ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

سلام

سلام سلامممم

اعیاد شعبانیه بر همه ی دوستدارن خاندان عصمت و طهارت مبارک باشه

واوووو! مدیریت بلاگ سکای چه عجیب غریب شده چند وقت نبودم! ولی دستشون درد نکنه. خیلی سریع و سبک شده. فقط تو جواب کامنتا دیگه سمایلی نداره. اگه اینم دوباره بذارن خوب میشه.

خب خوب هستین؟ ما رو نمی بینین خوشحالین؟ من جاتون خالی مشهد بودم این چند روز. خیلی یهویی مسافر شدیم و نشد بیام خبر بدم. اونجام نت نداشتم. ولی دعاگوی همه ی دوستام بودم :*

بیکارم ننشستم. هروقت فرصت کوتاهی پیدا می کردم تو لپ تاپ آقای همسر چند خطی می نوشتم. بعد از یک سال دوباره قصه ی بهتر از اون که واقعیت داشته باشه رو خوندم و باز هوس زمان حال نوشتن به سرم زد. مثل قصه ی گلهای صورتی که پارسال همین موقع نوشتم. یه طرح دیگه هم قبلاً شروع کرده بودم که هر دوشون فقط پنج صفحه هستن. تو دو تا پست بعدی می فرستمشون ببینین چطورن.

نظرات 4 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

چه خوب! زیارت تون قبول!

متشکرم!
دلم برات تنگ شده بود :*)

حانیه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام سلام شاذه جونم
عید قشنگت مبارک
زیارت قبول
خوش به حالت ما اسممون در اومد برا مشهد ولی من امتحان داشتم نرفتیم ... یعنی قسمت نشد ... ایشالاه تو شهریور بریم.
خیلی خوش حال شدم دوباره اومدی.

سلام سلام عزیزم
خیلی ممنونم گلم
قبول حق
آخی... نطلبیده بودن. انشاءالله قسمت بشه شهریور بری و زیارت خوبی بکنی :*
خیلی ممنونم

سیب چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ق.ظ

سلاااام شاذه جان
عید شمام مبارک
زیارت قبول
جای ما رو هم خالی کردین؟
منم دعا کردین؟!
هییییی
منم میخااااام :((

سلاااااام سیب عزیزم
متشکرم
بله. جات خیلی خالی. دعاگو بودم
خدا قسمتت کنه به زودی

گلی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

من بسیار هوشمندم!

اینجا رو که باز کردم عنوان داستانِ جدید رو دیدم ذوقیدم خوندم کامنت دادم! بعد دیدم زیرش یه عنوان دیگه هم هست! چشمام چهار تا شد
بعد همون طور که پایین تر می اومدم به هوای عنوان جدید، با خودم فکر می کردم یعنی ممکنه 3 تا بشه؟؟ یعنی آیا واقعا؟؟

ارادتمندیم بانو

نه بابا تقصیر هوشمندی تو نیست! کلاً کار خارق العاده ای بود که سه پست باهم بذارم که تازه دو تاشم دو تا داستان متفاوت باشن!!!

سلامت باشی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد