبدار و بدخلقه. ولی سعی می کنم بیام
:*

سیب چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://dar-golestaneh.blogfa.com/

نه سه بارم زدم نشد
اونروز سر لج افتاده بود با من
انگاری همه چیز با من لج افتادن :(

عیب نداره. گیر می کنه گاهی
نگو اینجوری... دوباره از نو شروع کن به خوش بینی به امید خدا. نذار شیطون راضیت کنه که همه چی بده چون نیست.

سیب سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

لاااااااااااااااام مامان شاذه جون گل و عزیز
خوبی شاذه جون؟
عید شمام مبارکککککککککککککک
ایشالله همیشه به عید و شادی
میلاد امام عصر بر کل عالم هستی مبارک باشه انشالله

وبتون نمیزاره کامنت بزارم هی میگه کد اشتباهه
خصوصی زدم اگه تونستین عمومیش کنین

سلاااام عزیزم :*
خوبم. تو خوبی گلم؟
ممنووووونم :*
الهی آمین :*
می تونی متن کامنتو کپی کنی، بعد صفحه نظرات رو ببندی و دوباره باز کنی و متن رو پیست کنی. معمولا دفعه ی دوم ارسال میشه. گاهیم دفعه ی سوم. شده مثل بلاگفا متاسفانه :(

دختری بنام اُمید! سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

عیدتون مبارک
دلم برات تنگ شده بود
منتظر داستان هم هستیماااااااااااااااااا

ممنونم
دل به دل راه داره :*
میام... الهام جان دستمو گذاشته تو حنا. دعا کن برگرده زووود

ریحانه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ق.ظ

عید تو هم مبارک شاذه جون

ممنونم عزیزم

سپیده دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

سلاااااااااام
عیدتون مبااارک!!
زود تر بیاین !!

سلاااام
مرسی. عید تو هم مبارک
انشاءالله. دعا کن بتونم. تا شنبه خیلی شلوغم :*

ATEFEH دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://sentimental.blogfa.com

عیدت مبارک عزیزم

ممنونم :)

maryta دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

عید شما هم مبارک

مرسی :))

گل سپید دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://gole3pid.blosky.com

مهدی نظری به ما عنایت کن
مارا به صراط خود هدایت کن
مهدی! اگر از منتظرانت بودیم
چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم
با این همه روسیاهی و سنگدلی
ای کاش که از همسفرانت بودیم

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت ، منجی بشریت امام مهدی مبارک

متشکرم
عیدت مبارک

رها دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام عزیزم
عید تون مبارک !

سلام گلم
ممنون.بر شما هم مبارک باشه :)

پرنیان دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.kelkekheal.blogfa.com

من عاشق شعر آغاسی هستم
همیشه تو این روزا با خودم زمزمه میکنم
نام و بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت
عیدت مبارک عزیزم
التماس دعا

نشنیده بودم. ممنون
عید تو هم مبارک :*

مژگان دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام
عید شمام مبارک

سلام
ممنونم :*

لی لا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام شاذه جون.
عیــــــــــــــــدت مبارک
چه قالب نازی

سلام عزیزم
ممنون. مبارکت باشه :*
مرسی

mirage دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ http://sparlus.mihanblog.com

عیدتون مبارکامیدوارم بهترین عیدی ها در انتظارتون باشه

مبارکت باشه میراژ عزیز :* ممنونم

مهشید دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ق.ظ

عید شاذه خانومم مبارک باشه ♥
به قول فامیل دور:عیدتون مبارک صد سال به این سال ها...هر روزتان نو روز نورزتان پیروز

متشکرم. عید تو هم مبارک :*
:))

زینب دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

سلام شاذه جونی ! :-*
عیدتون خیلی خیلی مبارک ! :-*
امیدوارم یه روزی با خود امام زمان (عج) این عید رو جشن بگیریم ! :)

پ.ن : دلم می خواست به یکی که منو می فهمه اینو بگم !
شاذه...امشب چیزایی به چشمم دیدم که دلم می خواست بشینم از ته دل گریه کنم ! دلم خیلی سوخت ! خیلی زیاد !
فهمیدم چرا امام نمیان...چرا باید بیان وقتی یه سری آدم هستن که نمی دونن علت این جشن چیه...بعضیاشونم که چیز میز زده بودن...!

بالا شهر اینجا وحشتناک بود ! وحشتناک !
هیچوقت یادم نمیره که امشب چیا دیدم !! سرم درد میکنه شاذه ! :((

نمیخوام بگم منم امام رو برای خودش میخوام ... نه ! نمی تونم چنین ادعایی بکنم . ولی امشب قد یه مولکول شایدم یه الکترون تونستم درک کنم که چقدر امام زمان غریبن !

باید به یکی می گفتم ! :(( ببخشید ! :((

سلام عزیزم :*
عید تو هم مبارک :*
الهی آمین

واقعا درد داره. می فهمم. ما نمی تونیم کسی رو تغییر بدیم. ولی می تونیم برای بهبود خودمون تلاش کنیم. کاش بکنیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد