ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

خواهرزاده :*

سلام به روی ماه دوستام

اعیاد شعبانیه مخصوصاً امروز مولود حضرت سیدالساجدین علیه السلام بر اراداتمندان آن حضرت مبارک باشه

مرخصی من با سفر خواهر کوچیکه همراه شد و الان یه نینی پنج ماهه پیشمه تا مامانش انشاءالله به سلامت از مسافرت برگرده. بعد از اونم یه سری برنامه دارم و اگه خدا بخواد از بیست و چهارم تیر دوباره بتونم شروع کنم به نوشتن. الان با این وروجک اصلاً تمرکز ندارم و نمی تونم بنویسم. شرمنده که کم سر می زنم و کم کامنت می ذارم. سعی می کنم به همه سر بزنم. با گوشی می خونم. ولی برای کامنت گذاشتن خیلی اذیت می کنه.

خوب و خوش باشین


نظرات 9 + ارسال نظر
هما سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.alone55555.blogfa.com

میگم کجایی پس خواهر؟ما دلمون تنگ شده ها

همینجا هما گلم. الان می نویسم

shakiba سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

میشه عکس نی نی رو بزاری؟؟؟؟؟

نه متاسفانه. امانته

مهرناز پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

خسته نباشی عزیز دلم...منتظریم زود زود برگردی پر انرژی
خواهرزاده نازتم ببوس

مرسی گلم

رها پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.2bareeshgh.blogfa.com

آخی کوچولوی ناز نازی!!! امیدوارم وقتی دلتنگ مامان باباش شد نیافته رو دنده لجبازی ...
ما یکی از بستگانمون رفتن سفر حج . بچه هاشون دارن خوش می گذرونن .سپردن به مامان بزرگ بابابزرگ ولی هر روز یکی از اقوام اونارو با خودشون می برن گردش و شب خسته و کوفته بر می گردونن خونه . من که تقریبا از سه روز قبل وقت گرفتم تا یک روز اونا رو سرگرمشون کنم

نه خدا رو شکر هنوز عقلش نمیرسه
اوه خوشبحال بچه ها!

قصه گو چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

عزیزم !
چه بامزه !
منم چند وقت پسر برادرم وقتی مامانش سر کار بود پیش من بود البته فقط 4 روز سخته و شیرین

مرسی
بله

بهار چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.bahari-kamiab.blogfa.com

ای جاااااااااانم نی نی
جالبه تو خانواده ما هم کسی جای میخواد بره بچه رو میسپاره به من. نه اینکه خیلی بدم میاد از بچه

منم همینطور

آهو چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ http://ahoo-khanom.blogfa.com

سلام سلام خوبین؟ آخی نی نی دلم براش تنگ شده ایشالا تا برگشتن مامان و باباش اذیت نکنه. دختر گل من که تا حالا ندیدم اذیت کنه!
اومدم بگم داستانتونم خوندم دیدم تا برگردین دق می کنم خیلی باحال بود منتظر بقیه داستانم

سلامممم
خوبم. مرسی

هما دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.alone55555.blogfa.com

من فدای اون کوچولو بشم عزیزم منتظریم تا برگردی

زنده باشی گلم

زهرا۷۷۷ دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

الهییییییی خسته نباشی ..ما هم منتظر هستیم تا سرت خلوت شه عزیزمممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد