ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

...

سلام دوستان

ببخشین که باز دست خالی امدم. انشاالله فردا مسافر مشهد هستم تا نوروز. این روزها هم ذهنم مشغول سفر بود و هم این که هنوز کامپیوتر ندارم. از  سه بعدازظهر تا حالا لپ تاپ آقای همسر رو قرض کردم بلکه بتونم یه قصه ی شاد و کوتاه به عنوان هدیه ی نوروزی بنویسم تا بعد از عید که با یک قصه ی پر و پیمون برگردم انشاالله. ولی نتیجه ی کار عجله ای و ذهن بهم ریخته اصلاْ چیز بدردبخوری از آب درنیومد و شرمنده تون شدم.

طرح قصه ی بعدی رو خیلی دوست دارم. امیدوارم خوب دربیاد. بازهم ماجرایی و جنایی و ایناست. کلا متحول شدیم ما

خوش باشین و سلامت. عیدتونم مبارک

نظرات 27 + ارسال نظر
پرنیان شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

امروز شنبه ست ها خبری نیست؟!

چرا الان آپ می کنم

ناشناس دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

ای خدای مهربان یک منتی به ما بنوس

قربونت هیچ وقت به بنده خو به حال خوش منوس

تو ای بازار شلوغ اگه یک وقتی گم بودیم

زودی دست ما بگه به ما کنار خود بنوس

-------------------------------------
یک شعر بندری برای شما

آزاده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

سال نو مبارک شاذه جونم برای منم دعا کنین

سال نوی تو هم مبارک عزیزم
حتما به یادت هستم

غوغا شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://naughty1369.blogsky.com

سلاااااااااااام به شاذه عزیز
هرجا هستی شاد و شنگول و پرانژی باشی خانومی
سال نو برشما و خانواده محترم مبارک باشه ایشاالله
التماس دعا

manmanam جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام .امیدوارم سالی پر از خیر وشادی داشته باشید

دوستت داریم من ودوستان
خوش بگذره به خود گلت وخانواده گرامی .
منتظریم نمونیم پشت پنجره وبلاگت.

سلام. متشکرم. تو هم همینطور عزیزم

ممنونم. منم دوستتون دارم

خاتون پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

"کمی مهربانی همیشه عشق را زنده نگه می دارد"
پیشاپیش سال نو مبارک !

حقیقت قشنگیست
عیدتون مبارک!

بهاره چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سفرت بی خطر شاذه جانم
عزیزم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم. امیدوارم سالی سرشار از نیکی و موفقیت رو پیش رو داشته باشید.
سال نوت مبارک مهربان بانو
راستی دوستم التماس دعا دارما

سلامت باشی عزیزم
متشکرم عزیزم. سال نوی تو هم مبارک باشه. سال خوش و پربرکتی داشته باشی
به یادت هستم عزیزم

سما چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://samareza.blogfa.com

شاذه جان لحظه های فتراموش نشدنی ای با شیرینی های داستانات داشتم همیشه... ازت ممنونم مهربون قصه گو.
برای سالی سراسر موفقیت، زیبایی، برکت و شادی برات آرزو میکنم... سالی پر از بهترینها...

تو لطف داری دوست عزیزم
متشکرم. سالی سرشار از شادی و سلامتی داشته باشی

اقدس خانوم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خانومی ...سفر بی خطر
امیدوارم سال نو هم برای تو و خانوادت یه سال پر ازخوشی و شادی باشه

سلام اقدس جان... سلامت باشی
متشکرم. متقابلا برات آرزوی سالی خوش و سلامت در کنار عزیزانت دارم.

نسرین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.ma2nafar2009.blogfa.com

سلام شاذه جووونم.دلم برات تنگیده بود...من اومدم تو داری میری شمهر...ایشاالله به سلامتی..تو حرم یاد منم باش عزیزم...

سلام عزیزمممم
مرسییی... حتما. ممنونم

شرلی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
خوش بگذره عیدشماام مبارک

سلام
خیلی ممنون عیدت مبارک عزیزم

خاتون دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام شاذه جون
انشاالله به سلامتی . خیلی خیلی التماس دعا.
شال نو هم پیشاپیش مبارک !

سلام خاتون عزیز
متشکرم. حتما به یادتونم
سال نوی شما هم مبارک باشه

همسایه اسبق؛) دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

انشالله بسلامتی و خوشی التماس دعا
عیدت مبارک در بزنی دل تنگم

متشکرم عزیز دلم. دعاگویم. حتما در می زنم

سیلور یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام عزیزم :)
ایشالله سفر خوش بگذره :*
منم میرم خارجه تا ۱۵ ام نیستم
تحولتو عشقه عسیییییییسم
دوست دارم
بووووووووووووووووووووس
بوووووووووووس
تاتا

سلام سیلور جونم :)
متشکرم. به تو هم همینطور :***
مرسی عسیسمممم
منم دوستت دارم
بوووووووووووس
بووووووووووووووووس
تاتا

آنیتا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.personal68.persianblog.ir

التماس دعا عزیزم
خوش بگذره
پیشاپیش عیدتم مبارک

دعاگویم
ممنونم عزیز
عید تو هم مبارک

سما یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://samareza.blogfa.com

سفرت به خیر باشه شاذه جان

تو دعاهات فراموش نشیم هاااااا

مواظب خودت باش و دست پر برگرد با هدیه های آقا امام رضا

سلامت باشی سما جان
حتما به یادتم
متشکرم

بامداد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

عید شما هم مبارک شاذه جونممممم بوووووووووس بوووووووووس

متشکرم بامداد جونم بووووووووس بوووووووووووووس

نسیم یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام به شاذه عزیز از کم سعادتی ماست!! ایشالا که سفر بی خطر باشه و خوش باشی.سال نو شمام مبارک باشه خوب تا سال دیگه که منتظرمممم هزاران بوس تقدیم با عشق فراوونو...

سلام به نسیم گل و مهربون اختیار دارین این چه حرفیه
متشکرم عزیز دلم. سال نوی تو هم مبارک. سالی لبریز از سلامتی و دل خوش داشته باشی. یه عالمه بووووووووووووس

مهستی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

دوست ندارم مثله همه از خدا بخوام که توی زندگی هیچ غمی نباشه، چرا که شادیها در کنار غمهاست که معنا پیدا میکنه و زیبا میشه. تنها از خدا میخوام قدرتِ درکِ حضورش رو توی لحظه های زندگی به همه ی مخلوقاتش عطا کنه، که اون وقته که هیچ مشکلی توان شکستن ما رو نداره. سال نو با دیدِ نو به زندگی و فرصتی دوباره برای بهتر زیستن بر شما خجسته باد.

متشکرم. سال نو مبارک

جودی آبوت یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

ما همه جوره قبولت داریم جان خواهر

شما لطف دارین

آبانِ آذر یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://abanazar1388.blogfa.com

خوش بگذره عزیزم

متشکرم آبان جون

نگین یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام به روی ماهت عزیزم
بی صبرانه منتظر کار جدیدت هستم

سلام دوست خوبم

خیلی متشکرم

آزاده یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام شاذه جونم

برای منم دعا کنین خیلی ها

عیدتونم مبارک انشا... که سال خیلی خوبی داشته باشین

سلام آزاده جونم

حتما دعا میکنم عزیزم

ممنونم. عید تو هم مبارک باشه

لولو یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااام بر شاذه جونی خودمون...
وااااااااااااااااای خوش بحالتون...امام رضا که منو اونجا راه نمیدن لااقل شما اگه یادتون بود واسه لولو هم دعا کنید...اونجا چشتون به هر چیزه مشکی افتاد به یاده لولو مشکی بیافتیدو براش دعا کنید که بشدت ملتمسه دعاس...
ایشالا که بهتون خوش بگذره و روزهای عالی درپیش داشته باشید...
تنتون سالم و لبتون خندون و دلتون شاد...پیشاپیش عیدتونم مبارک

سلااااااااااااام بر لولوی گل و مهربون
چرا رات نمیدن؟ امام به این مهربونی و عزیزی!
حتما دعا میکنم
ممنون از دعاهای قشنگت. سالم و خوشحال باشی همیشه. عیدتم مبارک

سحر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://sahar-shah.blogfa.com

دوستی کلام زیباییست که هرکس درکش کرد ، ترکش نکرد

پیشاپیش عیدت مبارک[گل]

متشکرم. قشنگ بود
عیدت مبارک

ملودی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

سلام به شاذه جون گلم بوووووس اول راجع به قسمت آخر داستان بگم که واقعا قشنگ بود خسته نباشی عزیزم این داستانت یه جورایی متفاوت بود از قبلی ها و خیلی خوب تمومش کردی باریکلا شاذه جون هنرمند من .
بعدشم حالا که دیگه نیستی و میخوای بری سفر؛ از همین الان سال نو رو بهت تبریک میگم مهربون ترین.ایشالا که سال نو برای خودت و سه تا فرشته کوچولوت و همسرت بهترینا رو داشته باشه یه سال پر از شادی و سلامتی و موفقیت و خوبی . یه عالمه میبوسمت و از قول من هر سه تا خوشگلاتو ببوس .یادت نره ها نفری دو تا بووووووس محکم . راستی میبینم که به شهر حاج خانوم جان ما میرین زیارتتون قبول و حسابی بهتون خوش بگذره عزیزم و با انرژی برگردی و یه سال خوبو شروع کنی شاذه ی گل و ماه و دوست داشتنی من.

سلام به ملودی عزیز و مهربونم بوووووس
متشکرم عزیزم. لطف داری دوستم
منم بهت تبریک میگم عزیزم. امیدوارم سالی لبریز از عشق و آرامش کنار همسر مهربون و گلهای قشنگت داشته باشی
متشکرم ملودی جونمممم. تو هم خوشگلاتو از طرف من محکم ببووووس
حاج خانوم پیغومی کاری ندارن برای اقوام؟

پرنیان شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

چه خوب دارین میرین مشهد؟ایشالا به سلامتی. خیلی خیلی بهتون خوش بگذره.واسه منم یه عالمه در بزن.

بله الان از جی پی آر اس آقای همسر کانکت شدم. جات خیلی خالیه. ممنونم. حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد