ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

بهاریه

سلامممم علیکمممم

ربیع الاولتون بیسیار مبارک باشد انشااله...

هیییییی بالاخره این ماه بلا هم گذشت و بهار ماهها رسید. هوا هم که اینجا بهاری شده کلاً! امروز از آخرین روز تعطیلات چند دقیقه ای استفاده کردم و زدم به کوه! نه بابا فقط با ماشین از تو کوچه هایی که براشون غش می کنم رد شدیم :دی ولی خوش گذشت ها! کلاً برم اون محله حالم جا میاد. مخصوصاً که هوا عالی و پنجره ی ماشین باز بود.

می خوام بازی کنم دو دو رو دودوووو!

I.            بهترین فیلمی که دیدم: اممم فیلم خوب زیاد دیدم. ولی رخساره تنها فیلمیه که هزار بار تماشاش کردم. حالا نگو چه بی سلیقه! دهه... از نظر داستان پردازی و بازی هنرپیشه ها و اون خونه ی خوشگل عاشقشم. ولی از میترا حجار اصلاً خوشم نمیاد :S

II.            بهترین دوست: دوست خوبم زیاد دارم خدا رو شکر. ولی با نینا و ماتیلدا بیشتر از همه حرف دارم!

III.            بهترین درس دانشگاه: دانشگاه که نرفتم، ولی از نقشه کشی و طراحی صنعتی خوشم میاد.

IV.            سمج ترین فردی که باهاش بودم: خودم! شرمنده :") از لجبازی رو دست ندارم عزیزم. ولی سعی می کنم با افراد کاری نداشته باشم و تو محدوده ی خودم باشم. من آزاردهنده ام؟ نه رک بگین خواهشاً! اصلاً برای یه بارم که شده بیاین عیبامو رودررو یعنی تو کامنتا بهم بگین.

V.            وحشتناک ترین صحنه ای که به عمرم دیدم: بی خیال... بذار فراموش کنیم.

VI.            بهترین سفری که رفتم: مشهد پنج سال پیش.

VII.            خوشمزه ترین غذا: من کلاً شیکموام! لیست خوشمزه هام طولانیه :دی

VIII.            خوش اخلاق ترین آدمی که دیدم: گمونم دکتر لهسایی متخصص گوارش. اولین باری که رفتم پیشش، ساعت ده و نیم شب بود و من نفر صد و هفتاد و یکم بودم گمونم! ولی چنان با خوشرویی تحویلم گرفت که انگاری الان به خاطر من لباس پوشیده و اومده مطب!

IX.            بیمزه ترین غذایی که خوردم: بعضی سوپها که آب خالین! بدتر از اون این که توشون گوجه باشه، دیگه گلاب به روتون...

X.            باحال ترین فرد در اقوام: هرکی دو روز با من باشه می فهمه! خان دایی جان معلم زبانم. حالا که به اینجا رسید یه کمکی هم بکنید! چار تا جمله ی طنز مودبانه که بشه برای یه آقای هفتاد و چهار ساله اس ام اس کرد برام بنویسین. کلمه ی کلیدیشم ترجیحاً ماست باشه! حالا دلیلش بماند.

XI.            شیرین ترین روز عمرم: عروسی پسرعموم.

XII.            ورزش مورد علاقه ام: اول پیاده برم تا برسم کوه! بعد برم بالای کوه! بعد از اون بالا با پاراگلایدر بپرم پایین! گرفتی؟

XIII.            تاثیر گذارترین فرد در زندگیم: یه خانم عزیز.

XIV.            خواننده ی مورد علاقه ام: آهنگ گوش نمیدم. یعنی خیلی کم. ولی قدیما ابی و سیاوش قمیشی دوس داشتم.

XV.            بازیگر مرد مورد علاقه ام: شهاب حسینی.

XVI.            بازیگر زن مورد علاقه ام: ادری هیپبورن.

XVII.            مسخره ترین ورزش: شطرنج.

XVIII.            گرونترین کادویی که خریدم: یادم نی.

XIX.            کادویی که دوست دارم دیگرون برام بخرن: دوست ندارم! باور کن!

XX.            تلخ ترین خاطره: بیخیال جانم! بیخیال...

دوست داشتم عددا رو یونانی بنویسم. حالا بلد نیستم بخونمشون مهم نیست. اگه تو بلدی یادم بده.

دوست داشتم رنگی رنگی بنویسم. قالب رو بهاری کنم.  عید گرفتم واسه خودم!

دوست داشتم قصه بنویسم. اما نشد. سوژه هام هی باهم قاطی شدن و آخرش داستان درست و درمونی از توش درنیومد. انشااله به زودی میام.

دعوا دارم انگار! نه بابا خیلی هم دوووووستون دارم. بووووووووووووووووووووس

نظرات 18 + ارسال نظر
شایا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ

آره منم خوشم میاد مشترکامون زیاده! اون سه تا جمله که دقیقا انگار از زبون من بود!!!! ابی و سیاوش قمیشی ولی قدیما! شهاب حسینی!
ببخشید کامنتم فینگیلیش بود چون شرکت بودم

دلم هی بدتر میشه این چند روزه هی هی هی داره اتفاقای بد برام میوفته خسته شدم و حس میکنم هیشکی دوستم نداره

خوووبه :)
خواهش می کنم. اشکال نداره عزیزم.
ای بابا چرا؟؟؟ از امروز لبخند بزن به اتفاقات خوش! می دونی که خیلیا هستن که دوستت دارن. در درجه ی اول خونوادت و بعد من و بقیه ی دوستات! چرا نه؟ یعنی هممون باهم دروغ میگیم؟!!!

سحر (درنگ) چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
میگم ادری هیپبورن همونه که یه بار عکسهاش را برام پیدا کردی
شرمنده حافظه ندارم که!
هان این را میخواستم بپرسم این صد فیلم برتر دنیا که میگی شما گرفتی؟
کیفیش چطوره؟
من یه بار دی وی دی کارتون گرفتم آی کیفیشت پایین بود!
بعدش اگه گرفتی میشه با دستگاه دی وی دی پلیر دید یا باید با کامپیوتر دید؟
چون من میخوام با مامانم ببینم
مامانم نمیاد سر کامپیوتر
بعدش دیگهه!!!!
هان یادم اومد. فیلمهاش سانسور شده هستند یا نه!
تو فکر خرید فیلمم.
وقتی هم تو بگی قشنگه حتما قشنگه!
مامانم هم فیلم خارجی دوست داره نه ایرانی!
خیلی خوب میشه بخرم. بعد وقتهایی که با مامان حوصله مون سر میره بیینیم
خصوصی پیلیز!
آخ جون. ایمیلتم رسید. تنکیو
دست و کمرت چرا رد میکنه!!!!!!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟ چی کار کردی باز؟
من دیروز کلاسو رزش این دختره (یکی از دوستان) کلی نرمش سخت داد از کت و کول افتادم. امروز بدنم درد میکنه!
عصر میخوام برم کتاب بخرم.
کلا تو فکر خرید فیلم هم هستم.
هر فیلم دیگه ای پیشنهاد بدی خیلی خوبه!
فکر میکنی رخساره بعد از ده سال هنوز سی دیش تو بازار باشه؟
امروز یادم باشه بپرسم.
این بانک سامان 20 تومنم را خورد. اگه بریزه به حسابم. همش را فیلم میخرم!
بی ادب رفتم از عابر بانکش پول بگیرم. بهم نداد ولی از حسابم کم کرد. بعدم کارمندشون گفت بعیده اگه همچین چیزی بود برمگیشکت. یه روزم رفتم با رئیس بانکشون دعوا کردم. و شکایته کارمنده را کردم
گفت ما پیگیری کردیم مشکل از بانک پارسیانه! بانک پارسیانم میگه مشکل از بانک سامانه!
منم هم روم نمیشه برا 20 تومن باز پاشم برم. هم وقتی ناراحت میشم صدام می لرزه. اعصابم خرد میشه تا میام حرف بزنم.
حالا گفته برمیگرده به حساب. ولی من خیلی امیدارو نیستم. ولی اگه برگشت. همش را فیلم میخرم!!
وایییی! گفت کد عددی را اشتباه وارد کردین
بازگشت زدم. اگه کامنتم می پرید چیکار میکردم.
خدا را شکر بودش

ماه شب 14 سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

واى ممنون مرسى
بووووووووس شه خبر

خواهش می کنم. ولی چی؟ چرا؟ شما؟!!

nina سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

mer30

خواهش می کنم عزیزم :*)

shaya سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

moshtarak ha:
خوشمزه ترین غذا: من کلاً شیکموام! لیست خوشمزه هام طولانیه :دی

خواننده ی مورد علاقه ام: آهنگ گوش نمیدم. یعنی خیلی کم. ولی قدیما ابی و سیاوش قمیشی دوس داشتم.

بازیگر مرد مورد علاقه ام: شهاب حسینی.

vali rokhsare ro nemidonam chera asalllan dost nadaram.

delam gerye mikhad dastane gerye dar soragh nadari?

مشترکاتمون زیاده کلا :) خوشم میاد.

no problem dear. بعضی وقتا پیش میاد.

داستان اشک لیلی رو خوندی؟ تو نود هشتیا هست. امیدوارم دلت زود زود وا شه عزیزم :****

سحر (درنگ) سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام
ربیع الاول شما هم مبارک
چه خوب! خب با ماشین هم خوش می‌گذره
1. ندیدم. برم بخرم؟
2. بایدم دوست زیاد داشته باشی :)
3. یه چیزی شبیه نقشه کشی بچه های برق داشتن من دوست داشتم ولی نمیدونم اسمش چی بود.
4. به جز در مواردی که به خودت مربوطه (کارهایی که میکنی و تا تموم نکنی ول کن نیستی) سماجت ازت ندیدم
5. آره بابا بیخیال
6. خدا بازم قسمتت کنه
7. :دی
8. چه خوب! خیلی برخورد دکترها مهمه
9. آره خب
10-. چقدر دوست دارم آدمای باحال پیر را
11. امیدوارم بقیه عروسی ها هم بهت خیلیخ وش بگذره
12. گرفتم
13. خب معلومه باید عزیز باشه
14. سیاوش قمیشی
15. بازیش خوبه جدا
16. نمیشناسم
17. به نظرم مسخره نیست ولی ورزشم حسابش نمیکنم
18. اشکال نداره
19. چرا؟
20. بیخیال
من قالبت را دوست دارم
منتظریم

سلامممم
خیلی ممنون عزیزم
آره خوب بود خدا رو شکر
1. می خوای اول کرایه اش کن بعدش به من فحش ندی :) البته اگه شهاب حسینی خوشت بیاد، اینجا حدود ده سال پیشه و خیلی نازه.
2. دوستان لطف دارن.
3. نیدونم.
4. اوف نگووووو... :دی
5. :)
6. تو هم همینطور :)
7. :)
8. آره خیلی.
9. :)
10. آره خیلی خوبه که آدم روحیه شو حفظ کنه.
11. مرسی عزیزم. خوش باشی.
12. خوبه :)
13. البته :)
14. آهنگای قدیمیشو بیشتر دوس دارم. شایدم به خاطر خاطره های همراهشه...
15. خداییش!
16. ایییی این همه بهت معرفی کردما!!! میگم این صد فیلم برتر دنیا رو سرچ کن، سفارش بده برات بیارن در خونه. از ده تومن تا پونزده تومن پیدا میشه. صد تا فیلم دوبله ی قدیمی که شبی در رم و دو سه تا فیلم دیگه از ادری هیپبورن هم توشونه. کلا فیلمای خیلی باحالین.
17. هوم... شاید.
18. :)
19. اینقدر شرمنده میشم و تو دلم حرص و جوش می خورم که ترجیح میدم کادو نگیرم.
20. آره...
مرسی عزیزم. یه کم شبیه قالب توئه. اگه خواستی میهن بلاگشم بود.
هی آره. دلم می خواد زودتر بیام.
راستی می خواستم امروز برات قصه ها رو ایمیل کنم یادم رفت. برم بکنم.
بووووووس

پرنیان سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

عید شمام مبارک.بوووس بوووس :)
من که خیلی دوست دارم و نمی دونم چرا فکر کردی ازاردهنده ای!!
چه دکتر خوبی!خوشمان آمد!
عروسی پسر عموت؟عروسیه همه پسر عموهات خوب بود و به من که خوش گذشت!!
شطرنج و کشتی!!!
واقعا کادو دوست نداری؟؟؟چه جالب!
باشه عزیزم دعوا ندایم.هر کار دوست داری بکن!!
:)) بوووس

ممنوووونم. بوووووووس بوووووووووس :)
دل به دل راه داره عزیزم. از بس لجبازم!
روانشناسیش خوب بود. ولی درمانش نه کور می کرد نه شفا می داد :دی
همه خوب بودن، ولی بزرگی دیگه چیزی بود!
کشتی آزارم نمیده. ولی از شطرنج واقعاً بدم میاد.
نه. اینقدر شرمنده میشم که ترجیح میدم کادو نگیرم!
مرسی گلم.
بووووووس :))

شی شی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

jaleb bood!vali zoodtar benevisin dige!!!!!

قربونت برم. چشم. بتونم حتما می نویسم :*)

ساناز سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

بابا این شیلی جقدر حرف میزنه اوف نفس کم نیاره

جیگر منه :****
از کامنت طولانی خوشم میاد.

نرگس سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

جالب بود .
خاله ایندفعه بیاین داستان رو از زبون یه مرد بنویسین !
یه کار متفاوته بین کارای شما !

مرسی عزیزم. تو هنوزم نمی خوای بنویسی؟
به خودم قول دادم که همچو اشتباهی نکنم! من یه زنم. محاله بتونم مثل یه مرد فکر کنم و بنویسم. هرچند به خاطر نوشتن خیلی به رفتارهای اطرافیانم دقت می کنم. ولی بازم از درون تا بیرون خییییییییلی متفاوته. این که مثلا در مورد یه محل مثلا دانشگاه اشتباه کنم دردش برام قابل تحمله. اما این که یه شخصیت رو خراب کنم اصلاً نمی تونم.
البته وسوسه انگیزه... خیلی... ولی امیدوارم تسلیمش نشم. یا اگر شدم خوب بنویسم.

ملوس خانمی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://malooskhanoomi.persianblog.ir

سلام دوست جدید جون.مرسی که اومدی پیشم.

سلام ملوس خانومی
از آشناییت خوشحالم :*)

جودی آبوت سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

بهارت مبارک عزیزم(بوس)

مرسی عزیزم :*)

آزاده سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ق.ظ

برای من هم دعا کنین دلم برای کرمون تنگ شده دلم برای ایران تنگ شده، دلم برای خودم بیشتر تنگ شده!!

حتماً عزیزم. امیدوارم دلت هرچه زودتر وا شه :***********

Miss o0o0om سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

سلام عزیزم....
اااااا... خوب کجاییی...؟!
دلمون تنگید...
منم این بازی رو قبلا کردم...!
ایلا جونم کی می یای؟! هوووم...؟!

سلام اووووم جونم
همین دور و برا
میسی

آره دیدم. کامنت نذاشتم آخر؟؟؟ وای الان میام.
نیدونم. سعی می کنم زود بیام. :*)

shyli دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://shylihome.persianblog.ir

سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خاله جونم

خوبین؟ دلمون تنگ شده ها

من نکه یونانی بلد نیسم همون انگلیش خودمون رو مینویسم

1.هنوط رخساره پیدا نکردم ببینم ولی تعرفش که ماااااااه بود. اققققققققققق فهمیدم میترا حجار کیهه اییییییی منم بدم میاد

2.منم میشه گفت بیشترین حرفام با شماس. اما گفتم بنویسم شاید بد بشه

3.منم عاشق نقشه کشیم

4.والا منکه لجبازی یادم نمیا از شما دیده باشم. ولی خوب در فامیل ما که اگه لجباز نباشی اون عجیبه

5. :)

6. با کی رفتین؟ (ایکون اینجانب فضول)

7.

8. افتخار ندادم بیاد دیدنم

9. هی هی شما هنوز دست پخت منو نخوردین خدا بهتون رحم کرد

10. تا حالا رو در رو باهاشون کاری نکردم :)

11.عروسی کدوم پسر عموتون؟

12.منم پیاده روی بسی زاد دوست دارم

13. فکر کنم بدونم کی هستن

14. :)

15.در مورد بازیگر مرد هم سلقه ایم هی هی هی هی

16. یادم نی کیه

17.موافقم

18.

19. گل هم دوست ندارین؟

20.

سیلاااااااااااااااااااام شایلی جووووووونم:**************

خوبم. تو خوبی؟ هاااا منم دلم خیلی برات تنگ شده!! نگفتی فردا بیکاری یا نه!

منم بلت نیستم. ورد پیشنهاد یونانی داد، منم گفتم بینیویس :دی

پیداش کردم. ولی بدجور خط خطیه. حالا میدم بهت.

ااا دیدی به اسم نینا نوشتم ها! ببخشید. ترک عادت موجب مرض است :دی
دووووووووووست دارم

حال میده. یه بار بیا باهم یه نقشه بکشیم.


من؟ نهههه اصلاً (دماغ درااااااز)

با دایی جونم. اون یکی دایی نه اون یکی دایی! عقد لیلی.

:)

با کمال میل حاضرم دست پختتو تست کنم :*)

پسر عمو بزرگترم

بیا فردا بریم

یس :******

ها :*)

سرچ کن جیگر audrey hepburn یادت میاد.

یه شاخه. ولی پفک دوس دارم :دی

:*)

neighbour:) دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

عید شمام مبارک

تنکیو وری مااااچ :)

مونت دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

از نظر دادن برای دیگران بیزارم.ولی میخوام برات نظربزارماصلن ازاردهنده نیستی.اونایی که فکرمیکنن عقل کل هستن(ولی اگه ازشون بپرسی انکارمیکنن)ازدستت حرس میخورن چون نمیتونن توروبهسلیقه ومنش خودشون بچرخوننت.من که دوست دارم.حتمن تواونسفرت منم بودم!فکرکنم خورش خیاربا قارچ!ماست کرفس.ماست خیار.ماست با پودرسیر.چیپس.ماست خرما.اش ماستبهت شنا میاد!!!!هنوزاثرات(یه خانم عزیز)کارگر هستن؟ازادری هیپبورن مطمعن بودم.اوه.چقدرنظردادم

لطف میکنی
آره خب سلیقه ها متفاوته. کاش هممون بتونیم اینو درک کنیم.
منم دوستت دارم
آره بودی :)
:))))
شنا؟ دوس دارم. ولی نه اونقدر که این سه تا رو دوس دارم.
انشااله که باشن.
آره عشششقمه :*****
مرسییییییییییی

مونت دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام جانم.حال شما خوبه؟عیدشما هم مبارک دوست من.بووووووووس.

سلام دوست عزیز
خوبم. شما خوبین؟
ممنونم
بوووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد