ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

زندگی شاید همین باشد (7)

سلام
ببخشید چند روز نت قطع بود و الانم قرار نیست وصل بمونه. اینه که حتی نشد خبر بدم که نیستم. خیلی معذرت می خوام.
رضا بزرگتر شده و طول روز تقریبا هیچی نمی خوابه. شبم که ده بار بیدار میشه و دیگه از چهار صبح خواب خبری نیست. خلاصه که امون نمیده که بشینم بنویسم. بچه ام انگار با نویسندگی من مشکل داره  الانم تو بغلم داره عربده می زنه. 
یه کوچولو نوشتم همون رو براتون می ذارم و نمی دونم دوباره کی بتونم بیام. دعا کنین پسرک سالم و خوش اخلاق باشه و اجازه بده بنویسم

آخر شب جمانه روی تختش چمباتمه زده بود و غمزده به دیوار روبرویش نگاه می کرد. زمرد چند دقیقه او را زیر نظر گرفت و بالاخره گفت: جما...

جمانه جوابی نداد. زمرد گفت: جمانه...

جمانه بدون این که نگاهش کند گفت: هوم...

+: به این فکر کن که یه آدم از دست رفته. به اندازه ی ارزش یک زندگی.

_: من این آدم رو اصلاً نمی شناختم.

+: ولی برای خونوادش عزیز بوده. از اون گذشته... خونه ات هنوز خیلی کار داره.

_: بس که معطلش کردن. با این همه وقتی که تا حالا صرفش کردیم باید شیش ماه پیش تموم میشد.

+: خب حالا که قسمت نبوده و نشده. هنوزم کلی مونده تا تموم بشه. قطعا تا چهلم اون مرحوم هنوز وقت می خوای.

جمانه چند لحظه نگاهش کرد و بعد پرسید: اگه زودتر تموم شد چی؟

زمرد با خوشرویی گفت: زودتر که تموم نمیشه. ولی اگه تموم شد، تو برو سر خونه زندگیت. بعد از چهلمم عروسی بگیرین. شما که عقد بسته این.

جمانه معترضانه گفت: نه!

ولی بعد از چند لحظه خندید و گفت: ایده ی خنده داریه ولی باشه. تازه به قول تو بعیده که تموم بشه.

زمرد لبخندی زد و گفت: شب بخیر.

جمانه هم با خوشحالی شب بخیر گفت و دراز کشید. زمرد دست دراز کرد و کلید چراغ را زد و اتاق در تاریکی فرو رفت. فقط نور گوشی جمانه روشن بود که داشت با بهروز چت می کرد. زمرد چراغ مطالعه ی بالای تختش را روشن کرد و یکی از کتابهای جدیدش را برداشت. با خرسندی باز کرد و فکر کرد: چه خوبه که مجبور نیستم لذت کتاب خوندن آخر شبم رو با چت کردن عوض کنم!

و برای خودش شریرانه خندید. ولی بلافاصله وجدان حاضر به خدمتش به صدا در آمد. نگاهی به جمانه انداخت و با مهر فکر کرد: خب اونم داره از این کار لذت می بره.

و بلافاصله سعی کرد حواسش را صرف کتاب خواندن بکند. هنوز کامل توی کتاب غرق نشده بود که پیامکی رسید. کلافه دور و بر تخت را گشت. کی این وقت شب پیام می داد؟ آدمهای وقت نشناس!

جمانه لبخندی زد و پرسید: آقای دیوار مسیج زدن؟

زمرد ناگهان به یاد منصور افتاد و تازه یادش آمد که ممکن است پیام از طرف او باشد! اخمی کرد و در حالی که بالاخره گوشی اش را پیدا کرده بود، گفت: جما اون شوهر منه.

جمانه خندید و گفت: چه خوب! نمی دونستم.

زمرد در حالی که از دستپاچگی رمز گوشی را اشتباه میزد، پرسید: چی رو نمی دونستی؟

_: این که روش تعصب داری.

+: میشه کمتر چرت و پرت بگی؟ تو چتتو بکن.

جمانه بازهم خندید و زمرد بالاخره پیام را باز کرد. منصور نوشته بود: سلام. ببخشین بی موقع... الان دیدم کتاب دا پیش من مونده. دنبالش نگرد. فردا برات میارم. شب بخیر.

زمرد چند لحظه به متن ساده ی پیام خیره شد. نه عاشقانه ای بود نه حرف خاصی. ولی دلش را گرم می کرد. نوعی مهربانی ورای کلماتش بود.

نگاهی به جمانه انداخت. باز داشت چت می کرد و برای خودش می خندید. زمرد جواب داد: سلام. ممنون. صبح میرم دانشگاه. نیستم. تا عصر کلاس دارم. سه شنبه ها صبح تا عصرم.

دکمه ی ارسال را زد و به گوشی خیره شد. منصور نوشت: صبح چه ساعتی میری؟ بیام دنبالت؟

+: هفت و نیم. مزاحمتون نمیشم.

_: نه چه زحمتی؟ میام. البته اگه... ناراحت نمیشی.

زمرد شرمزده پیام را خواند. بیچاره منصور! با دستپاچگی نوشت: نه چرا ناراحت بشم؟ فقط نمی خواستم مزاحم بشم.

_: من اهل تعارف نیستم. اگه دوست داری میام، اگه نه نمیام.

زمرد در حالی که از خجالت داشت می مرد نوشت: دوست دارم.


نظرات 43 + ارسال نظر
سیب پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

ااا؟
پس یادم نبود
نمیدونم شاید گفتم ربطی به پست نداره و کامنتا
واسه همین شاید
نمیدونم کلا
یادم نیست :دی :))
ببخشید دیگه
آلزایمره :دی

نمیدونم والا
منم هرچی نگاش کردم نفهمیدم کجاش خصوصی بود

سیب پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

اا
پس کامنت من کو؟! :(
منم احوالپرسیده بودم
سراغتونو گرفته بودم
گفتم کجایین نیستین
نکنه نیومده؟ :(

نمیدونم شایدم خصوصی زدم :(
یادم نیست :دی
اشکال نداره همینکه اومدین و سلامتین خدا رو شکر :)

شرمنده! تاکید کرده بودی خصوصیه منم پاکش کردم. در حالی که احوالپرسی ساده بود. نمی دونم چرا خصوصیش کرده بودی؟
سلامت باشی گلم

رها پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

سلام
خوبی عزیزم
کاش می تونستی بیای .فقط بگی که خوبی و همه چیز روبراه.
لحظات شادی برات آرزو می کنم[بوس][بوس]

سلام عزیزم
خوبم. تو خوبی؟
اومدم. ببخشین که نتونستم زودتر بیام
سلامت باشی

آزاده چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

روزت مبارک شاذه جون :)

مرسی گلم :)

سپیده چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!
روزت مبارک

متشکرم عزیزم

حانیه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█

تقدیم به مامان خوب دنیا
روزت مبارک

مرسی عزیزم

بلورین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

شاذه جون نتت وصل نشده هنوز؟
دلتنگ و کم کم نگرانم می کنی که نیستی

یه مدت قطع بود. بعدم ویروسای رنگارنگ بچه ها...

تسنیم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://berangesokut.blogfa.com

سلااام
روز مادر و روز زن رو تبریک میگم.ایشالا همیشه شاد و
سر حال باشی

سلاام
متشکرم
سلامت باشی

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

لیلی نام همه زنان سرزمین من است. لیلی ایران زمین روزت مبارک[گل]

بهار خانم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://baharswritin.blogsky.com/

شاذه بانو جا خوبین؟
چی شدین؟ کوجایین ؟

هستم. خوبم. شرمنده...

حانیه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

شـــــــــ ـاذه بــــــــــــــــــــ ـانو
کجایی ؟!!...

کنار گهواره ی رضا!

ارکیده صورتی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ق.ظ

آفتابی ز شبستان بدمید که چو خورشید جهانگیر و جهان آرا شد / در رحمت بگشودند و سراپای وجود روشن از نور رخ فاطمه زهرا(س) شد
میلاد دخت نبی و روز زن (مادر) مبارک

کجایی شاذه جونم؟ دلم تنگ شده برات. تازه نگرانتم شدم. انشالله که خیره این غیبت به نسبت طولانیت.

دختری بنام اُمید! سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

من الان چیکار کنم؟ داستان خونم اومده پایین، شدیدددد

نمی دونم! منم دلم می خواد بنویسم. الان یه دستم به کیبورده یکی به شیشه شیر رضا! دعا کن آروم بگیره بتونم بنویسم

بهار خانم دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

شاذه بانووووووووووووو
هستی؟

ارکیده صورتی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

شاذه جونم خوبی قربونت برم؟ بیا خبر سلامتیتو بده عزیزم! چشمم به وبت خشک شد!

زنده باشی گلم. شرمنده.

گلی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

خوبین شاذه خانم جون؟؟
خبری نیست ازتون....
ایشالا همه خوب باشین.

خیلی ممنونم
خوبم. سرم شلوغه

حانیه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام شاذه بانو
خودما کشتم تا یه شکلک که اوج عصبانیتم از نتت رو برسونه پیدا کنم برات بذارم نشد که نشد.
خلاصه این شکلک ها تقدیم به نت خراب :
این هم تقدیم به رضا کوچولو :
______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
__________$$$_________________$$$$$

این هم برای مامان رضا کوچولو :

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

منتظریما زود بیا ...

سلام عزیزم
امان از این نتتتتت!
خیلی ممنونم

بلورین چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

سلام شاذه جونم
این پسرکتون نمی ذاره هنوز؟
ایشالا سالم باشه و بزرگتر که شد ایشالا راحتتر می تونی بنویسی

سلام عزیزم
نه نمی ذاره
سلامت باشی

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

آیا شما از دل ما خبر دارید؟
دل ما داستان میخواد

جانم
دل ما هم همینطور! رضا و خواهر برادرهایش نمی گذارند.

رها چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

سلام عزیزم
خوب و خوشید؟
دست گل پسرمون درد نکنه و البته مامان گلش . ان شا... خوش اخلاق هم هست
چند روزی نبودم . به محضی که فرصت کردم خوندم. هم کم بود هم اینکه عجله داشتم متوجه نشدم چی شد
امروز دوباره اومدم سر فرصت... منصور جالبه و زمرد هم و همینطورم جمانه.:ی
ممنون. شاد باشی[گل]

سلام گلم
خوبم ممنون. تو خوبی عزیزم؟
خیلی ممنون. انشاءالله خوش اخلاق بشه بعدا فعلا که مشغول غر زدنه!
ای جانم
خوش باشی

ارکیده صورتی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

شاذه جونم بیام کمکت رضا کوچولو رو نگه دارم شما برامون بنویسی؟! به جان خودم بی تعارف گفتم! انشالله که همیشه خودتو خانواده محترمت سلامت باشین. شمام داستانای قشنگ قشنگ بنویسی برامون. بیصبرانه منتظر ادامش هستم خانومی. بسیار بسیار ممنون

دور دستت بیا
سلامت باشی گلم

مژگان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام
آخ جون
ایشالا که رضا کوچولوتون همیشه سالم باشه
ولی بچه هر چی شیطون تر باشه خوردنی تره البته برا بقیه نه مامانش
مرسی از نوشتتون

سلام
متشکرم. سلامت باشی عزیزم

محیا(البته دختر هستما) پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

داستانت فوق العاده اس. شخصیت های داستانت ساده فکر میکنن وساده هم تصمیم میگیرن درست مثل ادمای عادی آدمایی که هر روز دور و برمون میبینیم
من داستاناتو کلا دوست دارم و حتما دنبال میکنم
مرسی

خیلی ممنونم دوست من. لطف داری.

ســــــــارا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

عجب پسره شیطونی خدا حفظش کنه عزیزم...

ممنونم. سلامت باشی

pastili پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

salam

reza goloo bekhab nafasam barekalla bezar ma va mamanet yekam esterahat konim

به سلام پاستیلی جونم
خواب؟! اینی که میگین یعنی چی؟

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://123zendegi.persianblog.ir

سلام شاذه جونم
امروز بدو بدو اومدم که دو قسمتو با هم بخونم، اما ...
با اینکه کم بود ولی قشنگ بود، روند داستان رو دوست دارم، بازهم شخصیت داستانت ازم فاصله گرفت، اما همچنان دوستش دارم، ممنون مامان شاذه جونم
آقا رضا بذار مامان برای ما بنویسه، دلمون به داستانهای قشنگش خوشه، خوشی ما رو خراب نکن شیطونک

سلام عزیزم
شرمنده اگه خواب و استراحتی داشتم می نوشتم. عیبش اینه که خودمم بدخوابم. الان ساعت یک بعد از نصف شبه. رضا خوابه و من بیدارم. تا بیاد خوابم بگیره اون بیدار میشه و دیگه هیچی...

خوش باشی عزیزم

بهار سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

عجب سوتی

پیش میاد

moonshine سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http://sobandkiss.blogfa.com/

سلام شاذه جونی ...من بعد از تقریبا یک ماه دوباره اومدم ...باورت میشه از عید به بعد تمام زندگی من بهم خورده ...کار همسرم کمتر شده .مدام خونه است ...وقتی هم خونه است دیگه خودت میدونی کامپیوتر وسیستم باید خاموش بشه ..
خلاصه که تازه امروز اومدم دو قسمت اخر رو خوندم ..چقدر این منصور خان بامزه است ..اصلا مردهایی که میسازی قشنگن ..دخترهای هم که میسازی ارومم ..ساکت ..مهربون ..مثل خودت ...
امیدوارم اقا رضاتون ..مرد خونتون ..یکم ارومتر بشه وبزاره مامانش به داستان هاش برسه ..هرچند که هرچی بزرگتر میشن بدتر میشن ...این آقا آرین ما الان یک سال ونه ماهشه .از شیطنت هاش وزورگویی هاش تو خونه درامان نیستم ..خدا بهت صبر بده مامان شاذه ..موفق باشی گل خانم ..

سلام عزیزم
آخی.... انشاءالله مشکلاتت رفع بشن
نظر لطفته
سلامت باشی

بلورین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

خب خدا رو شکر انگاری داره به بودن باهاش راضی می شه...دوست داره باهاش باشه

آره. کم کم...

نازلی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ

ایشالا رضا کوچولو همیشه سالم و سرحال باشه..با نویسندگی شما هم آشتی کنی:))

سلامت باشی. ایشالا

حانیه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام شاذه خانم
ممنون که با همه مشکلاتت باز هم میای .

اینبار زیاد تو کار زمرد نبودیا ...
زود بیا منتظریم .

سلام عزیزم
خواهش می کنم
این بار کلا کم بود به جایی نرسید

راز نیاز سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ق.ظ http://razeeniaz.blogfa.com

اوه رضا خاله مامی رو اذیت نکن شیطون

باشششه

گوگولی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.googooli2006.blogfa.com

سلاممممخوبین ان شاءالله؟
خوگشل بود،چسبید سر صبحی پستتونممنون،ب نظرم ادانه شو بدین رضا کوشولو بنویسه!هم ما تو خماریه داستان نمیمونیم،هم اون سرش گرم میشه و شما ی استراحتی میکنین!پیشنهاد خووووبی بود،نه؟؟؟

سلااااام
الحمدالله خوبم. تو چطوری؟
نوش جان
چه فکر خوبی
عالی!

سهیلا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام. ممنون که با این شرایط سخت بازم به فکر خواننده اتون هستین و برامون مینویسین....

قشنگ و لطیف مثل همیشه...
همیشه شاد و سلامت باشین .....

خواهش می کنم
ممنون از محبتت

سیب سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ http://dar-golestaneh.blogfa.com/

مرسی مامان شاذه جون
خسته نباشی عزیزم با این پسر شیطون
ایشالا که کم کم بزرگ میشه آقا میشه کتاب دوست میشه اونوقت تشویق هم می کنه مامانشو به نوشتن

ممنون که با این زحمت و بی نتی قسمت بعد رو نوشتی
منتظرش بودم

خواهش می کنم گلم
ایشالا
خواهش می کنم

زینب سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://khaterehaye20.blogsky.com/

من اعتراض دارم !!

سلام !
اولا چرا اونجا نظرم نیس ؟ قسمت قبلی ؟ یعنی نظر نذاشتم ؟ آلزایمری شدم رفت !!

دوم اینکه آقااا ! جما راست میگه ! آقا دیوار !! واقعناااا !!

بعدم از طرف من بزن پس گردن زمرد .. بگو زی زی میگه خجالتم خوب چیزیه...اصن خجالتم نه..غرور !!

این منصوره رو نروه من داره راه میره شاذه !!

کاش می شد تندتر بنویسی من ببینم این چه مرگشه !1

رضای شیطون !! همه ی رضاها شیطونن ! پسرعموی من با اینکه 4 سال از من بزرگتره از دیوار راست هنوز بالا میره!
بزرگ بشو نیستن اینا !!

خدا بهت صبر بده !!

نه خسته شاذه جون !!

خیلی دوست دارم !!

داستانتم عالیه ! به غرغرام نیگا نکن !!

بووووووووووووووووووووووووس

باه بای

سلام
منم که یادم نمیاد. اگه بوده حتما تایید کردم.
حرص نخور جانم
چی بگم؟ فعلا که بدخواب و لوسه. خدا کنه بزرگ بشه خوب بشه به سلامتی.
سلامت باشی
منم دوستت دارم
بووووووووس
بای

Maryam سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

akhay bacham dost dare khub


ishallah agha reza salemoo slamat bashe hamishe
va bezare maman joonesh baraye ma benevise
ma cheshm berahim bekhoda

متشکرم عزیزم. اگه بذاره منم دوست دارم بنویسم

آذرخش سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام مرسی خانم ما به همینم دلگرمیم.
به امید خدا آقا رضای گلمون تا چن وقت دیگه بزرگتر میشه و از بی خوابیم خبری نیست

ما همچنان صبوریم
(این قسمت و دوست داشتم)

سلام
متشکرم عزیزم

گلی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

مرسی که برامون می نویسید

امیدوارم پسرک همیشه سالم و خوش اخلاق باشه

خواهش می کنم
سلامت باشی

بهار دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

آخیییییییی زمرد خانم ... چه خجالتی
ولی زود بهش گفت دوست دارما

آره!
نگفت دوستت دارم. گفت دوست دارم بیای دنبالم.

سپیده دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://rahibeghalbesefidam.mihanblog.com

سللللللللام
خوبید؟
همین الان اومدم که بپرسم چرا نیستین که دیدم پست
گذاشتین!

با اینکه کم بود ولی عالی بود !
به همینم قانعم
ایشالله رضا کوچولو هم خوش اخلاق میشه و صبحا تا ظهر میخوابه!
ممنون

سلااااام
خوبم. تو خوبی؟
گم شده بودم
ممنون از محبتت
انشاءالله
خواهش می کنم

مهشید دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلاماین العا منم که از هیجان این شکلی شدم

سلام. ممنون

رادیــــــــــــو110 دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://radio110.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد