ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

اولین بوسه (۷)

سلاممممم

خوب هستین؟ منم خوووبم. کمی سرما خوردم. اشکال نداره. بالاخره در زندگی تنوع لازمه!


گوگل ریدرم درست شد! هوراااااااااا!!! مرسی ماتیلدا! خوچم میاد که end سوادم! کشتم خودمو ولی نتونستم درستش کنم. خلاصه این که همسایه ها یاری کنین، تا من وبلاگ داری کنم!!


اینم قسمت بعدی! هرچی فحش و تخم مرغ گندیده دارین نثار الهام بانو بکنین! من دیشب نصف شب خواب خواب بودم. نمی دونم چی تایپ کردم!


اَه اَه... دوباره خوابم برد! اول بگویم که خاله فرح لحاف و بالشم را دید و فقط لبخند زد. اینقدر کلافه بودم که اگر حرفی می زد، حتماً صدایم در می آمد. خدا را شکر به خیر گذشت.

بعد هم دیگر هیچ... روی کاناپه خوابیده بودم و تلویزیون برای خودش زر می‌زد و من خاطرات می نوشتم. هر بار هم که خاله می‌آمد دفترم را زیر لحاف پنهان می کردم. بالاخره هم حوصله ام سر رفت و دست از نوشتن برداشتم. دفترم را باز زیر لحاف گذاشتم و به تلویزیون چشم دوختم، تا اینکه باز خوابم برد.

نزدیک ظهر با بو سه ی محکم ناجوانمردانه ای از خواب پریدم! سعید خندید و من وحشتزده به لحافم چنگ انداختم.

_: سلام خانم خانما! نمی خوای بیدار شی؟

نشستم و لحاف را تا زیر چانه ام بالا کشیدم. به زحمت گفتم: سلام.

_: چیه؟ لولو دیدی؟ فکر می‌کردم خیلی جذابم!

با صدایی لرزان گفتم: تو که با این دقت می خونی، نخوندی که چقدر بدم میاد که با شوک بیدار شم؟

کنارم نشست. دست دور شانه هایم حلقه کرد و گفت: تو نوشته بودی از صدای شماطه یا صداهای مشابه بدت میاد. چیزی در مورد ما چ ننوشته بودی!

رو گرداندم. با بغض گفتم: دیگه دفترمو نخون. باشه؟

کمی شانه ام را فشار داد و گفت: نه دیگه آشتی!

خودم را گلوله کردم و چانه ام را به زانویم فشردم. همان‌طور که به روبرو چشم دوخته بودم، گفتم: قهر نیستم، ولی نمی خوام دفترمو بخونی.

_: پس باید باهام حرف بزنی. همه چی رو بهم بگی.

_: من حرفی ندارم که بزنم.

_: باشه حرف نزن، منم می‌کشم کنار. نمی خوام اذیتت کنم. فقط این کاناپه خیلی سفته. لحاف و بالشتو ببر اون اتاق. من اینجا می خوابم.

بلند شد و رفت. ناباورانه نگاهش کردم. فکر کردم شوخی می کند. الان برمی‌گردد و با صدایی شاد می گوید: ناهار چی بخوریم هانیه؟!

اما نه... کت و کلاسور و جورابهایش را کنار گذاشت. دست و رویی صفا داد. یک دی وی دی توی دستگاه پخش گذاشت. روی مبل تک نفره نشست. پاهایش را روی میز رویهم انداخت و دو کنترل را به دست گرفت.

فیلمی که تماشا می‌کرد، اکشن ترسناکی بود که از همان صحنه اول قدرت حرکت را از من گرفت. با ترس و لرز چشم به صفحه ی بزرگ تلویزیون دوختم. از گوشه ی چشم نگاهی به سعید انداختم. با خونسردی تماشا می کرد.

با صدایی لرزان گفتم: من می ترسم.

بدون اینکه چشم از تلویزیون برگیرد، گفت: مجبور نیستی نگاه کنی.

_: چرا اذیتم می کنی؟

فیلم را نگه داشت و با دلخوری رو به من کرد: چه اذیتی؟ حرف نزن، دفترمو نخون، به من دست نزن، فیلمم نباید ببینم؟

با بغض گفتم: چار دیواری اختیاری. ببخشید مزاحم شدم.

رفتم توی تراس و روی تاب نشستم. هوا خیلی سرد بود. عطسه ای زدم، ولی محال بود توی اتاق برگردم. دو سه دقیقه به اندازه ی دو سه سال گذشت. داشتم یخ می زدم. در کشویی تراس را باز کرد. با صدای ملایم ولی قاطعی گفت: پاشو بیا تو.

رو گرداندم و گفتم: مزاحمتون نمیشم.

_: اگه اونجا بمونی بیشتر مزاحم میشی. دوباره سرما می خوری، اون وقت خر بیار باقالی بار کن.

از جا برخاستم. از کنارش رد شدم و گفتم: وسایلمو جمع می‌کنم میرم خونه ی داییم.

از پشت سرم گفت: تو هیچ جا نمیری.

بدون اینکه نگاهش کنم، گفتم: میرم. اینجوری نه من اذیت میشم نه شما.

_: اینجوری هم من اذیت میشم هم شما! لوس نشو هانیه!

توی اتاق خواب چمدانم را باز کردم. خاله فرح لباسهایم را آویزان کرده بود.یکی یکی چوب لباسیها را در می آوردم و لباس را توی چمدان پرت می کردم. یاد صحنه‌های قهر کردن زنهای توی فیلمها افتادم. همیشه از این صحنه‌ها بدم می آمد. و حالا دقیقاً داشتم همان کار را می کرد. صورتم از اشک خیس بود. تازه دو تا لباس را انداخته بودم، که سعید سومی را از دستم گرفت و دوباره آویزانش کرد.

با گریه گفتم: لباسامو نمی خوام، خودم میرم.

خواستم از زیر دستش رد شوم، که دست دور کمرم انداخت. از پشت بغلم زد و گفت: معلوم هست چیکار می کنی؟

_: کاری که همون دیروز باید می کردم. بذار برم. من جفت تو نیستم. چرا نمی فهمی؟

به شدت دست و پا می زدم، اما ذره‌ای از فشار دستش کم نمیشد. بدون اینکه خم به آبرو بیاورد، گفت: آروم بگیر هانیه. بهت گفتم یه ماه تحمل کن. یا تو راضی میشی یا من. تازه یه ماهم نیست. همش بیست و شیش روزه، که یه روزشم گذشت.

با عصبانیت پرسیدم: چی رو می خوای ثابت کنی؟ که زورت خیلی زیاده؟

دستش را با تردید رها کرد. بعد از چند لحظه گفت: تنها چیزی که دلم می خواد بهت ثابت کنم، ا ینه که دوستت دارم.

بعد سر به زیر انداخت و از اتاق بیرون رفت.

هیچ وقت توی عمرم این‌قدر شرمنده نشده بودم!

بعد از چند دقیقه بلاتکلیفی، بالاخره شانه بالا انداختم و زمزمه کردم: خب من دوستت ندارم، مگه زوره؟

ضربه‌ای به در اتاق نشیمن خورد. سایه بود. صدایش را شنیدم که به سعید گفت ناهار حاضر است، ضمناً عمه سمیه هم آنجاست.

عمه سمیه بزرگترین عمه ی سعید بود. شوهرش را سالها پیش از دست داده بود و بچه‌ای هم نداشت. تنها زندگی می کرد. بسیار سختگیر و وسواسی بود.

با بی حوصلگی لب برچیدم. در اتاق را از تو قفل کردم که لباسم را عوض کردم. سعید از پشت در گفت: چکار می کنی؟ چرا درو قفل می کنی؟!

داد زدم: می خوام لباسمو عوض کنم! با اینا که نمیشه بیام جلوی عمه ات!

خاله فرح همین که مرا دید، گفت: هانیه جون اگه حالت خوب نیست، همون جا استراحت کن، برات غذا میارم.

عمه سمیه هم برگشت و از بالای عینکش نگاهم کرد. سلام کردم. سلامی کرد و گفت: خب بیا همین جا بخور، بعد برو بخواب.

سری تکان دادم و فکر کردم: من که داشتم همین کارو می کردم.

تنها جای خالی بین عمه سمیه و سعید بود. نشستم. خاله فرح پرسید: عزیزم چی برات بکشم؟

عمه سمیه گفت: فرح جون بشین. بچه که نیست، هرچی خواست خودش می کشه.

خاله فرح نگاهی به عمه کرد و نشست. سعید بشقابم را برداشت و پرسید: چی می خوری؟

عمه گفت: درسته نوعروسه و احترامش واجب، ولی شماها دیگه خیلی لوسش می کنین. اینجا خونه ی خودشه، مهمون که نیست، بذارین هرکار می خواد بکنه.

عمودکتر با ملایمت گفت: هانیه بعد از یه دوره ی مریضی هنوز ضعیفه.

_: ولی آخه باید رعایت سایه رو هم بکنین. ناراحت میشه. یهویی تمام توجهاتتون رو ازش بریدین.

سعید دوباره زیر لب پرسید: چی می خوری؟

همانطور که به میز خیره شده بودم، زمزمه کردم: هیچی.

عمه از عمودکتر پرسید: بالاخره معلوم شد اون مریضی ناشناخته چی بوده؟

_: والا ما که تشخیصمون به جایی نرسید. احتمالاً عصبی بوده.

_: دلم برای سعید می سوزه، غوره نشده مویز شد.

سعید آهی کشید. کمی برای من چلو خورش کشید و جلویم گذاشت.

عمه گفت: چه آهی می کشه بچه ام! ظلم کردین در حقش فرح جون. دوره ی ازدواج اجباری و ناف بر کردن و این حرفا گذشته! الان دیگه جوونا همسرشونو تو اینترنت و دانشگاه پیدا می کنن. اصلاً مگه بچه‌ام چند سالشه که به این زودی زنش دادین؟

سعید به آرامی گفت: عمه من بیست و دو سالمه و خودم می خواستم. هیچ اجباری نبود.

_: اینو نگی چی بگی؟ معلومه که اینقدر زیر پات نشستن که نمی تونی حرف دیگه ای بزنی! عروسی رو با این عجله نگیری ها! بذار مطمئن بشی بعد.

سعید از سر میز برخاست و در حالی که به سختی خودش را کنترل می‌کرد که لحنش آرام و مؤدب باشد، گفت: چشم. نمی گیرم. اصلاً طلاقش میدم. فقط به خاطر شما!

خاله فرح دست روی دهانش گذاشت و با تعجب و ناراحتی گفت: سعید!

عمودکتر با اخم گفت: مؤدب باش سعید. بشین.

سعید نشست و در حالی که قاشقش را برمی‌داشت با ملایمت گفت: منم فقط عرض ادب کردم و اطاعت.

عمودکتر زمزمه کرد: تمومش کن.

عمه سری تکان داد و گفت: جوونم جوونای قدیم. هی گفتم اینقدر بچه هاتو لوس نکن داداش، بفرما این‌م نتیجه اش!

_: شما خودتونو ناراحت نکنین. از این ترشی میل دارین؟

از گوشه ی چشم نگاهی به سعید انداختم. رنگش کبود شده بود و به زحمت آرامشش را حفظ می کرد. دلم برایش سوخت. دستم را زیر میز روی پایش گذاشتم. ناباورانه مکثی کرد، دستش را آرام پایین آورد و دستم را گرفت. لبخند کم رنگی بر لبش نشست و مشغول خوردن شد.

بعد از غذا عمه سمیه روی مبل لم داد و گفت: عروس خانم حالا یه سینی چایی بیار ببینم تو عروسی شدی، یا تو هم دهنت بوی شیر میده؟

سعید به بهانه ی جمع کردن میز، بشقابها را به آشپزخانه برد و مشغول آماده کردن سینی و استکانها شد. کنارش ایستادم و آرام گفتم: بده خودم می ریزم.

بدون اینکه نگاهم کند، گفت: نه سلیقه شو نمی شناسی. من می ریزم تو ببر. فقط خیلی دقت کن تو سینی نریزه.

_: خب یه کم سرشو خالی کن.

_: اختیار دارین. می خوای برات توضیح بده که چقدر بهتر و عاقلانه تر بود که من با رؤیا ازدواج می کردم؟ بذار نمره ی کاملو بگیری تموم بشه. چایی هم باید پر باشه، هم تو سینی نریزه.

_: چرا با رؤیا ازدواج نکردی؟ دختر خوبیه. واقعیتش اینه از من خیلی بهتره!

سینی را دستم داد و گفت: خیلی حرف می زنی! برو.

به زحمت سینی را به اتاق رساندم. ولی همین که جلوی عمه خم شدم، دستم کمی لرزید و چای توی سینی ریخت. عمه نچ نچی کرد و گفت: به خودت مسلط باش. اگه من جلوی مادر شوهرم اینجوری چایی می گرفتم...

نتوانستم تحمل کنم. با ملایم ترین صورتی که در توانم بود، گفتم: خدا رو شکر شما مادر شوهر من نیستین.

سینی را روی میز گذاشتم و به طرف راه پله دویدم. توی اتاق خودم را روی تخت انداختم و سرم را توی بالش فرو بردم.

چند لحظه بعد صدای پای سعید را شنیدم، ولی عکس‌العملی نشان ندادم. لب تخت نشست. موهایم را از روی بالش کنار زد و توی پشتم ریخت. گفت: خیلی ممنونم که عکس‌العمل بدتری نشون ندادی. باید بگم عالی بود. ولی با تمام این حرفا اومدم خواهش کنم که بیای عذرخواهی کنی. حق با توئه، می دونم. هیچ‌کس غیر از عمه منکر این نیست، اما به خاطر بابا بیا پایین. فقط بگو معذرت می خوام و برگرد. عمه بعد از عمری اومده، الانم اینقدر دلخور هست که بره و شیش ماه این طرفا پیداش نشه. ولی بذار دلخوریش تو دلش بمونه، نه اینکه هرجا نشست اینقدر ازت بد بگه که همه ی فامیل به یه چشم دیگه نگات کنن.

با بغض برگشتم و گفتم: یعنی همه ی فامیلتون اینقدر ساده هستن که باورشون میشه؟

_: به یه بار و دوباره نه، ولی عمه اینقدر میگه و بهش شاخ و برگ میده که دیگه این حرف جا میفته. پاشو عزیز من. نبینم اینقدر غصه دار باشی. فقط بگو معذرت می خوام. یه عذرخواهی هیشکی رو کوچیک نکرده. برعکس خیلیم عزیز میشی.

نشستم و پرسیدم: از کجا معلوم باورش نشه که اشتباه از من بوده؟

_: اون که باورش هست! اینجوری حداقل فکر می کنه اینقدر خانوم هستی که حرفشو قبول کردی.

آهی کشیدم و گفتم: همین یه دفعه!

با لبخند تأیید کرد: همین یه دفعه.

زیر بازویم را گرفت و باهم از پله ها پایین رفتیم. عمه ناراحت شده بود. دم در بود و داشت می رفت. جلو رفتم و گفتم: خیلی معذرت می خوام. قصد بی ادبی نداشتم. بچه ام. به بزرگی خودتون ببخشین.

باورم نمیشد اینقدر خوشحال بشود. لبخند بزرگی صورت چروکیده اش را روشن کرد. گونه ام را بوسید و گفت: اشکال نداره، باهم بزرگ میشین. خداحافظ.

عمودکتر بازویم را با مهربانی فشرد. به عمه گفت: حالا که همه چی به خیر و خوشی گذشت، کجا میرین؟

_: نه دیگه برم خونه استراحت کنم. فرح جون از ناهار خوشمزه ات ممنون.

به دیوار تکیه دادم و رفتنش را تماشا کردم. وقتی رفت، عمودکتر جلو آمد؛ در آغو شم گرفت و با خوشحالی گفت: خیلی ازت ممنونم عزیزم!

لبخند شرم آلودی زدم و آرام گفتم: وظیفم بود.

_: نه وظیفه ات نبود. لطف کردی!

پیشانیم را پدرانه بوسید. دلم برای پدرم تنگ شد. آرام بالا رفتم و دوباره توی تخت دراز کشیدم. سعید پایین بود. چند دقیقه بعد قلم برداشتم و شروع به نوشتن کردم. کمی بعد سعید هم آمد. روی تخت کنارم نشست و مشغول یادآوری شد. حالا می‌گوید: بنویس امروز شیش تا سکته ی ناقص از ناراحتی و خوشحالی بهم دادی!



نظرات 15 + ارسال نظر
پرنیان یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

ایشالا زودی خوب شی
منم هوسم شده گوگل ریدر دارشته باشم!!ولی به قول شما اند سوادم!!
اینا رو می خونم هوسم می شه دفتر خاطراتمو در بیارم دوباره بنویسم.الان ۲٬۳ ماهه رفته تو کمد.دلم نمی خواد خاطرات اون مدت رو بنویسم :(
عجب عمهء گیری!!!از اینس که من ترجیح می دم از شعاع ۲ کیلومتریشون رد نشم!!

سلامت باشی :*)
تو لینکات رو اد کن تو گوگل ریدر. بعدش بده ماتیلدا درستش کنه. اکانت گوگل رو وارد میشی. میری تو reader. سمت چپ بالای صفحه هست add link
دونه دونه آدرسات رو اضافه کن اونجا. بقیشم یا از ماتیلدا بپرس یا پسورد بده خودش برات درست کنه :)) قسمت وقتگیرش همین اضافه کردن لینکاس که ساده است.

نه بابا خاطرات دو سه ماه که نه... منم حوصله ندارم. اصلا الان دیگه حوصله ی خاطرات نوشتنم ندارم. دوباره خوندشون خوشحالم نمی کنه.

آره منم همینطور :))

نازلی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام آیلا جونم
خوبی؟ دیالوگها رو دوست داشتم چقدر خوب دیالوگ مینویسی حسودیم میشه .
دوستم توی این وبلاگت نمیتونم ایمیل بفرستم یعنی اون پایین آیلا نداره که برم و توش بگه ارتباط با ما و اینا چکار کنم.
بهت ایمیل میزنم از یاهو. یا یه راه حل بده.
مراقب خودت باش مایعات زیاد بخور زودی خوب بشی.

سلام نازلی جونم
خوبم. تو خوبی؟
:) تمرین و فقط تمرین. البته هیچ وقت نمی تونم روایت عادی رو مثل تو مجذوب کننده بنویسم.
همون یاهو خوبه. یعنی خیلی سخت باز میشه ولی با ای دی اس ال بالاخره میشه. با کارت نمی تونم یاهو رو باز کنم.

تو هم همینطور. خیلی ممنونم :*)

سحر (درنگ) یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
یک کم سرم درد میکنه. مهم نیست. قرص خوردم خودش خوب میشه. سر درد منم تنوع حساب میشه؟
تو چرا سرماخوردی خوب؟
از وقتی لینکهات را گذاشتی. تتیرهای سمت است وب لاگت یک کمک اومدمده سمت راست.
بعد پست اولم نوشته ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ که باید پایین صفحه باشه. ولی اشکالی نداره به نظر من!‌بیخیالش!
خیلی بامزه است دفترش را میخونه. من اگه بوم دیگه هیچی نمی نوشتم. مثل تو همخونه دختره یه چیزهایی منیوشنت و خوشحال میشه که پسر میخوند. خیلی بامزه است.
دفترش را بخونه باحاله خب!
عجب عمه ای
آخیط فلی سعید.
خیلی داستان قشنگیه.
باورت میشه سر دردم بهتر شد!

سلام
بهتر باشی :*) سردرد نه :( آزاردهنده و خیلی تکراریه!
قحطی خوراکی اومده :))

آره دیدم. ماتیلدا گفت نشد مرتب بشه. منم گفتم بی خیال... اصلا ناراحت نیستم. قالبم خیلی خوشگله لینکامم گوگل ریدریه. حالا یه کم اینور اونورش مهم نیس.

آره اگر منم بودم دیگه نمی نوشتم!! ولی گاهی این احساس دو گانه اس. مثلا در مورد من خب اولش خجالت می کشیدم و ناراحت می شدم نوشته هامو بدم بقیه بخونن. ولی وقتی خوششون اومد، دیگه خوشحال میشم. ولی بازم هنوز وقتی به یه آدم جدید آدرس میدم یه کم یه جوری میشم.

:)
:)
خیلی ممنونم

چه خوب! خیلی خوشحالم :*)

ملودی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

سلام آیلای گلم مثل همیشه بینظیر مینویسی شروع کردم به خوندن همه شون بووووووووووووس گنده برای خودتو نازدونه هات

سلام ملودی جووووووووونم
لطف می کنی
بووووووووووووووووووووووووووس برای خودت و اردوان گوگولی :*)

مونت یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ق.ظ

اااچراسرماخوردی؟نمیدونستم.ایشالازودی خوب شی.باریکلاالهام بانو.دست مریزاد یعنی مث دستت درد نکنه.یعنی ایشالا دستت سالم باشه و مریض نباشه.مامان عروس کوچیکیتون بهم گفتن وتوضیح دادن.خوبی|؟دلم برات تنگ شده.میتونی بیای روضه؟

پیش میاد. سلامت باشی.
اه جدی؟ مرسی! اطلاعاتم افزوده شد!
خوبم. تو خوبی؟ منم همینطور. اگه امشب بهتر بودم میاد.

شایا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

هووم من چرا اینقدر همه شخصیت های مذکر کتابات رو دوست دارم؟ الان سعید خواستم

میگم که ها خوبه که آدم بدونه که دفترخاطراتش رو یکی میخونه ها! اونوقت یه جور دیگه مینویسه دلم برای دفتر خاطراتام یه ذره شدهههه.

عمه ه مثل عمه ی دادلی تو هری پاتر بود

بس که خوبن ماهن ایده آلن :)))
می خرم برات! تازه پست اینترنتی هم داریم. در خونه تحویلتون میدیم! تو فقط تیپ و قیافه و هیکل و اینا رو مشخص کن، اخلاقم که خودم بلدم :دی

مثل وبلاگ نوشتنه تقریبا. البته وبلاگ احتیاطش خیلی بیشتره :)

آره راست میگیا!!! :)))

شایا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

1- جالبه! تو کامنت قبلیم یادم رفته بود اسمم رو بنویسم! ولی باز شناختیم؟

2- داستانهات رو خودت میذاری توی نودهشتیا یا یکی دیگه است که میذاره؟

حالا برم این قسمت رو بخونم بیام.

۱- دیگه بعد از سه سال اینقدرا می شناسمت :) البته اگر زرنگ بودم میشد با آی پیت بفهمم. ولی یادم نیومد نگاه کنم. از این که گفتی تو اتوبوس خوندم فهمیدم!

2- نه!!! اول یکی بود گفتم اتفاقیه مهم نیست. ولی الان رفتم اعتراض کردم!!! خیلی ناراحت شدم. تازه دارم فکر می کنم شاید نویسنده های دیگه هم به اندازه ی من ناراحت بشن!! حتی یه اجازه ی مختصرم ازم نگرفتن (حررررررص)

خورشید یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ

ببخشییییییییییید من یه مدت همش خواننده بودم نمیشد کامنت بذارم میبینم که داره اوضاع نرم و لطیف می شه ولی دلم میخواست عمه خانومو با دستام خفش کنم وای وایییی

اشکال نداره. کار داشتی خب...

بهله :)
حرص نخور :))

گل بانو شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://golbanoo22.blogfa.com

مثل همیشه عالی

ممنونم :*)

maryam شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

زیبا بید

ممنونم :*)

آزاده شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

خیلی قشنگه مرسی آیلا جون دمت گرم

خیلی ممنونم آزاده جون :********

س.و.ا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام خوبین؟
منم از این عمه بزرگا دارم خیلی هم دوسشون دارم
دختر به این سن خداییش سخته براش اینجوری.
چه جالب این قصه تونم دو نکته مشابه با من داشت یکی اون رسمه یکی عمه.ولی عمه من از مال هانیه بهترن.

سلام
خوبم. تو خوبی؟

وای ها!!!
آره...
خدا رو شکر...

نیلوفر شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://my-home.blogsky.com/

جن عزیز من_دوستت دارم باور کن_جادوی گیسوی او_هفت رنگ نگار_کیوان و خانواده اش_خانه ی دلم_خاطرات دانشجویی_ آقای رییس_بچه های دیروز_ بهشت مینو _پنجره ی دایره_تابستان به یاد ماندنی_ دفتر خاطرات دریا_شاید روزی عشق_عروس کوچک_مرز خیال_عشق پرواز_ هدیه ای برای تولد.


اینم از اسم داستانایی که خوندم:دی


این قسمت هم عالی بود...دوسش داشتم:)

مرسی. فرستادم.

متشکرم :*)

ندا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://eastern-girl.persianblog.ir

اووووووووووووووووه! چه عمه ای
اینجا خیلی خوشم امد از سعید:))))
رفتار ها رو توی این یکی داستانت خوب توضیح میدی!شایدم من این بار بادقت تر می خونم!خولاصه ش که این داستانت متفاوته با بقیه:)) نه نه!هم این متفاوته هم روزهای آلبالویی....اونم محشر بوود
بووووووووووووووووس....

سعی کردم این شخصیت رو توجیه کنم. یه آدم تنها که به جای کمبودهای دور و برش، توجهش رو شدیدا معطوف زندگی خواهرزاده و برادرزاده هاش کرده. یعنی از عینک اون بخوایم ببینیم شاید اونم حق داره. ولی به هر حال قصه ی ما از این طرفه :))

مرسیییی

به هر حال که همیشه تلاشم برای پیشرفت بوده. نمی دونم چقدر... ولی قطعا از نوشته های اولیم قویتر شدم. هرچند این راه بی پایانه و من هنوز اولشم.

خیلی از لطف و توجهت ممنونم :*)
بووووووووووووووووووس...

جودی آبوت شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

خواندیم شمار را !
زیبا بید

مستشکرات! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد