ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

سلام

سلام سلام
عید دیروزتون مبارک
ببخشین دوستام که این روزا نبودم. نت قطع بود. وقتی وصل شد بچه ها به نوبت مریض شدن و هنوزم کلاس اولی مشغول آنتی بیوتیک خوردنه. خدا رو شکر بقیه خوبن. منم خسته ولی خوبم. این روزا همش می خواستم اول قصه بنویسم بعد بیام ولی واقعاً وقت نمی کردم بشینم. دیگه دیدم اگه بخوام تا وقتی که بتونم بنویسم صبر کنم شاید خیلی طول بکشه. الانم رضاکوچولو رو پامه و خیلی دلم می خواد رضایت بده بره تو کالسکه اش که منم بتونم به کامنتای پرمهرتون برسم.
آبی نوشت: باز این عید بزرگ رسید و من باز مثل هرسال باید یادآور بشم که عید برام خیلی بزرگتر عظیمتر و مهمتر از اونه اسمشو بذارم روز زن یا مادر! من چه ارزشی دارم در مقامی که روز میلاد بانوی دو عالم هست! خیلی خوشحالتر میشم اگه بهم بگن عیدت مبارک! چون این روز رو عید می دونم و خوشحالم. و امید دارم در زیر سایه ی ولایت و محبت دوستان ایشان باشم.
در مورد تولد حضرت امیرالمومنین علیه السلام هم همینطور. برای خودم به شخصه روز عید رو به همه ی عزیزانم تبریک میگم. همین!


نظرات 7 + ارسال نظر
دختری بنام اُمید! یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ق.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

عیدتون با تاخیر مبارک:-*
درسته که مقام ایشون بالاتر از این هاست، اما مقام مادر هم کم نیست ، من برای مادرها خیلی ارزش قائلم، چون کاری که میکنن خیلی بزرگه، مخصوصا شاذه عزیزم که 4تا بچه ناز داره و همین حالا هم میبینیم چقدر داره زحمت میکشه برای کوچولوهاش، بهشت زیر پای شماست بانو

ممنونم. بر شما هم مبارک باشه :*
خیلی ممنون. فقط میگم حسابش جداست. جای قیاس نیست.
نظر لطفته

میرصا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

شاذه جون عیدت مبارک. درسته این روز عید بزرگیه ولی از طرف من که هنوز فقط یک فرزندم و نه یک مادر بهت میگم مادرها اینقدر مقام بالایی دارند که هیچ روزی مثل این عید نمتونه روز مادر نام گذاری بشه. ژس مادر مهربون روزت مبارک.

متشکرم
مقام به جای خود نیکو و محترم. ولی به نظرم قابل قیاس نیست. بازم این نظر منه و بحثی ندارم :)

(زهرا)z.bita پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

عیدت مبارک





__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@

ممنونم گلم

مهشید پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

عید تو هم مبارک شاذه مهربون
منتظر تو داستانای خوشگلت هستیم

متشکرم گلم

یلدا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

سلام شاذه ی عزیزم
عیدت مبارک خانومم ایشالا که هممون لیاقت اینو داشته باشیم که همچین روز بزرگی به ناممون باشه

سلام عزیزم
عیدت مبارک گلم

سیب پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

چه عجب بابااااا
کجایین شاذه جان؟
البته گفتین کجایین :دی
ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشید :)
اول عیدتون مبارک
بعدم روزتون مبارک :)
همیشه شاد و سر حال باشید

والا!
کنار جیغای رضا!
سلامت باشی
مبارکت باشه
خوش باشی

رها پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

ای ول!
عیدت مبارک گلم!
همین تازه تو پست قبلی بودما!!! می خواستم این صفحه را ببندم دستم خورد ریلود شد و این شکلی شدم
فدات شم . شاد باشی

خدا رو شکر!!! گفتم کاش دیده باشی!
عید تو هم مبارک عزیزم
سلامت باشی و خوشحال همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد