ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

ویژه نامه

سلام :)


خوب هستین؟ غرض از مزاحمت گذاشتن یه پست فوق برنامه به مناسبت یک ساله شدن بود. البته تولد دیروز بود. ولی من امروز یادم اومد 


اشکال نداره ماه نو می بخشه  با این پست شروع شد و به اینجا رسید به لطف همه ی دوستان 

اسمش شد ماه نو چون تولدم شب آخر ماه شعبان سال 1400 هجریه. شبی که همه به دنبال رویت هلال ماه مبارک رمضان بودن. آدرسم 30 ام ماه یا همین moon30

گذشته از این سیاره ی خوش یمن متولدین تیر ماهه. منم همیشه شیفته ی ماه بودم. 

اون موقع می خواستم مخفی باشم. اسممو گذاشتم آیلا که هم معنی اسم واقعیمه. ولی بعد دوباره شدم شاذه چون تغییر اسم اونم بعد از 4 سال سخت بود. هم برای خودم هم دوستان قدیمی. 


نوشتن عشقمه. با تمام مشغولیتهای زندگیم، هرجور شده گوشه ای جا برای نوشتن باز می کنم. وقتی که کارای روزمره تموم میشه و یه فنجون قهوه درست می کنم و میشینم کنار این لپ تاپ قدیمی و اینترنتم براهه دیگه نهایت تفریح و لذته. 



مردم برای تولد عکس کیک و هدیه میذارن. ولی من می دونین که از جشن تولد و سورپریز خوشم نمیاد. بانوی آشپزخانه و رمان عاشقانه، سیب زمینیش هم این شکلی درمیاد :)

توضیح: عکس کاملا واقعیه. سیب زمینی هم الان تو سبد آشپزخونمون کنار بقیه ی سیب زمینی ها نشسته و کلی از این که قراره خورده بشه شاکیه!

بعدا نوشت: این عکس یه کم بزرگه. وسط صفحه جا نمیگیره. والا قلبش کامله! اگه خواستین آدرس عکس را تو یه صفحه جدا کپی کنین درست ببینین :)



نظرات 34 + ارسال نظر
یاسمن شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

اوه...
بلاخره این انبوه درسا اجازه یه نت گردی داد..!
من قسمت جدید میخوام یالا...
شاذه جونم کجایی؟!

خب خدا رو شکر :)
تا 4 انشااله آپ میشه

شایا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

تبریک عزیزم تولد مبارک
سیب زمینی خیلییییییییییییییییییییی خوشگله. کلی خندیدم حیفه نخورینش

راستی امروز دوباره نزدیک بود اسمم رو بنویسم شاذه
:))

متشکرم

خوشحالم که به نظرت بامزه بود عاشقانه خوردیمش :) به خوشمزه ترین روش ممکن یعنی سیب شوید پلو! (جریان شویدا که بدبختم کرده بودن که خاطرت هست ؛) عوضش به مصرف خوبی رسیدن خدا رو شکر....

داشتم کم کم نگرانت می شدم کجایی! هی به خودم می گفتم بابا مشق داره خبببب....

خیلی مشق نوشتی، احتمالا خواب آلود کامنت میذاری :))

غزل شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

واییی مامانی تولده! بابا چرا زودتر نگفتی خب؟ تولدت مبارکککککککککک! من که این مامانی رو دوست می دارم بسیار زیاد!
ببین چقدر شگفت انگیزی، سیب زمینهام فهمیدن، این شکلی میشن به خاطر تو! بوسسسسسسسسس
این رو باید تنوری کرد با کره خورد، کوچولوها رو ببوس بگو شیطونی نکن تا ما داستان داشته باشیم;) بازم تولد وبلاگت مبارک خیلی خوشحالم که یه روزی تصمیم گرفتی که این وبلاگ رو بزنی و داستان بنویسی

متشکرمممممممم. منم این دختر بزرگمو دوست می دارم بسیار زیاددد :*****

:)))) نظر لطفته! بوسسسسسسسس

سیب شوید پلو شد. خوردی؟ بسیار غذای خوشمزه ایست. مخصوصا با ماست یا سالاد که هر دوش موجود بود و جات خالی کل خانواده لذت بردن.

متشکرم. ممنون. اگر دوستای به این خوبی نداشتم محال بود بیشتر از چهار سال دووم بیارم. خیلی ممنووووون

خاتون جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

وای شاذه جون داشتم نظراتتو میخوندم رسیدم به یک وجه اشتراک و اونم زندگی خانه داری پای پی سی و در نتیجه غذا سیب پلو که واااااااااااقعأ طعم عشق میده و همه ی اعضای خانواده چاکرشن دربست ! مگه اینکه خودشون همت کنن و چیزدیگه ای درست کنن .
راستی منم فال اینترنتی میگیرم حالا نمیدونم تا چه حد درسته ! ترسیدم گفتین اون بیچاره چی شد !!!

آره :)) ندیدم کسی بدش بیاد. ولی غذاهای آسونترم سراغ دارم مثلا چند روز پیش یه کم پیازداغ درست کردم. توش قارچ خوردکرده ریختم یه کم تفت دادم. بعد یه کم آرد ریختم. بعد آب و یک قوطی کشک و یه قرص سوپ. گذاشتم یه کم جوشید و بعد با نان خوردیم جاتون خالی! راستی آخر بار یه کم نعنا داغم ریختم.

شخص خاصیه که می گیره یا همین سایتا؟ نه اون طفلک یه دوست اینترنتی بود . سه تا دوست تو تاکسی بودن همه باهم از دنیا رفتن :((

سا یه پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام
تولدش مبارک
سیب زمینیه جالبیه

سلام
ممنونم
آره :)

جودی آبوت پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://sudi-s.blogsky.com

تولدش مبارک

ممنونم

نینا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

سیلااااااااااااااام
به به عجب سیب زمینی ای خوشمان می اید. اخر خوردینش یا نه؟
تولد وبلاگتون مبارککککککککککککک

علیک سیلااااااااااام

بهله :) با عشق فراوان به شکلی خوشمزه در یک سیب شوید پلوی مشتی خورده شد جای شما خالی!

متشکرمممممممممممممم

آبانِ آذر چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://abanazar1388.blogfa.com


مبارک باشه. ایشاللا دو سالگیش همراه بشه با چاپ یه کتاب..
..
این سیب زمینی خیلی بامسماست ها! به قول خودت خانوم باشی و کدبانو و عاشق همین میشه..همه چیز شکل " دل " میشه برات..

ممنونم

نه... من همیشه گفتم نمی خوام دردسر چاپ و حرص درآمدش رو قاطی سر سوزن ذوق و دلبستگیم بکنم. اینجا با دوستام خوش می گذره. چه کاریه برم دنبال چاپ که یک عمر اعصاب خوردی بکشم که مثلا چقدر گیرم بیاد؟

:) مرسی!

زهرا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://777rosesorkh.blogfa.com

سلام عزیزم .... به به چه خبره اینجا تولده !مبارکا باشه .. ایشالا تا ۱۰۰ سال دیگه هم اینجا بنویسی و ما هم فیض ببریم .... چه سیب زمینی خوشگلیه فک کنم عاشق شده طفلک

سلام زهرا جون
بله ممنون. سلامت باشی
آره طفلکی

بلوط چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

تولد وبلاگت مبارک شاذه جونم!
می بخشی دیر رسیدم
چقققققدر اون سیب زمینیه جالبه!!!!! قدرت خدا!!!

متشکرم عزیزم
اختیار داری. خیلیم به موقع اس :)
آره می بینی؟!

خاتون چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ

تولد وبلاگتون خیییییییییییلی مبارک !

متشکرم خاتون عزیز!

شیوانا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ http://wind.parsiblog.com

واو !
عجب سعادتی که سالگرد تاسیس ماه نو اینجا بودم !! ( البته با تأخیر ... ! )
مبارک باشه ....
آره ... به نظر منم شاذه قشنگ تره .
( ولی معنیشو نیدونم ! )
کلی ذوقیدم وسط هفته آپ کردید !

وای خدا. یعنی سعدتی از این بالاتر؟!!!
متشکرمممممم

ممنونم
شاذ با تشدید روی ذال یه کلمه ی عربیه به معنی کمیاب. شاذه هم مونثشه. چند سال پیش که هنوز وبلاگ نداشتم برای شخصیت یه قصه دنبال اسم می گشتم تو فرهنگ عمید. رسیدم به شاذّ خوشم اومد. برای خودم گذاشتم نه شخصیت قصه ام :) بعد اولین ایمیلم رو با این اسم ساختم و معلوم شد تو کشورای عربی خیلی اسم معمولی ای هست. بالاخره با شاذه4 تونستم آیدی بسازم.

متشکرم :*

Miss o0o0o0om سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

شاذه جونم مبارکــــــــ
مبارکــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــ
وای سیبزمینیوووو.... من که عاشقش شدم...نخورینش...بزارین تا اونجا که می شه بمونه....
خیلی خوشکله....!
:دی!

مرسییییی اوووم جوووونمممم

خراب میشه طفلکی میشه :) عکسشو نگه داشتیم خاطره اش بمونه :)

خانم بزرگ سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.majera.blogsky.com

مبارکه چه جالب منم متولد ماه تیرم منم سالگرد تولد یک سالگی وبلاگم تو مهر بوده ...داستانت خیلی خوندنی شده

متشکرم. چه جالب!
ممنونم

باران سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

مباررررررررررررکککککککککککککه
به به
آقا اصلا میخوای یه مدت ننویس بذار سرت خلوت بشه
ننویسی هم دوست داریم
من یکی که اینجا از جو صمیمی و نوشته های بی ریا و عدم تظاهرش خیلی خوشم میاد
در هر حال تولدش مبارک باشه دست شما هم مرسی
سیب زمینی رو خوردین خوشمزه هم بود؟ طعم عشق میداد؟

مرسیییییییییییییییییییی

نه بااا... این سر ما خلوت بشو نیست :) خانه و زندگی و غیره. فقط هفته ای چند بار وبلاگ نویسی مساوی بود با شبانه روز پای پی سی بودن و از کار و زندگی افتادن. حال تصمیم گرفته ایم اینجوری تعادلی ایجاد کنیم بین علایق و وظایفمان باشد کمی متعادل شویم :))

متشکرم

متشکرم. از دروغ گفتن همیشه بدم میومده. ظاهر و باطن همینم که هستم.
ممنووووووونم. سلامت باشی

هنوز نخوردیم. احتمالا امروز بره قاطی سیب شوید پلو. چون همگی عاشق سیب شوید پلوییم حتما طعم عشق میده

سیلور سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://mat-girl.blogsky.com

شناااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چوجوری؟؟
مبارکههههههههههههه
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بزن اون کف قشنگه رو یههههههههههههههههههههه
ما امروز جشن معارفه ی جدیدالورود ها رو داشتیم این جیغ هورا کشیدنای بالا اثراته همونه جا نیس ولا کلم میکشیدم :دی
دیر رسیدم ولی از قدیم گفتن دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه:دی

ما رو طلاق(تلاق؟؟) دادی؟
دوست دارم
این سیبی که در زمین رشد میکند چه با نمک است..!!


علیک شنااااااااااااام

خوووفم. تو خوووووفی؟

مرسییییییییییییییی

مبارکاااا باااشه :))
خیلیم به موقع رسیدی :)

نه بابا!!! فکر می کردم آپ نکردی! چرا گودر اسمتو بالا نمیاره آیا؟؟؟
همون طلاق

منم دوست دارم. به این راحتیم طلاقت نمیدم. به همین خیال باش

مستشکرات :*)

شرلی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://eghlimeyakh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
وای چه بامزه
تولدش مبارک حالا کادو چی گرفتین واسش؟

سلاااااااااام
مرسییییی
عکس سیب زمینی

فا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://fawrites.bloghaa.com

نقطه اشتراک اکثر کامنت ها کلمه سیب زمینیه.... خیلی باحاله...

عکس به این بزرگی اگه حضورش کمتر باشه دلش میگیره :))))

پرنیان سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

تولد وبلاگتون مباررررک
مام شنبه ها با کلی هیجان میام پای نت که ببینیم قسمت جدید رو گذاشتی یا نه بعدم کلی لذت میبریم.
آخی سیب زمینیتم خیلی با نمکه.نخورینش حیفه!
بووس بووس

بسیار متشکرم از لطفت
عکسشو نگه داشتم روحش شاد شه
بووووووس بووووووس

ماهی خانم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://special-starfish.loxblog.com

منم مثل فا شاهد بودم که این واقعا سیب زمینیه
تولد وبلاگتونم مبارک
منم مثل شما عاشق نوشتنم ولی از درس خوندن بدم میاد

بهله
متشکرم
خب بنویس و هر موضوعی که دوست داری دربارش تحقیق کن و یاد بگیر

بهاره سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام شاذه جونم
خوبی؟
مبارک باشه تولد یک سالگی بلاگت عزیزم... همچنان خوشحالم که بازم برگشتی پیشمون و داستانهای قشنگت رو برامون میذاری تا با خوندنشون لبریز لذت بشیم...
مرسی که موندی و ادامه میدی عزیزم

سلام بهاره جونم
خوبم ممنون. انشاالله تو هم خوب باشی
خیلی ممنونم عزیزم. سلامت باشی
خواهش میکنم. خیلی لطف داری دوست من

نرگس سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ http://nargesb.blogsky.com

به به مبارک !
چه سیب زمینی خوشگل و خوشمزه ای

خیلی ممنون!

قابل شما رو نداره

هلو خانم دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

مبارککککککککککککککککک
مبارککککککککککککک
ایشالله 120سال عمر کنین
شادو خوشو خوب باشین

ممنووووووووووووون

سلامت و خوشحال باشی همیشه

ملودی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

وای خدای تولد این وبلاگ دوست داشتنی و خوب و زیبا که شاذه ی گل و مهربون برامون کلی داستانای خوب زحمت میکشه و مینویسه ،مبارک باشه.عزیز دلم خسته نباشی برای همه ی داستانایی که مینویسی و وقت میذاری تا ما بخونیم و لذت ببریم و خیلی چیزا یاد بگیریم.مرسی که انقدر خوب و دوست داشتنی هستی.کلی میبوسمت
این سیب زمینی هه عحب رمانتیک گونه ستخیلی بامزه ست حیف که نمیشه نخورد و نگه ش داشت بازم بوس برای خودتو فرشته های کوچولوت

وای ملودی جونم خجالتم میدی با این همه تعریف قشنگ و پرمهر. منم یه عالمه می بوسمت

بهله عکسش رو گرفتیم نگه داریم برای آیندگان

بوووووس فراوان برای خودت و اردوان گوگولی :*******

مینو دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

شاذه جونم ...
تبریییییییییییییک ...

مرسی از حضورت ...
مرسی از داستانای قشنگت ...

عاشششششق سیب زمینیت شدم ...

متشکرم مینو جان

قابل تو رو نداره

خورشید دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://sun33.blogfa.com

مبااااارک باااااااااه شاذه جونم
این سیب زمینیه چه شیرینه

متشکرم عزیزم

آره

آنیتا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.personal68.persianblog.ir

عجب سیب زمینی با مزه ای!!!
تولد وبلاگت مبارک باشه....انشالله صد سالگیش

متشکرم

ممنون

آزاده دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

مبارکه شاذه جونم انشا... وبلاگت ۱۲۰ ساله شه

چه سیب زمینی باحالیS017:]

متشکرم عزیزم سلامت باشی

آره

مونت دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

چه با مزه

متشکرم

مترسک! دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

مباااااارک باشه!!انشا. . .120 ساله بشه.0خیلیییییییی سیب زمینی نازیه!خوب جایی اومده!!

ممنوووونم سلامت باشی عزیزم
مرسیییی

pastili دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

salaam mobarake....sad sale beshin be khoshi albatte

سلام
ممنونم. سلامت باشی و خوشحال همیشه

SOSO دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

man kolli khoshal shodam shodam goftam vije namatun ineke be monasebate wi-maxi shodan,emroozam baz dastan neveshtyn!!!!:(

وقتی داشتم پست می کردم اصلا نمی دونستم با وایمکسه. فکر کردم قبلیه.
نوشتن کلی وقت می خواد. برای دو صفحه نوشتن حداقل چهار ساعت باید فکر کنم و جمله بندی کنم و بنویسم. این روزا هم بدجور کار دارم. بیشتر از هفته ای 10 صفحه که دارم می نویسم واقعا در توانم نیست.

فا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://fawrites.bloghaa.com

میگن تا سه نشه بازی نشه
یعنی ممکنه من برای بار سوم اونم پشت هم اول شده باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

واااای یعنی تو اینقدر منو دوست داری که تا می بینی آپم سریع میای؟ :دی

فا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://fawrites.bloghaa.com

مبارک
همون شاذه بهترههههه

منم شاهد که سیب زمینی واقعیه

ممنون

هااااا

ها والا بلا :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد