ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

هیپنوتراپی

سلام سلام دوستام

من با عرض خیلی معذرت همچنان ننوشتم. اصلاً حسش نمیاد دوروبرم حسابی شلوغه و فکرم متمرکز نمیشه که بنویسم.
از جمله درگیر یه برنامه ی لاغریم که خیلی ازش راضیم. اینجاست. برای کسانی مثل من که اعتیاد به خوردن دارن و واقعاً غذا و شیرینی جزو لذتهای بزرگ زندگیشونه مفیده. با هیپنوتراپی عادتهای غلط رو عوض می کنه.
داشتم برای یه دوست عزیز از این برنامه میگفتم. گفت کاش از این برنامه برای سردرد و دردهای عمومی هم بود.
از مدیر سایت تقاضا کردم که سی دیهایی برای رفع درد هم تهیه و توزیع کنن. ایشون هم گفت که اگر تقاضا به قدر کافی باشه این کار رو می کنه.
این بود که به فکر اینجا افتادم. نه قصد تبلیغ دارم نه چیزی بهم میرسه. ولی فکر کردم اگر هرکی دلش خواست یه همچین تقاضایی به مدیر محترم این
سایت بده شاید برای دوستانی که از دردهای مزمن رنج میبرن مفید باشه. خوبی هیپنوتراپی اینه که هیچ گونه عوارض جانبی نداره. و در مقابل اون همه مسکنی که دردمندها مصرف می کنن، واقعاً عالی به نظر می رسه.


پ.ن: قابل توجه اون دوستی که در طی داستان من کیم اصرار داشت که متخصص هیپنوتیزم باید حتماً چند جلسه رو برای آشنایی با مریض به مصاحبه بگذرونه، باید بگم که این مسئله رو شخصاً امتحان کردم و بدون آشنایی جواب داد. من این متخصص رو ندیدم و از دفعه ی اول که گوشیها رو گذاشتم و قصد کردم که اجازه بدم بهم تلقین کنه، به خواب مصنوعی رفتم.

نظرات 5 + ارسال نظر
زی زی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام علیکم شاذه خانوم !
ما نیز وسوسه شدیم بریم لاغر بشیم !
واقعا موثر بوده ؟!
می بینی تورو خدا ! دوروز نیومدم وبت انگاری 200 سال از همه چی عقب افتادم...دوتا داستان از دست دادم !
شاذه ! من دلم برات تنگ شده..خو وب دوست ندارم کجا برات پیخام بذارم من ؟!

علیک سلام زی زی گولوی گل خودم!
کار خوبی می کنید! پلیز یه ایمیلم بزن به آقاهه بگو بی زحمت ازین هیپنوتراپیها برای سردردم درست کنه.
برای من و بچه هام خوب بوده.
مگه بچه ها تو نودهشتیا نمیذارن قصه هامو؟
منم همینطور. ایمیل بزن! نودهشتیا کم میام. مخصوصا این روزا نتم قطعه و دایال آپم یه سر میام کامنتا و ایمیلامو چک می کنم میرم.

یلدا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://yaldapaeez.blogsky.com/

سلام شاذه جان
من ۴هفته ای هست که یه رژیم جدید و شروع کردم و خوب دارم پیش میرم .
شما خودت امتحان کردی این رژیم و جواب گرفتی؟

سلام یلداجان

خوبه :) موفق باشی

بله سه هفته است شروع کردم و از روشش خوشم میاد. هیچ غذایی ممنوع نیست و هیپنوتراپیهاش خیلی آرامش بخشن. برای اطلاعات بیشتر می تونی تو خبرنامه اش عضو بشی.

سوسک سیاه! سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

بسیار عالیییییی...دکی به من گف از دوجلسه دیگه که رسیدم به وزن ایده ال یه برنامه دوساله میده برا ثابت نگه داشتن وزن.اگر عمری باقی بود شاید این رژیم شمارو هم برا ترک عادات غذایی امتحان کنم..الهام خانم...کجاییییییییییی

وای آفرینننننن! دو جلسه دیگه میرسی به وزن ایده آل؟! ماشاالله! انشاالله به سلامتی و دل خوش :)
هان اگه پیداش کردی گوششو سه دور بپیچون!

فا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

پیام های بازرگانی
سرتو با چی میشوری؟ با شامپو گلرننننننگ
.
.
.
پفک نمکی مینو با گواهینامه ایزو 9002 و علامت استاندارد در پاکت های قرمز
.
.
.
سیگار برای سلامتی ضرر دارد
.
.
ال جی شما به دیدن پایان این برنامه دعوت می کند.

به جای پیام پخش کردن بشین یه ایمیل بزن به این جناب، واسه سردردای خودتم خوبه!

north سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

من یه خاطره دارم ازت یادم یه روز می خواستی برا بچه هات عصرونه درست کنی بعد براشون ماکارونی سرخ کردی
درست میگم؟
راستی من چه جوری بهت رمز عکس بدم اینجا خصوصی که نداره
آها میل می زنم

ماکارونی جوشونده رو با تخم مرغ کوکو کردم. گاهی درست می کنم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد