ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

!

سلام دوستام

با عرض معذرت ویندوز لپ تاپ پیرم منهدم شده و به نوشته هام دسترسی ندارم. همین که درست شد قسمت بعدی رو می ذارم انشاالله.


خوش باشید و سلامت همیشه

نظرات 16 + ارسال نظر
پروزاه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://parvazeh.persianblog.ir

ببخشید خانومی لب تاب شما به روح اعتقاد داره؟
اصلا غصه نخوریا. ما محکم مواضعو حفظ کردیم تا تو بیای. ما منتظر شاذه جون هستیم هیچ جا نمی‌ریم همین جا هستیم.
راستی اگه اجازه می‌دی لینکت کنم. اجازه می‌دی؟

هااا گمونم داره :))
متشکرم عزیزمممم
خواهش می کنم لطف می کنی

roya دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.shorliosorli.blogfa.com

راستی لینک بچه های دیروز مشکل داره

اصلاح میشه. متشکرم

roya دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.shorliosorli.blogfa.com

سلام
من از نودهشتیا با داستان های شما اشنا شدم
نوشته هاتون دلنشین و روان هستند
بهتون تبریک می گم

سلام
خیلی خوشحالم از آشناییت
متشکرم

آزاده دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

اینم به خاطر مهربونیتونه

نظر لطفته عزیزم

مونت دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ

الهی خدا یه لب تاپ نو و خیلی خوب برات بفرسته.

الهی آمین :)

زی زی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

خوب خانومی اول می ذاشتی ! گناه دارما !
خوف....اکشال نداله..ما همچنان صبر می کنیم..وصبر می کنیم...وصبر می کنیم....وصبر.................................

آخه هشت صفحه بود. هر بار ده صفحه میذارم. می خواستم کامل کنم بذارم که دیدم ویندوز بالا نمیاد :(

متشکرم عزیزم

پرنیان یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

اکهی عجب ضد حالی!ایشالا زودی درس شه.

هااا.... حالا نشدم اقلا بشه فایلام رو منتقل کنم رو کامپیوتر بچه ها. اما اونم سخته. خدا کنه بشه

khatoon یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://ta-bagh-lele.blogfa.com/

از دست این ویندوز

یعنی اماااان... هی میگم این بار لینوکسی اوبونتویی چیزی بذارم بلکم بهتر شه، اما اشکالش اینه که اینا رو دیگه اصلا بلد نیستم

مادر سفید برفی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.majera.blogsky.com

شانسو می بینی؟؟؟اومده بودم کمی با خوندن داستانت خوش باشم..

آخی... تمام ناراحتی منم از همین بود که دوستام با صفحه ی آپدیت نشده روبرو میشن...

شایا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

eeeee
بالاخره ترکید؟ باید اومدم ایران برات یدونه لپتاپ نو بخرم

وای شایا ترکیدم از این کامنتت
آره بالاخره دار فانی را وداع گفت. مراسم تدفین....
میذاریمش تو سردخونه تا وقتی که تو بیای

تو که داری می خری کم نذاری. همچین یه لپ تاپ پدرمادردار درست حسابی بخر نه از این اسباب بازیا

آزاده یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام
انشا... که لپ تاپتون زودی خوب شه کاملا درک می کنم وقتی لپ تاپ منهدم شه چه حس بدی داره

سلام

سلامت باشی گلم نه اتفاقا من نگران لپ تاپ نبودم. این پیرمرد کلا حالش خوش نیست. نگران دوستام و بدقول شدنم بودم.

دنا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://dingdang.persianblag.ir

بی صبرانه منتظریم!راستی شی شی دوستم داره سعی میکنه داستان بنویسه اسمشو گذاشته ماتیلدا اگه میشه یه سری به اونم بزنین!www.lovelyweblog.mihanblog.com

متشکرم عزیزم
چه خوب! چشم

شرلی شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
امیدوارم حالش زود زود خوب بشه

سلام

سلامت باشی عزیزم

زی زی شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

به احتمال زیاد اول...
سیلاممم.....غصه نخور شهرزاد قصه گو...درس می شه... ما هم براش دعا می کنیم..

سوم :)
علیک سیلاممم
مرسی عزیزم. غصه که نه... تا دیدم ویندوزش بالا نمیاد گفتم وای دوستام! نگران بدقولیم نه لپ تاپ

غزل شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

انشاءالله درست بشه زودی

متشکرم عزیزم. سلامت باشی

فا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

آیم سو وری ساری اِباوت یور اولد لپتاپ

تنک یو وری ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد