ماه نو

داستان دنباله دار

ماه نو

داستان دنباله دار

موفقیت

باید امروز رو ثبت کنم! موفق شدم از پس یقه مردانه و دو تا سجاف لعنتی مچها بربیام! هرچند خیلی خوب نشدن، اما همینم برای من یعنی خیلی! 

 

پ.ن لجباز، گستاخ، سرتق، یکدنده، اینا همیشه هم بد نیستن. گاهی برای پشتکار پیدا کردن لازم میشه! مثل الان که مرغم فقط یه پا داره! من می تونم. حالا می بینی! 

 

پ.ن ۲ : ضمنا علامت تعجبم دوس دارم! یاد کلاس اول میفتم که می خوندیم: علامت تعجب، علامت خوشحالی! حالا خوشحالم که به اندازه ی یه صبح تا ظهر به تنبلیم غلبه کردم :)

نظرات 1 + ارسال نظر
اورانوس سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

درود بر شما...
من مهم ترین کارم ظرف شستن بوده :دی

میسی :)
خوووووفه :) حالا آپم می کردی میشد دو کار اقلا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد